grey_cinnamon Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 żeby nie skłamać to musiałem przyklejić 80gram na 1 felge po jego przeciwnej stronie inaczej było tak że na aswalcie cały motor podskakiwałZwykle szpaner montuje sie po przeciwnej stronie do zaworu, po to by dwa najcięższe punkty na kole równoważyły się jak najbardziej:)Wyważyć można przynajmniej przednie koło. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 hehehe.. chlopaki, troche mnie nie bylo a wy juz na mnie prawie krzyzyk postawiliscie :biggrin: w terenie nigdy nie lecialem szybciej niz 120 kmh (to na dlugich, spokojnych, otwartych i dobrze owidocznionych ze sie tak wyraze zakretach i prostych).vmax testowalem na szosowkach jeszcze, ale raz sie spieszylem i lecialem z olsztynka do olsztyna 130 kmh na kosci (cisnienie 2 atm w obu gumach) i najwiecej problemow stwarzal mi wiatr. zreszta.. to pierwsze jazdy, bo moto zarejestrowalem i trzeba bylo fure rozdziewiczyc, kumpli odwiedzic itepe :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.