Skocz do zawartości

Zdjecia i opisy waszych WSK M06Z, M06L, M150, M06B1


kobuz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panów jak wcześniej(oj dawno juz)pisłem mam na zbyciu wsk m06-z3 z 61roku.Motor przedstawia sie następujaco-opis na allegro.Jeśli komus cos byłoby potrzebne to proszę dać znać a ja jesli jej całej niesprzedam to na części pójdzie.

 

 

 

http://moto.allegro.pl/item138661994_wsk_m...r_shl_wfm_.html

 

zapraszam do licytacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tekscie sie poprostu pomyliłem jest jasno i wyranie napisane na tabliczce znamjonowej że wsk M06-Z3 z 1961 roku.Mam duzo innych zdjeć z kazdej strony jakby ktoś chciał to mogę zapodać.albo jak znajdę troszkęczasu to na forum wrzuce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poll, dzieki ze foty zapodales, takiej Zetki jeszcze nie bylo na forum;) Widac że to okres przejsciowy miedzy modelami M06Z2 a M06Z. Starsze modele M06Z2 mialy boki zbiornika białe, innego typu przód, oraz mocowanie wydechu do ramy inne. Zetki z 59roku mialy wydech starego typu mocowany na jednej srubie a nowe Zetki takie jak ta z fotografi ma juz wydech nowszego typu taki jak w B1 mocowany na dwoch srubach,.

Szkoda tylko że nikt nie powie mi nic ciekawego na temat mojej M06Z1, nie chodzi mi absolutnie o to zeby ktos powiedzial że jest w bdb stanie czy cos.. bo wiem że nie jest, lakier do odnowienia , chromy itp, no i trzeba skompletowac do oryginalu.. i tu sie rodzi problem, bo nie wiem jaki dokladnie oryginalnie powinien byc przod..:D

Pozdrawiam - Julas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie motórowi bracia:D Oto piękna M06Z z 1962roku, niestety brak zainteresowania na allegro.. http://allegro.pl/item135513983_wsk_125_z_dokumentami_.html

A tutaj wspaniała oryginalna M06: http://allegro.pl/item139847619_pierwsza_w...lny_lakier.html

Tutaj oryginalna M06L z 1960roku: http://allegro.pl/item138842881_motocykl_w...1960_roku_.html No i unikatowa już M150 z 1960roku: http://allegro.pl/item140093052_wsk_150_or..._150_mo6_z.html

 

Piekna maszyneria;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łe no Piotrek po Tobie bym sie tego nie spodziewał:evil: Pierwsze WSK miały oznaczenie M06 i były całkowicie identyczne jak WFM, tyle że miały juz na baku logo WSK;) Przyjrzyj sie wyraznie a zobaczysz że na zbiorniku widac pozostałosci po logo.

A tutaj mam jeszcze taka ciekawostke - http://allegro.pl/item139897584_boczki_wsk_m06_rarytas.html

Wychodziły takie płaskie boczki w jakiejs WSK? bo ja pierwszy raz widze takie na oczy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to tego moto to jest to raczej WFM M06

Napisałem :icon_biggrin: A dlatego ponieważ mnie to troche zastanawia?

-Licznik z logo WFM

-Silnik również (charakterystyczna głowica i cylinder jak i logo WFM na deklu od sprzęgła, ale kratery juz WSK- charakterystyczne odlewy)

 

Co do logo na baku nie dopatrzyłem go. Szkoda że nie ma zdjęcia tabliczki znamionowej, przydało by się. Mimo że sprzedający zaznacza że motocykl wieszedł z pod znaku WSK.

Pierwsze WSK miały oznaczenie M06 i były całkowicie identyczne jak WFM, tyle że miały juz na baku logo WSK;)

A to to kolego wiem :)

Ale czy one były również składane z cześci WFM ? Bo na to wychodzi że tak (te pierwsze egzemplarze). I stąd moje takie wnioski za i przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników WSK. Przedstawiam wam moją maszynę. Jest to w pełni oryginał z 1970r. o przebiegu troszke ponad 5000km. Została ona ponownie wyciągnięta po 30 latach obecności w szopie. Zacząłem się interesować weteranami i jestem w trakcie odnawiania swojej wiesi. Przedstawiam Wam zdjęcia mojej maszyny po tegorocznej odnowie. Wszystkie części są oryginalne (oprócz niektórych linek i kranika- oryginalny jest w trakcie regeneracji).

 

http://www.bikepics.com/members/karolhol/70m06b1/

 

Proszę o ocenę i uwagi dotyczące wykonanego i dalszego remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Karol! Przedewszystkim to całkowity szacunek i uznanie dla CIebie z mojej strony za to że interesujesz sie weteranami, szanujesz je i jak widac starasz sie! BDB że zrobiłes na oryginał, piekna jest Twoja M06B1:D no i ten malutki przebieg, naprawde trafiło CI sie z ta WSK;) Gdzies ja wyrwał? opowiedz troszke z jej histori jesli mozesz.

Widze ze w bdb stanie zachował sie zbiornik paliwa, nawet szparunki nie starte, opony też oryginał takk jak i wszystko inne( no oprócz kranika, ale założysz oryginał). Czy Twoja B1 ma jeszcze plaby na silniku?

Jedynym zastrzezeniem jakie bym miał to szparunki które malowałes Sam. Oczywiscie starales sie itp, ale widze że wyszły malowałes je sposobem "oklejenie naokoło taśma maskujaca i zamalowanie niezaklejonych miejsc", wszystko bylo by ok, ale na koncach te szparunki mogłby by byc takie zaokraglone jak w oryginale a wyszly CI troche kanciaste;) To tylko taka moja mała uwaga, żeby nie było że sie czepiam, poprostu im dłużej w tym siedzie tym bardziej zwracam uwage na dopracowywanie szczgółów. A w przypadku Twojej B1 kazdu szczegół wypadało by dopracowac, skoro ma taki maly przebieg i ma zachowane tyle czesci w oryginalym lakierze;)

Pozdrawiam - Julas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę historii mojej maszyny...

 

WSK została zakupiona dnia 26.06.1970 w MHD Hrubieszów przez mojego dziadka Remigiusza. (talon)

W 1976 roku po powrocie z pracy z Chełma zostały mu skradzione dokumenty wraz z dowodem rejestracyjnym WSK. Wszystko zostało zgłoszone (mam dokument zgłoszenia kradzieży). W 1978 r. został zakupiony fiat 126p więc wsk prawdopodobnie przestała być używana i sprawa przycichła. Od 1976r. WSK stała w szopie prawidłowo zabezpieczona i nasmarowana. Przebieg po wyciągnięciu wynosił jak dobrze pamiętam 4988km.Ciekawostką jest to,że motocykl ma oryginalne opony(z wybitymi nuemrami zgodnymi z książeczka gwarancyjną!!), które mają jeszcze frędzelki gumowe czyli są praktycznie nówki. Maszyna ma plombę na silniku natomiast plomba z cylindra została zdjęta gdyż muszę zmienić pierścienie (szelest podczas ruchu silnika). Silnik chodzi bezproblemowo, zauważalna jest przede wszystkim świetna skrzynia biegów i sprzęgło w której biegi wchodzą leciutko. Byłem już w wydziale komunikacji w sprawie rejestracji maszyny- nie będzie problemów. Niestety dziadek zmarł i muszą ustatkować się sprawy spadkowe.Dołączam zdjęcia dokumentów które zachowały się w bdb stanie.

 

http://www.bikepics.com/pictures/720156/

 

Troche nie do tematu: czy można jeszcze znaleźć oryginalne pierścionki do WSK, zależało by mi na pełnym oryginale.

Potrzebuje pierścieni nominalnych.

 

Mam jeszcze pytanie: czy w modelu B1 felgi byly chromowane bo z tego co widze na swojej to chyba taka farba metaliczna. Mam zamiar wziąć się za felgi i nie wiem czy chromować czy użyć zestawu do felg (srebrnego ala chrom). Chcialbym zrobic w pełni oryginał.

Edytowane przez karol.hol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Rzeczywiscie karol.hol swietnie zachowany i odnowiony motocykl :biggrin: Co do uwag podzielam je z uwagami kobuza1, ale tak naprawde bardzo piekny motocykl. I swietnie ze znalazł sie w twoich rekach :) . Co do pierscieni, ja ostatnio kupowałem u znajomego "mechanika" w moim miescie oryginalne pierscienie do WFM (z jego wlasnych zapasow). Czlowiek naprawde bardzo solidny, fach odziedzyczil po ojcu ktory kiedys rowniez zajmowal sie tak jakby serwisem motocykli za czasow PRL i jeszcze pozniejszych. Pan Poldek bo tak ma na imie :P jak i ojciec (był) sa naprawde znani w miescie z solidnosci i dokladnosci, i sam to moge powiedziec na przykladzie mojego towarzyszenia przy roznego rodzaju naprawach motocykli. A "mechanik" w cudzyslowie gdzy nie jest on z wyksztalcenia miechanikiem lecz samoluk i z zamilowania do motocykli, tak jak jego ojciec :flesje: Wiec co do twojego pytania o pierscienie, moge zapytac o nie u Pana Poldka, mysle ze cos powinien jeszcze posiadac. Ale takie sprawy jak pierscienie nalezało by kupowac przymiezajac je do cylindra, tak jak ja to robilem. Z tego co pisales o histori WSK-ki i po stanie przebiegu, to posiadasz cylinder nominał, czyli jeszcze go nigdy nie przechodził szlifu, wiec chyba nie bedzie problemu.

Pozdrawiam :)

 

PS: Widze karol.hol ze dolaczyles do Nas od wczoraj ;) Witamy i duzo przyjemnosci z porzytecznym wynos z forum.

Edytowane przez pioter_gpz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...