Dżako28 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Od niedawna pojawiło się stukanie gdzieś z okolicy zaworów czy rozrządu. Zawsze stuka gdy odpalam sprzęta przy zimnym silniku a wolne obroty spadną do 1000. Gdy dodam gazu i obroty są powyżej 1400 stukanie milknie. Przy rozgrzanym silniku tego nie ma. Motocykl ma przejechane 35000 km. Proszę o dobrą radę i wyjaśnienie stanu rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 WItam! A miełeś kiedyś ustawiane zawory? Od tego trzeba by było zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżako28 Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 WItam! A miełeś kiedyś ustawiane zawory? Od tego trzeba by było zacząć. niedawno ustawiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 W moim GSX sie którego niedawno sprzedałem też można było dosłuchiwać się różnych rzeczy które milkły przy wyższych obrotach. Jedno co wiem na pewno to to że te silniki mają swoją specyficzną klekoczącą pracę. Nie będe czarnowidzem ale stuki na zimnym silniku mogą być przyczyną luzów na panewce albo gdzieś na korbowodzie. Może mimo tej regulacji zaworów któryś z nich jest najzwyczajniej wystukany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 U mnie też słychać stuk na niskich obrotach tylko dla odmiany występuje jedynie na rozgrzanym silniku. Straszono mnie że to któraś z panewek mówi dobranoc ale hałas występuje od około 8 tys km i nic się nie dzieje (tzn. nie nasila się) także to chyba nic poważnego. Suzuki to stuki i puki :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mój jak jest zimny to tak cyka w okolicy głowicy ja sie rozgrzeje to juz tego nie słychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżako28 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Może faktycznie coś z zaworami, może któryś się zbytnio poluzował, wczoraj jak dobrze był rozgrzany i zostawiłem go na wolnych obrotach to zauważyłem skoki obrotów aż nawet 2000. Sam już nie wiem co z tym robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.