Skocz do zawartości

Yamaha XJ 600 S Diversion vs. Honda CB 500 S


Rekomendowane odpowiedzi

przednia tarcza w xj 600 ma 320 mm średnicy to bardzo dużo ja w swojej xj nie narzekam na przedni hampel jest bardzo ok Oczywiście trza założyc lepsze klocki niż standard ale nawet na orginałach dobrze hamuje.czesto jeżdże z kolesiem który ma zzr 600 no to marne mam z nim szanse ale co do prędkości jak jedziemy równo uwazam że hamulce są bardzo oki. To fakt że po przekroczeniu 150 km zaczyna niebezpiecznie bujać i rzucać kierownicą ale jest to do opanowania a po drugie nie jeździmy chyba xj ponad 150 km/h na okragło(przynajmniej nie ja)

A więc czy cb 500 czy xj 600 Wybrałem xj 600 bo 4 garki bardziej elastyczny silnik(poprednio miałem cb 450s)

jest róznica a jeździ z nami koleś co ma cb 500 i tez sobie dobrze radzi.Moim skromnym zdaniem jakiego wyboru dokonasz to twoja sprawa ale 4 garki w rzędzie to 4 garki

Edytowane przez marekbuli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos pisale ze silnik w xj jest bezplciowy , soey ale skad wytrzasnoles takie cos ???....

 

wlasnie xj slyna z tego ze pieknie ciagna z samego dolu

sproboj z b6 do 80-90 km/h , zobaczysz jaka jest roznica.

Ja jakos po przejechania na ok , XJ 20-kiku tys km ani razu nie wiedzialm mialem problemu z identyfikacja biegu .... i nikt ze znajomych nie mial !

Spalanie max 6l (przy ok 140 ) - ok 120-130 wychodzilo 5,5 (troszke up) .

 

Wozilem dupe na cb , i nie ma szans do jazdy trystycznej tylko xj divka , to ze lata zawiecha to inna historia ale to nie motocykl to stalej jazdy z predkosciami maksymalnymi.

 

Spowalniacze :

powiem tak jedna tarcza dobre , DOBRE ! klocki , czysty zacisk , nowy plyn i STALOWY OPLOT --> kontra b6 96' klocki jakies nissin niebieski niezmieniany plyn od (cholera wie od kiedy) przewody gumowe , sami domyslcie sie ktore lepiej dzialaly :icon_rolleyes:

 

tylko XJ

pozatym honda to go.... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to zupełnie nie na temat, ale widziałem ostatnio Kawasaki GPZ 500 S za 6000zł 98r. To z rejestracją bym miał za 6500zł świetne nie takie stare moto. Myżlicie że warto w to zainwestować? Czy będą same problemy z tym moto? Jak sie ma ten motocykl w porównaniu z XJ i CB?

 

POMOCY i pzdr!

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam te wasze historyjki z życia wzięte ,i wnioskuje z tego że każdy piszę coś idnego ,jak i swoje chwali:

Ujeżdzalem poczciwą cebule przez 1,5roku i zdażyłem na niej zrobić 10tyś.km.

Na xj600 jezdzilem sporadycznie ale powiem tak

 

Xj600 gorą

Slabe hamulce ,jak i bujające zawieszenie cebuli napewno nie da wam tyle komfortu co xj

Cztery cylindry ,jak i trzy tarcze po 98r.mowią same za siebie ;)

 

Teraz mam Sevenfifty ,ale dużo lepiej jezdzilo mi sie w cisnych zakretach na cb500 ,ale na szybkich lekko pochylonych łukach już nie zachowuje sie tak jak trzeba

 

Ja bym zabral xj600n i zalozylbym wyzszą szybe bo diversion mi sie nie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...