wolekFJ1100 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Jak ustawić w CBR 1000F żeby sprzęgło brało wcześniej?Jest w ogóle jakaś możliwość?Bo bierze mi za daleko.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Nie chce krakac ....................................napisz jaki przebieg ma sprzegło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielbaldi Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 czesc mysle ze juz po regulacji linki nadal chcesz zmiany ,jak kolega juz radzil jak nie regulacja to juz moze byc koniec sprzegla pozdrawiam nerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Panowie - CBR 1000 F ma sprzęgło hudrauliczne więc linki raczej nie da się wyregulować.Spróbuj zmienić wstępne ustawienie klamki sprzęgła (jest tam taka śruba regulacyjna).Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Dokładnie - ja mam F2 i sobe tak ustawiłem klamkę z linką, że jak delikatnie pykne dwoma placami to mi pięknie wysprzęgla. Wystarczy ruch około 1 cm w dół i moto wysprzęglone - strasznie ułatwia jazdę. Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 tak jak napisał danielbaldi tam jest hydraulika...:)i linką sobie za dużo niepokręce:P....piszecie że może być już zużyte...tzn powinno ślizgać przy wyższych obrotach prawda?a nie ślizga....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 to jest normalne jak masz hydrauliczne, u mnie jest wystarczy wcisnąć klamkę na ok 1 cm i moto stoi, na linkowym sprzęgle zanim coś zaeraguje musi się skorygować luz na dźwigniach, na hydraulicznym masz praktycznie bezpośrednio Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielbaldi Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 sprawdz czy jeszcze nie masz regulaci na silowniku co wysprzegla przy silniku niektore modele maja jeszcze taka regulacje i tak jak napisali koledzy sprobuj ustawic sobie gzwignie przy kierownicypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.