marekbuli Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 (edytowane) przednia tarcza w xj 600 ma 320 mm średnicy to bardzo dużo ja w swojej xj nie narzekam na przedni hampel jest bardzo ok Oczywiście trza założyc lepsze klocki niż standard ale nawet na orginałach dobrze hamuje.czesto jeżdże z kolesiem który ma zzr 600 no to marne mam z nim szanse ale co do prędkości jak jedziemy równo uwazam że hamulce są bardzo oki. To fakt że po przekroczeniu 150 km zaczyna niebezpiecznie bujać i rzucać kierownicą ale jest to do opanowania a po drugie nie jeździmy chyba xj ponad 150 km/h na okragło(przynajmniej nie ja)A więc czy cb 500 czy xj 600 Wybrałem xj 600 bo 4 garki bardziej elastyczny silnik(poprednio miałem cb 450s)jest róznica a jeździ z nami koleś co ma cb 500 i tez sobie dobrze radzi.Moim skromnym zdaniem jakiego wyboru dokonasz to twoja sprawa ale 4 garki w rzędzie to 4 garki Edytowane 25 Lipca 2006 przez marekbuli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Ktos pisale ze silnik w xj jest bezplciowy , soey ale skad wytrzasnoles takie cos ???.... wlasnie xj slyna z tego ze pieknie ciagna z samego dolu sproboj z b6 do 80-90 km/h , zobaczysz jaka jest roznica.Ja jakos po przejechania na ok , XJ 20-kiku tys km ani razu nie wiedzialm mialem problemu z identyfikacja biegu .... i nikt ze znajomych nie mial !Spalanie max 6l (przy ok 140 ) - ok 120-130 wychodzilo 5,5 (troszke up) . Wozilem dupe na cb , i nie ma szans do jazdy trystycznej tylko xj divka , to ze lata zawiecha to inna historia ale to nie motocykl to stalej jazdy z predkosciami maksymalnymi. Spowalniacze :powiem tak jedna tarcza dobre , DOBRE ! klocki , czysty zacisk , nowy plyn i STALOWY OPLOT --> kontra b6 96' klocki jakies nissin niebieski niezmieniany plyn od (cholera wie od kiedy) przewody gumowe , sami domyslcie sie ktore lepiej dzialaly :icon_rolleyes: tylko XJ pozatym honda to go.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Może to zupełnie nie na temat, ale widziałem ostatnio Kawasaki GPZ 500 S za 6000zł 98r. To z rejestracją bym miał za 6500zł świetne nie takie stare moto. Myżlicie że warto w to zainwestować? Czy będą same problemy z tym moto? Jak sie ma ten motocykl w porównaniu z XJ i CB? POMOCY i pzdr!Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Tak sobie czytam te wasze historyjki z życia wzięte ,i wnioskuje z tego że każdy piszę coś idnego ,jak i swoje chwali: Ujeżdzalem poczciwą cebule przez 1,5roku i zdażyłem na niej zrobić 10tyś.km. Na xj600 jezdzilem sporadycznie ale powiem tak Xj600 gorą Slabe hamulce ,jak i bujające zawieszenie cebuli napewno nie da wam tyle komfortu co xj Cztery cylindry ,jak i trzy tarcze po 98r.mowią same za siebie ;) Teraz mam Sevenfifty ,ale dużo lepiej jezdzilo mi sie w cisnych zakretach na cb500 ,ale na szybkich lekko pochylonych łukach już nie zachowuje sie tak jak trzeba Ja bym zabral xj600n i zalozylbym wyzszą szybe bo diversion mi sie nie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.