Skocz do zawartości

łańcuszki rozrządu - Yamaha XV 750 SE '83


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moje pytanie brzmi tak: czy jest zalecenie/koniecznosc/zasada wymiany obu lanczuszkow rozrzadu na raz???

 

Bowiem obydwa lancuszki mialy jeszcze drugie pol regulacji na napinaczu, jednak ten z przedniego cylindra zachowywal sie bardzo glosno wiec zostal wymieniony. Teraz silnik chodzi bardzo cicho i czysto, jednak... diametralnie zmienilo sie "gadnie" motocykla!!! Nie wiem jaki to moze miec zwiazek ze soba, ale z wydechow wydobywa sie z gola odmienny dzwiek (nie to zeby jakis niezdrowy - ale inny).

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze nikt raczej nie ma pomyslu na odpowiedz :cool: a ja mam jeszcze jedno pytanie - bedzoe post pod postem ale nie chce zakladac nowego teamtu (a noz ktos odpowie na pytanie nr 1) :icon_biggrin:

 

Pytanie nr 2: Ile kilometrów wytrzymują łańcuszki rozrządu w XV 750 SE (rok '83)?

p.s. łancuszech ocechowany jest literkami: tm

 

Pozdrawiam

licze na odpowiedzi

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ma juz prawie 70 tys. łańcuszków nie słychać. Regulacji żadnej nie ma, Tylko sprężyna na napinaczu. Słyszałem taką opinie , że jak w Xv nie słychac łańcuszka to go nie ruszać. Widziałem XV z 100 tys na liczniku = oryginalny łańcuszek miała.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...