asdx21 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dałem wał do regeneracji i założyli mi łozysko zamknięte (łożysko przegrody) , jak wiadomo sczelność między komorami musi być i zamknięte jest tu jak najbarzdiej na miejscu , z drugiej strony zamknięte nie ma takiego smarowania a w dodatku moje łożysko ma zaślepki gumowe i nie wiem jak poradzi sobie z dużymi temperaturami. Czy waszym zdaniem dobrze mi zrobili wał czy nie. Może zadaje pytania na które odp. wydaje sie oczywista , ale zapytam tak dla pewności osoby które to juz robiły - co najpierw zakładmy , łożysko wału w karter czy najpierw łożysko na wał i potem w karter , i czy ma być tak samo z obu stron czy jest różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Z tym zakładaniem łożysk to różnie bywa.Jeśli miałeś podkładki pomiędzy łożyskami lub pomiędzy łożyskiem a wałem to nie pozostaje Ci nic innego jak zakładać łożyska z w/w podkładkami na wał.Wiesz chyba po co zakładane są te podkładki. Jeśli nie wiesz, to Ci podpowiem, że są po to aby zlikwidować "osiowy luz" wału.Tzn. aby wał nie przesuwał się z łożyskami w karterach bądź w swoich łożyskach wzdłuż swojej osi. Jeśli takowych podkładek w twoim moto nie ma ( bo zdarzają się takowe "egzemplarze") to możesz łożyska wcisnąć do katrerów. Jeśli chodzi o to kryte łożysko to sam nie wiem co o tym sądzić.Osłonki są w miarę odporne na wysoką temperaturę. Na pewno wytrzymują 150 st.C. A jaka temperatura panuje w sktrynce korbowej ? No chyba nie 150st.CA smarowanie? też chyba nie powinno być z tym kłopotów bo mieszanka w miarę dobrze penetruje i smaruje. Są co prawda tacy co mowią, że w zetknięciu z mieszanką ze smaru w łożysku zrobi się "kasza" ale czy aby na pewno? Jeśli założysz z tymi krytymi łożyskami to ciekaw jestem Twoich wrażeń z eksploatacji :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.