bartekl Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 (edytowane) witam, po trasce ~ 1k km zaczelo mi cos przeskakiwac w napedzie.mialem dosc luzny lancuch, poza tym obawialem sie troche stanem przedniej zebatki... wczoraj jednak - sprawdzilem zebatki - sa ok.naciag lancucha - poprawiony. przeskakuje dalej ;) oczywiscie na duzym obciazeniu na drugim biegu... czasem pierwszym. pozdrawiam. Edytowane 13 Lipca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 (edytowane) Jeżeli łańcuch masz nasmarowany, to raczej napęd do wymiany ;) to co przeskakuje to rozciągnięte ogniwo wślizguje się na ząb którejś zebatki. pozdr Edytowane 13 Lipca 2006 przez bartusdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Sprawdź czy łańcuch masz równo wyciągnięty i jeśli tak to czy w miejscu gdzie jest mniej wyciągnięty nie jest zbyt naprężony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras111 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 prawdopodobnie będzie cie czekała wymiana napędu - miałem podobną sytuację łańcuch naciągniety odpowiednio nasmarowany ale coś mi przeskakiwało - okazało się iż dwa ogniwa były wywalone i wskakiwały na zęby w zębatce - wymieniłem napęd i cisza spokójpozdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 (edytowane) jest gorzej... czeka mnie wymiana skrzyni.pierdo%#&^ skrzynie yamahy :icon_mrgreen: Edytowane 14 Lipca 2006 przez bartekl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jesteś pewien, że to skrzynia? :icon_mrgreen: Ja też obstawiam zębatki, albo łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jeżeli przeskakuje na drugim i czasami pierwszym na obciążeniu a nie ma tego objawu na innych biegacha napędu jesteś pewien to faktycznie czeka cię wymianazębatki pierwszego i drugiegi biegu oraz przesówki.Przerobiłem ten temat ale w XJ div 900.U mnie było szybsza diagnoza, niemam łańcucha. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 nie chce nic mówić ale ja mam ten sam objaw.. ale u mnie to na bank jest wina napędu jest nierównoimiernie wyciągnięty ... jak w jednym miejscu napne łańcuch zgodnie z serwisówką to po obruceniu koła o 180stopni łańcuch jest albo naciagniety jak struna albo luźny jak sznur... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jeżeli przeskakuje na drugim i czasami pierwszym na obciążeniu a nie ma tego objawu na innych biegacha napędu jesteś pewien to faktycznie czeka cię wymianazębatki pierwszego i drugiegi biegu oraz przesówki.Przerobiłem ten temat ale w XJ div 900.U mnie było szybsza diagnoza, niemam łańcucha. Pozdrawiam tak, jestem pewny. przeskakuje zawsze, na pelnym obciazeniu tylko na drugim biegu.wczesniej wydawalo mi sie, ze na jedynce ale wczoraj dokladnie sprawdzilem kazdy bieg - tylko dwojka skacze. Przepustnica otwarta na full od ok 4k rpm do konca - no i przeskakuje przy ok 11-12k rpm,teoretycznie tam gdzie ma najwyzszy moment :icon_mrgreen: oczywiscie objawy sypiacej sie dwojki narastaly juz od ok 4k km wstecz. na poczatku wchodzila ze zgrzytem.pozniej nie zawsze dawala sie wbic.ostatnio zdarzalo sie jej wypasc (czesciej przy spokojnej jezdzie, anizeli wbiciu w okolicach czerwonego pola) ehh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 tak, jestem pewny. przeskakuje zawsze, na pelnym obciazeniu tylko na drugim biegu.wczesniej wydawalo mi sie, ze na jedynce ale wczoraj dokladnie sprawdzilem kazdy bieg - tylko dwojka skacze. Przepustnica otwarta na full od ok 4k rpm do konca - no i przeskakuje przy ok 11-12k rpm,teoretycznie tam gdzie ma najwyzszy moment :icon_mrgreen: oczywiscie objawy sypiacej sie dwojki narastaly juz od ok 4k km wstecz. na poczatku wchodzila ze zgrzytem.pozniej nie zawsze dawala sie wbic.ostatnio zdarzalo sie jej wypasc (czesciej przy spokojnej jezdzie, anizeli wbiciu w okolicach czerwonego pola) ehh. U mnie efekt byl taki sam ale w sumie dało sie jechac na dwójce tyle że delikaynie przyspieszając jak tylko zwiększyło się obciążenie lub przejezdżałem przez jakiś przejazd kolejowy to zaraz przeskakiwało.No to nic innego tylko robić, nie łam się ja cały zeszły sezon przejeździłem nie używając dwójki.Teraz mam zrobione a przy okazji tej skrzyni wyszlo pare innych rzeczy więckoszty urosły dość sporo,no ale cóż zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.