Tomek Kulik Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Wy się Haryb nie denerwujcie :buttrock: To o czym piszesz, w warunkach jakie opisałeś, występuje także w mojej iksjocie, z tą różnicą, że ja celowo potraktowałem swoja maszynę w opisany przez Ciebie sposób. A jest to nic innego jak przeciążanie maszyny skutkujące spalaniem stukowym. Maszyne masz sprawną, dla świętego spokoju poddaj ją regulacjom przed sezonej i jest git. Po prostu, zbyt niskie obroty przy zbyt dużym obciązeniu (za wysoki bieg), spowodują spalanie stukowe przy dalszym zwiększaniu obciązenia (gwałtowne dodanie gazu).Silnik bez czujnika spalania stukowego, nie obroni się przed tym zjawiskiem. A skoro iksjota jest gaźnikowa, to próżno szukać u niej czujnika stuków. To jest elastyczny silnik, lecz nie lubiący gwałtownego przyspieszania z dołu pod dużym obciążeniem (wysoki bieg). Wsio spakojna.Pozdrawiam. Tomek. P.S. Z całym szacunkiem, ale nie wytrzymałem:(...) jak był za wysoki bieg i dałem ostro gazu to słychać klekotanie silnika a dokładniej zaworów ,(...)Czy Ty chłopie poważny jesteś? Jakich zaworów? Luzy się na chwilę powiększyły? :icon_biggrin: To jest spalanie stukowe, o którym Avalon i Galar wyżej pisali. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Wy się Haryb nie denerwujcie :icon_biggrin: To o czym piszesz, w warunkach jakie opisałeś, występuje także w mojej iksjocie, z tą różnicą, że ja celowo potraktowałem swoja maszynę w opisany przez Ciebie sposób. A jest to nic innego jak przeciążanie maszyny skutkujące spalaniem stukowym. Maszyne masz sprawną, No to mnie troszke uspokoiłem Tomek - Z natury jestem taki ze w moto musi mi wszystko chodzic cichutko i perfekt:) i zazwyczaj kupe kasy wkładam w sprzet by to uzyskac pozneij sprzedaje klient sie cieszy ze taka maszynke a ja kupuje nastepny sprzed pzry ktorym jest zawse cso do grzebania:) Regulacje gazników zrobie na 100% z synchornizacjami takze żeby miec już wszystkoaldnei na sezon pzrygotowane i dam znać czy po tych regulacjach sie poprawiło + jak bede w serwisie w bydzie to zapytam niech posłuchaja i wypowiedza sie co oni jako "fachowcy" o tym sadza. pzodroharyb Edytowane 5 Lutego 2007 przez haryb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 wiesz nie wiem jak tam jest w xj ale u mnie w kacie mam wyrobione łozysko kosza sprzegłowego i przy niskich obrotach i obciażeniu tez słyszane jest pukanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszki17 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Jak to zostalo rozwiazane?Co bylo powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroFX Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Silnik nie ma jakegos wielgachnego kola zamachowego i generalnie pracuje bardziej impulsowo niz płynnie. Jak zdusisz go i chcesz ruszyć to obstawiam, że słyszysz tłumiki drgań skrętnych na sprzęgle, które dochodzą do końca zakresu ruchu :) Częsta przypadłosć. Tez słyszę i czuję dziwne efekty gdy mam za wysoki bieg wzgledem predkosci, albo przy niezbyt udanym ruszaniu. Z reszta daleko szukać te same efekty masz w kazdym samochodzie z manualem tylko ze silnik jest gumowych łapach. Edytowane 2 Września 2016 przez maroFX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.