Skocz do zawartości

Pare rzeczy z VFR 88 rok.


Tobik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Niedawno dołączyłem do grona użytkowników VFRek. Mam z 88 roku RC24, kupiłem ją za 5,5 tys. zł, z przebiegiem 90tys km. Ponoć silniki wytrzymują po 200.000 tysięcy spokojnie, więc właśnie tym się kierowałem. Musze w niej pare rzeczy zrobić. Na zimnym silniku, uruchomiona słuchać takie lekkie stukanie, hmm słychać je tak w miare. Po przejechaniu 3-4 km, gdy sie bardziej nagrzeje, nie ma mowy o jakichkolwiek stukach czy pukach. Sprzęgło to nie jest raczej, bo próbowałem na zimnym ze sprzęgiełkiem i na wbitym sprzegle tez tak puka. Paru ludzi mi powiedziało, że to normalne w tych maszynach. Natomiast jeszcze jedno pytanko. Jak u Was z zapalaniem? U mnie tak trzeba odpalać z dodanym lekko gazem. Być może to wina akumulatora?A może regulacja gaźników? No motocykl musze najpierw zarejstrować, bo jest bez blach, a potem dam go do mechanika.

 

A tak przy okazji, to jeszcze zapytam jak to jest z tą rejstracją motocykla z Niemiec?

Mam Brief, wymeldwanie, umowe z właścicielem z Niemiec. Zrobiłem już pierwszy przegląd na stacji i mam te wszystkie papiery. Co teraz należy zrobić? Wiadomo , że do tłumacza przysięgłego. On tłumaczy Brief i wymeldowanie. A potem co należy zrobić??

 

Jakie dokumenty się wypełnia w skarbówce?

Z góry dziękuje za odpowiedź i pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o rejestracje to w skarbowce musisz zalatwic zaswiadczenie ze nie jestes platnikiem VAT co kosztuje 150 zl ( VAT 24 ). Pozniej idziesz do Urzedu Miasta, i tam zglaszasz moto do rejestracji, idiesz oplacic tablice znaczki skarbowe i karte pojazdu, dostajesz tablice i dowod tymczasowy, i wazna rzecza jest abys w ten sam dizen poszedl ubezpieczyc moto, wazne zeby to bylo w ten sam dzien (!) polecam PZU bo maja najtaniej, podst sladka za OC to ok 130 zl. A jesli chodzi o silnik to nie wypowiadam sie bo VFRki nigdy nie mialem. Pozdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 tysięcy kilometrow rocznie? W sportowym turystyku? 10,5 brzmi lepiej, ale wtedy zakładamy, że przed 90 jest jedynka...

 

Hmm wiesz, no niczego nie można wykluczyć. Jednak motocykl nie był odpicowany na sprzedaż i wydaje mi się że nie ma ściemy. Jest sporo do zrobienia, olej w lagach, jedna troszke minimalnie przepuszcza, klocki, oleje, filtry świece, czyszczenie gaźników, regulacje, łańcuch zdaje sie być okej, na ten sezon starczy. W Niemcowni użytkowal go w sumie taki prawie dziadek, nawet jest zrobiony specjalny schowek na okluray. Zresztą zobacze co mechanik powie. Dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...