ninjabike Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Al pojechales z tym KLR 20 km i Ci sie sypnal ... wiesz o czym to swiadczy?? wylacznie o tym ze kupiles mine a co za tym idzie... ze przy kupnie motocykla na tyle kiepsko sie znales na sprzetach ze nie umiales sprawdzic co kupiles i tyle....... Dales dupy kupujac szrot ktory ktos podpicowal na sprzedaz ja na swoim pomimo ze to 86' dziennie palujac jednym ciagiem spokojnie przejezdzam 100km w terenie w tym czasami jazda na torze.... Pomysl tez o czestym sprawdznaiu oleju i pilnowaniu wody poczytaj troche o klr to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie silnikow na rowni moze stac tylko Xr ktory ma dezmodromiczny rozrzad ale to calkiem co innego on jest chlodzony powietzrem.. Jedynym minus KLR to awaryjnosc napinazca lancuszka rozrzadu o czym juz pisalem nie wiem czy w 650 tak jest ale wiem ze w 600 to standard ale jak sie tego pilnuje bardzo wdzieczne moto poczytaj ostatni swiat motocykli jest artykol o tym motocyklu !! i nie narzekaj na moto ktorego nie znasz !!!!!! Co do Dr dobry sprzet choc nieco ociezlay jest bardzo niski i mniej rasowy w stosunku do klr poza tym moim zdaniem po porownaniu w praktyce ma gorsze zawieszenie !! (a porownywalem moj i DR 650RS z 94'), poza tym Dr sa nie do zajechania jesli chodzi o silnik zawieszenie z tylu kumpel zalatwil w 3 wyjazdy na tor i kilkadziesiat skokow (padlo calkowicie tlumienie) ja jak mialbym kupowac a nie chcialbym juz drastycznie KLR to wziolbym na pierwszej pozycji XR zaraz potem XT nic poza tymi sprzetami....(XR cechuje agresja jazdy i nieco wieksze ukierunkowanie na jazde w terenie a Xt niezawodnosc i uniwerslanosc) WIEAC KUP KTM :biggrin: sam na wiosne kupuje ewentualnie skusze sie na Husqvarne Te 410......POzdrawiamoki oki ja juz postanowilem kupuje crosa i wieksze 4T z tych ostanich zawezilem do 2 modeli Dr650rs i xtz660 ta moge miec 96 rok za 4tys w bardzo dobrym stanie no ale dr troche mi sie bardziej podoba a wiec jak sadzisz podobno xtz ma silnik nie do zajebania a jak z reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marianek Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Nie za bardzo to rozumiem... Jakiej wody?? Do chlodnicy leje sie plyn chlodniczy... :biggrin: POZDRO Tak tak nie pomylilem sie i napisalem to swiadomie ja leje do chlodnicy wode destylowanom bo z tego co wiem ona wrze w nizszej temp niz plyn !!!! wole zagotowac wode i za wczasu ochlodzic moto niz je przegrzac... To celowy zabieg i pewnego rodzaju zabezpieczenie z mojej strony !! oki oki ja juz postanowilem kupuje crosa i wieksze 4T z tych ostanich zawezilem do 2 modeli Dr650rs i xtz660 ta moge miec 96 rok za 4tys w bardzo dobrym stanie no ale dr troche mi sie bardziej podoba a wiec jak sadzisz podobno xtz ma silnik nie do zajebania a jak z resztaJa nie wiem jak XTZ 660 ale jezdzilem na 2 cylindrowym XTZ 750 Supertenere... SPrzecik mistrz pod warunkiem z enie oczekujesz od niego zbyt wiele w terenie bo tam on sie nadaje jak zapalki do stodoly z sianem.... Ciezki kompletnie niporadny i niezgrabny bleee ale na szutrach i asfalcie i do turystyki SUUUPER... Kolega byl nim w Rumunii i na Ukrainie nic nie zawiodlo bardzo dobry solidny i mocny motocykl do nie do konca asfaltowej turystyki choc na crossowych gumach kumpel byl nim w kotlinie klodzkiej wraz z DRZ400 i motocykl dal rady nie wspinal sie jak kozica na zbocza nie pokonywal tak chetnie strumieni wymagalo to wiele wysilku ze strony ujezdzajacego za co pelen szacunek dla umiejetnosci tego goscia !!! poradzil sobie w takich warunkachz taka krowa... Ogolnie z tego co wiem seria XTZ jest bardzo przyzwoita polka motocykli turystycznych z lekkim zarysem profilu softenduro.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 no dobra to teraz wiem ze xtz sie nie psuja i sa wytrzymale dr650rs tak samo dr mi sie bardziej podoba yamaha to dobra firma czesci do suzuki mozna dostac bez problemu to i to mozna kupic za ta sama cene a wiec co wybrac moze ktorys nad ktoryms bardziej dominuje ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Tak tak nie pomylilem sie i napisalem to swiadomie ja leje do chlodnicy wode destylowanom bo z tego co wiem ona wrze w nizszej temp niz plyn !!!! wole zagotowac wode i za wczasu ochlodzic moto niz je przegrzac... To celowy zabieg i pewnego rodzaju zabezpieczenie z mojej strony !!A nie zatrzesz tak pomki wody bo slyszalem (mnie sie nic takiego nigdy nie stalo) ze ponoc plyn chlodniczy dodatkowo ja smaruje... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ninja kupuj KLR 650 Tengaj :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ninja kupuj KLR 650 Tengaj :Deeee no co ty nie kupie kawy i . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 skoro crosa kupujesz i turystyczne enduro, to polecam XTZ 750 wchodzi na obroty jak sport a jednak ciagle enduro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marianek Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A nie zatrzesz tak pomki wody bo slyszalem (mnie sie nic takiego nigdy nie stalo) ze ponoc plyn chlodniczy dodatkowo ja smaruje...Nie wiem czy widziales jak jest zbudowana ta pompka ja po ostatnich jazdach uszkodzilem pokrywke w swoim KLr i rozbieralem to na czesci pierwsze nie ma takiej mozliwosci... jedyna rzecza jaka mozna zatrze a wlasciwie zetrze jest zimmering na wlaku do ktorego pompke sie mocuje od strony silnika jest smarowany olejem a samam pompka nie jest w miejcu gdzie jets plyn lozyskowana wiec nic jej nie groci tam sietylko dociska sruba wirnik do takiej gumki uszczelniajacej za ktora wpokrywke silnika wbity jest zimmering tyle... ja wogole dopasowalem zimmering nieoryginalny w sklepie z czesciami do ciagnikow jest nieco ciasniejszy niz oryginal i z innego materialu choc byl tanszy jet o wiele lepszy mam pewnosc przynajmniej ze po kilku tysiacach jazdy nie bede mial olejowody w silniku... poza tym leje tylko destylowana zeby nie pozapychac kanalikow...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) ale mozna rowalic ta uszczelke specialna w pompie , ja mialem ja zajechana nowa 80 zl :/ a nie dorobisz jej, bo to szpeszial wynalazek ze sprezyna w srodku ,ale da ci o tym znak wyciek ze tego malego otworku na dole pompy :biggrin: oczywiscie nie sugeruje ze to wina wody ale moglo tak byc :biggrin: Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marianek Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 ale mozna rowalic ta uszczelke specialna w pompie , ja mialem ja zajechana nowa 80 zl :/ a nie dorobisz jej, bo to szpeszial wynalazek ze sprezyna w srodku ,ale da ci o tym znak wyciek ze tego malego otworku na dole pompy :biggrin: oczywiscie nie sugeruje ze to wina wody ale moglo tak byc :biggrin:Nie sadze zeby to byla wina wody bo tak na logike to raczej malo prawdopodobne choc ne bede sie klucic... wiem za to ze strasznie ciezko dostac czesci do pompy sam zimmeringu szukalem ok 2 tygodni (tyle czasu bez moto ahhhh straszne ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Nie wiem czy widziales jak jest zbudowana ta pompka ja po ostatnich jazdach uszkodzilem pokrywke w swoim KLr i rozbieralem to na czesci pierwsze nie ma takiej mozliwosci... jedyna rzecza jaka mozna zatrze a wlasciwie zetrze jest zimmering na wlaku do ktorego pompke sie mocuje od strony silnika jest smarowany olejem a samam pompka nie jest w miejcu gdzie jets plyn lozyskowana wiec nic jej nie groci tam sietylko dociska sruba wirnik do takiej gumki uszczelniajacej za ktora wpokrywke silnika wbity jest zimmering tyle... ja wogole dopasowalem zimmering nieoryginalny w sklepie z czesciami do ciagnikow jest nieco ciasniejszy niz oryginal i z innego materialu choc byl tanszy jet o wiele lepszy mam pewnosc przynajmniej ze po kilku tysiacach jazdy nie bede mial olejowody w silniku... poza tym leje tylko destylowana zeby nie pozapychac kanalikow...... No to ok :] Tak sie pytam bo sie martwie a sam tego nie doswiadczylem tak jak napisalem <lol> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.