ks-rider Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Siemka ! Nie jezdzilem jak do tej pory GS 650. W zeszlym roku dostalem na dwa dni Scraver'a 650 - ten sam silnik tylko napedzany paskiem. Coz moto i jego moc z nog nie powala i trzeba sie do niego troche przyzwyczaic. Do turlania sie wystarczy :biggrin: ( Scraver ) co do silnikow to opinie sa bardzo pozytywne, do reszty moto zreszta tez. :bigrazz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Siemka ! Nie jezdzilem jak do tej pory GS 650. W zeszlym roku dostalem na dwa dni Scraver'a 650 - ten sam silnik tylko napedzany paskiem. Coz moto i jego moc z nog nie powala i trzeba sie do niego troche przyzwyczaic. Do turlania sie wystarczy :icon_mrgreen: ( Scraver ) co do silnikow to opinie sa bardzo pozytywne, do reszty moto zreszta tez. :biggrin:Heh, gdyby mial kilka konikow wiecej to tez bym sie nie obrazil :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyorker Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Właśnie mnie to dziwi. Bo zakładając że motocykle mają podobną mase / moc to powinny też palić podobnie. Może BMW wyniszcza środowisko naturalne przez spalanie ubogich mieszanek a mając ultranowoczesne zawory nie niszczy ich :icon_mrgreen: A ta jednocylindrówka (porównując jednak do tych sieczek DR650 NX650 ETC650 ITD650) jak pracuje? Bo z tego co wiem jednocylindrówki nie lubią jazdy spokojnej na niższych obrotach (szarpanie). BWM też to dotyczy? A może tam jest ultranowoczesne koło zamachowe ( :biggrin: ) i można spokojniej jeździć mniej paląc? no wlasnie, ktora z szescsetpiecdziesiatek jest wyposazona w katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 no wlasnie, ktora z szescsetpiecdziesiatek jest wyposazona w katalizator?BMW? :icon_mrgreen: Kiedys go wywale... (katalizator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir/1989 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam wszystkich :icon_razz: Zastanawiam się nad kupnem dwóch maszyn BMW F 650 GS albo tego samego modelu tylko tej wersji Dakar. Więc mam takie pytanie jak bardzo można pojeździć tym zwykłym gs-em w terenie?? czy pośmiganie po lesie to za ciężki teren dla tego motocykla?? Proszę o wypowiedzi forumowiczów którzy jeździli tym moto Pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam wszystkich :lalag: Zastanawiam się nad kupnem dwóch maszyn BMW F 650 GS albo tego samego modelu tylko tej wersji Dakar. Więc mam takie pytanie jak bardzo można pojeździć tym zwykłym gs-em w terenie?? czy pośmiganie po lesie to za ciężki teren dla tego motocykla?? Dakar jest wyzszy od standardowego GS'a. Co do tego lasu to wszystko co uslyszysz bedzie subjektywne. Kazdy liczy, uzywa sprzetu inaczej. powiedzmy tak, mimo swojej wagi jest dosc poreczny ale to motocykl pseudo enduro. Jak dla mnie ro w teren jest stanowczo za ciezki. :icon_razz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 (edytowane) Witam. Szukam turystycznego enduro (nie zamierzam dużo jeździć w terenie) do 6-7 tys zł. Bardzo podoba mi się bmw f 650 i do tej ceny myślę, że jakiś dobry model do 1995 trafię. Mam kilka pytań:1) Ile pali takie bmw??2) Jak jest z dostępem do części? Czy taki motocykl ok 1995 roku będzie brał olej?? Szukałem w internecie części, np. pierścieni, ale nic...3) Czy to dobry wybór na pierwszy motocykl (miałem klika motorowerów) Podoba mi się też Suzuki freewind :) Pozdrawiam!! Edytowane 12 Lipca 2008 przez hatsan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) no i stało się, nabyłem choć kompletnie jeszcze tego nie czuję bo motocykl stoi wciąż we wrockuniestety weekendowa pogoda nie nastrajała mnie do 200km podróży na rozpoczęcie sezonu zgarniam go do siebie już za kilka dni, a w międzyczasie szukam informacji, może ktoś z was podpowie mi kilka rzeczy1. czy motocykl F650GS 2004 (0175,0185) ma immobilizer oprócz całej masy swojego wyposażenia?2. przejechałem się kilka km tym motocyklem i miałem problem ze znalezieniem luzu miedzy 1 i 2. Za to potrafiłem wbić luz pomiędzy wyższymi biegami w czasie jazdy, czy to normalne czy jechać żeby mi wyregulowali?3. czy jest gdzieś dostępna serwisówka po angielsku? wprawdzie jestem germanofilem i cieszę się już przeglądaniem takiej po niemiecku, ale czasem support w anglojęzycznej wersji byłby przydatny. Niestety wszędzie znalazłem wersje niemiecką4. kufry boczne - oj, tu to rodzi się wiele pytań motocykl aktualnie wyposażony jest w kufer centralny. Oryginalne kufry boczne mają przewagę jeśli chodzi o montaż. Mówiąc wprost, stelaż nie psuje linii motocykla. Ponadto mają zmienną pojemność, co jest dodatkowym atutem. Niemniej mam wątpliwości czy szukać oryginałów, czy coś z oferty Givi/Kappa, tudzież SW-Motech. Właściwie cenowo wychodzi to podobnie, ale mógłbym je później wykorzystać w kolejnym moto.Użytkownicy! jak się sprawdzają oryginalne kufry do małego GS ? jakie sa ich możliwości ładunkowe? jakieś uwagi z uzytkowania? Edytowane 30 Marca 2011 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) no to punkt 2 i 3 są już nieaktualne :-) biegi po przejechaniu prawie 400km w weekend wyczuwam już intuicyjnie, jedyne co, to czasem nie zapali się N przy wrzuceniu luzu. nie jest to zbytnio irytujące jak się o tym wie i czuje motocykl motocykl chodzi jak złoto choć podróż z Wrocławia zdążyła podnieść nam adrenalinę. W motocyklu świrował obrotomierz, który potrafił nagle wskazać 7-8tys. rpm przy rzeczywistych na poziomie 2x niższych, czasem wychylił się też do wartości bliskich 0, nie mówiąc o tym, że zdarzyło mu się zgasnąć parę razyprzyczyna okazała na szczęście prozaiczna, choć przeczytanie na forum GS pierwszych wpisów dotyczących objawów spowodowało migotanie zastawek i drżenie rąk. Po zimie klemy na aku były kiepsko dokręcone i prawdopodobnie to było przyczyną, że komputer motocykla świrował, zwłaszcza po jakiejś większej nierówności. dzięki temu, zaraz po przyjeździe, miałem powód rozkręcenia atrapy baku w celu dostanie się do akumulatora i bliższego poznania z maszyną :)na wszelki wypadek aku odłączyłem na ponad 0,5h, licząc że poresetuje sobie ewentualne błędy i podłączyłem na nowo, konkretnie już dociągając klemy wczorajsza prawie 200km przejażdżka odbyła się już bez przygód i problemów , uffff... mam nadzieję, że problemy już się nie powtórzą i stanie się on wiernym kompanem podróży, bo marzy nam się trochę dalsza turystyka niż w obrębie 50km od domu motocykl ma zamontowany scottoiler (universal kit), niestety w niezbyt szczęśliwym miejscu, bo schowku za kanapą. Ponieważ jak dobrze zrozumiałem jest to system grawitacyjny będę musiał zmienić mu miejsce montażu, ponieważ olej leci jak go wydmucham, a nie sam z siebie. Z tego względu szukam pomysłów i podpowiedzi (najlepiej ze zdjeciami) w jakim miejscu najlepiej zamontować w małym GS zbiorniczek z olejem. Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 W starszych modelach GeeSa 650 były montowane silnik Rotaxa.Czy w Twoim jest ten sam silnik ? Czy to konstrukcja własna BMW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 mniemam że to rotax 2spark, zaskoczyłeś mnie pytaniem w każdym razie przejechałem niż już ok. 3tys. km jak dotąd bezproblemowo Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.