baxxx Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 witam mam CBR900RR z 97roku, i nie laduje mi aku, myslalem ze moze alternator, zostal przewiniety daje dobry prad, potem zmienilem regulator napiecia i to samoz zadnej poprawy, genaralnie wszedzie jest prad a ladowania nie ma, aku tez byl testowany wszystko ok, moze ktos pomoze na co jeszcze mozna zwrocic uwage ? co jeszcze moze byc rozwalone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Sprawdż kostkę łączącą altek z reglerem, CBR lubi wytopić to połączenie. Dalszym krokiem kontroluj miernikiem napięcie między fazami alternatora na pracującym silniku i odłączonym altku, powinno być 60-80V prądu zmiennego, na podwyższonych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Przewody miedzy regulatorem a akumyulatorem, oraz sprawdz czy gdzies nie ma po drodze przebicia na masie. Pozdrawiam i powodzenia! Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxx Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 ladowanie jest ok przy obrotach dostaje 80V,m na kostce do regulatora tej jest ok, jak zbadac prad dalej za regulatorem, wlasnie na przewodach miedzy regulatorem a aku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jeśli na instalacji nie ma >14 V, to znaczy, że ten niby drugi regulator to też śmietnik.Czy ta CBR-a była odbudowywana po szczale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxx Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 po dlugiej walce okazalo sie ze regulator napiecia jest ok, i jak sie go bezposrednio polaczy z aku to ladnie laduje, a jak jest normalnie na kostce to ginie napiecie, czyli gdzies jest zwarcie, mysle ze to bedize jakas pierdulka, moze gdzies sie kabel przetarl albo cos, jutro szukam dalej, dzieki wszytskim za odpowidz cbr jest odbudowana tylko czesciowo bo jest zrobiona na streeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Stawiam na przycięty (przyszczypany) przewód w wiązce około bezpieczników lub trochę dalej pod kostką od stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Jesli tak ci sie dzieje na kostce utnij ja kable polutuj ze soba zaloz koszulki najlepiej termokurczliwe i bedzie po problemie. Mialem to samo w swoim RR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 witam i zgadzam sie z ostatnia wypowiedzia mialem tak cbr najpierw na kostce nie bylo styku wyczyscilem ja bylo ok za 1500 km zaczela sie topic polecial regulator wraz z akumulatorem bo byl przeladowywany normalnie akumulator spuchl a wiec kostke utnij zlutuj kable bedzie najlepiej narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.