karol0545 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Problem jeden,,,, Kiedy załacze kierunki to mrygaja one na zmiane ze światłem stop.......Tzn stop mryga w przerwach pomniedzy mrygnięciami keirunków...... Zauważyłem ze jedynym mniejscem gdzie moga sie stykac kable od stopu i kierunków jest przerywacz gdyz przy przerywaczu jest podwujny kabel i jeden idzie do keirunków a drugi do stopu i chyba do sygnału........... Co to moze byc? problem dwa Przy stacyjce jest kabel odpowiedzialny od świateł i gdy go podłącze bezpośrednio do akumulatroa to światła działaja ale gdy jest podłączony przy stacyjce to prądu niema i światła nieświecą. czym moze być to spowodowane?? Na koniec grzebania w elektryce jak chciałem podłączyc ten kabel od światłe co idzie do stacyjki do akumulatora to szły iskry a wcześniej tak niebyło.. Co jest?? Dlaczego to tak wariuje?? Może ktos by mi cos podpowiedział??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Sprawdź dokładnie ze schematem jak podpiąłeś wszystkie kable które ruszałeś, napewno się gdzieś pomyliłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 wszystkie kable od przedniego światła sa dobzre podłączone a te najbardziej zwiążane z stopem i kierunkami juz sprawdzałem isą dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 wszystkie kable od przedniego światła sa dobzre podłączone a te najbardziej zwiążane z stopem i kierunkami juz sprawdzałem isą dobrze... Może stacyjka jest do wymiany. Po prostu ma zwarcie. Ten mrygający stop z kierunkami to tzw choinka może coś z masą (przebicie) i po co kabel od stopu w przerywaczu kierunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Ad.1 Popraw styki bezpieczników, wszystkie masy. Sprawdź złączki od tego przewodu co idzie do przerywacza i do stopu, jest to zwykły przewód zasilający, może zaśniedziały konektorki i "gubi się" prąd. Ad.2 Jeśli napewno dobrze podłączasz przewód od światła do złącza 56 i wszystkie inne przewody też są właściwie podpięte to stacyjka do wymiany.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Ad.1 Popraw styki bezpieczników, wszystkie masy. Sprawdź złączki od tego przewodu co idzie do przerywacza i do stopu, jest to zwykły przewód zasilający, może zaśniedziały konektorki i "gubi się" prąd. Ad.2 Jeśli napewno dobrze podłączasz przewód od światła do złącza 56 i wszystkie inne przewody też są właściwie podpięte to stacyjka do wymiany.POZDRO Chart nie ma bezpieczników... :) ale żeby stop był podłączony do przerywacza??? pierwszy raz słyze... coś tam jest nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Chart nie ma bezpieczników... :) ale żeby stop był podłączony do przerywacza??? pierwszy raz słyze... coś tam jest nie tak...Chart ma jeden bezpiecznik, jeśli ty nie masz, to masz coś namieszane w instalacji.A z tym podłączeniem jest wszystko ok, poprostu jeden przewód plusowy zasila przerywacz i stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 A. rzeczywiście, musze luknac u siebie, czy go mam, bo w sumie nie widziałem... http://www.polskiemotocykle.mik.pl/schematy/210-sch.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Chart ma jeden bezpiecnzik do kturego pdłancza sie z jednej strony akumulator . Bezpiecvznik jest tuz nad akumulatorem w lewej skrzynce .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil123 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 http://www.polskiemotocykle.mik.pl/schematy/210-sch.jpgNa schemacie pozycja nr 10. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.