bekriss Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 no chyba chcial poprawic brzmienie skoro chcial wyciagnac przegrode :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 a tak w ogóle bakriss to powiedz mi czy zauważyłeś , ze XJki 600 mają 2 rodzaje kominów ?? Twoja ma takie całe czarne z wystającymi na zewnątrz "koncówkami" natomiast moja XJ ma takie charakterystyczne , zakończone na srebrno z koncówką w której dziura jest bardziej wewnątrz komina i ten "kołnierz" otaczający wylot trzyma sie na chyba 3 lub 4 nitach , u Ciebie jak to jest skonstruopwane ?? W ogóle to kiedyś myślałem , ze te kominy jak w twoim sprzecie były w starszych modelach , ale widze, ze od początku chyba montowali takie i takie , one sie czym jeszcze różnią czy tylko wyglądem zewnętrznym i czy była jakaś reguła do których XJek montowali te ze srebrnym zakończeniem i te całe czarne?? Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Te ze srebrna koncowka byly montowane w straszych xjtach. Te co ja mam bycmoze byly rownolegle montowane al w nowszych xjtach juz byly takie. Twoje sa glosniejsze od tych co ja mam i np wersje szwajcarskie mialy taki wydech jak ja ze wzgledu na poziom halasu. Nie dosc ze twoje emituja wiecej dB (co uwazam za plus) to jeszcze sa rozbieralne i mozna wymienic wklad lub troche go poprzycinac i zwiekszyc sobie liczbe dB (to tez uwazam za duzy plus :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To ja mam jeszcze inne BSM-y. Ale to sa juz chyba akcesoryjne? A czy spotkaliscie XJ-y 600 z tlumikami 4-1? Pare razy natrafilem na takie cos. Co to za wersja jakies zdlawione?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To ja mam jeszcze inne BSM-y. Ale to sa juz chyba akcesoryjne? A czy spotkaliscie XJ-y 600 z tlumikami 4-1? Pare razy natrafilem na takie cos. Co to za wersja jakies zdlawione?Pzdr.Nie zdlawione a wrecz przeciwnie. Bardzo czesto mozna spotkac 4w1 z tlumikiem przelotowym sebringa. Wydaje mi sie ze kiedys byl to akcesoryjny dedykowany do tego modelu wydech. Fajnie brzmi na tym wydechu. Gdybym mial okazje i nadmiar kasy to z checia bym cos takiego zakupil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To co widzialem na pewno nie byl sebring. Wygladalo to raczej jak tania wersja na wschodnie rynki. taka biedronka :icon_biggrin: . Jak znajde wstawie fotke. Byl to oryginaln jeden tlumik, przynajmniej tak wygladal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To ja mam jeszcze inne BSM-y. Ale to sa juz chyba akcesoryjne? A czy spotkaliscie XJ-y 600 z tlumikami 4-1? Pare razy natrafilem na takie cos. Co to za wersja jakies zdlawione?Pzdr.a to ciekawe , ciekawe , ja sie z tym nie spotkałem ... Bekriss no ja na swoje kominy nie narzekam , ładnie brzmią , mają nawet lekko basowy pomruk , moze ktoś juz w nich grzebał , ale spotkałem sie tez z XJ z takimi samymi wydechami ale gość mówił , ze wypruł wnętrzności i efekt mizerny był , głośniej chodziła ale to był bardziej jęk niż bas , mozliwe , ze moje poprostu są juz dość mocno wypalone. Pozdrawiam . Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwm5fan Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 po co Ci to robić tylko pogorszysz osiągi i popsujesz dźwięk, nie polecam. :icon_biggrin: po co Ci to robić tylko pogorszysz osiągi i popsujesz dźwięk (przy złym wykonaniu), nie polecam. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 To co widzialem na pewno nie byl sebring. Wygladalo to raczej jak tania wersja na wschodnie rynki. taka biedronka :icon_biggrin: . Jak znajde wstawie fotke. Byl to oryginaln jeden tlumik, przynajmniej tak wygladal.Wiesz kazdy moze sobie zalozyc co mu sie podoba. Ale Zestaw 4w1 + sebring byl najprawdopodobniej tuningowym dodatkiem akcesoryjnym do xjtek. http://www.bikepics.com/pictures/103609/http://www.bikepics.com/pictures/345673/ Taki wydech widzialem tez w sprowadzonej z Niemiec xjcie ktora stoji w warsztacie w ktorym serwisowalem swoj sprzet. Poza tym mialem okazje taki wydech kupic z xjtyktora byla sprzedawana na czesci ale nie mialem kasy. Widzialem tez zalozone mach'y w kolektorze 4w2 RudyXJ Te wydechy co ja mam wydaja z siebie marne 72dB podczas gdzy twoje chyba 81dB. Czasy sie zmjenily i nalezalo ograniczyc poziom halasu. Moja xjta byla tak cicha ze powyzej 50 juz nie slyszalem wydechu tylko szum zaworow. To bylo na tyle straszne ze wywiercilem po 4 dziury. Jest glosniej ale troche za bardzo chrapliwie dlatego odetne zakoncenie tego tlumika i wspawam kawalek blachy z wiekszym otworem i koncowka jaka mozna spotkac w wiekszoci wydechow teraz. Mysle ze wiekszy otwor wypusci z siebie wiecej dB a chrapanie zaniknie. Pozniej owine te wydechy wypolerowna nierdzewka i bedzie jakos wygladac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.