kiho Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Hej witam wszystkich Mam od niedawna MZ ETZ 150 no i mam pewien problem. Chodzi o to że nawet po niedługiej jezdzie zaczyna tracic moc, zeby pojechac na 5 biegu musze jej ostro wstawic na 4 bo inaczej sie muli i nie chce jechac. A jak mi sie uda pojechac na 5-tce to musze dawac gazu na maxa. Czy to jest normalne bo sie silnik grzeje? czy nie? Jak silnik jest zimny to wszystko chodzi pieknie na 5-ke moge wzucic przy 50-60 km/h i normalnie ciagnie. A jak troche posmigam to 5-ke moge zaladowac dopiero przy 70 i od razu dac gaz na maxa bo inaczej nie pojedzie (nie wspone juz o wietrze z przeciwka wtedy o 5-ce moge zapomniec :D ). Jest na to jakaś rada czy po prostu ten typ tak ma. Pozdro hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 gowniany tlok ktory moze puchnac i wtedy mz traci moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Z tego co wiem to pare lat temu (jakies 8-10) byl robiony szlif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Tez stawiam ze tlok...Musisz zajrzec bo mozesz cylinder zatrzec...A nowy ladnie kosztuje... pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 A jak moge poznac ze sie cos zlego dzieje z tlokiem. po rozebraniu jakos pomierzyc czy cos przejzec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 są upały... :buttrock: Daj jej dychnąc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Sprawdź jaką ma kompresje . Jeśli słabą to sprawdz stan tloka z cylindrem i pierscieniami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 No właśnie jeśli Ci puchnie tłok to będzie widać na cylindrze wewnątrz. pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dzieki za rady, biore sie do roboty. Pozdrawiam wszystkich hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Utrata mocy jest zwykle spowodowana: Zle wyregulowanym zapłonem (z tego co zauważyłem wiekszość osób które mają stare motocyle po prostu nie umie załonu ustawić)Zapchanym wydechemZużytym cylindrem tłokiem (jaki przebieg ma po szlifie? jakie czesci?) Wiec tak sprawdź zapłon i wydech jak nie to cylinder może być do szlifu. Tylko nie kupuj badziewnego tłoka bo nigdy nie poczujesz mocy.Na piątym biegu powinna ciągnąć od 50 km/h (słabo) a od 70km/h powinna już dobrze.Upał nie ma nic do tego bo stopiećdziesiątka spokojnie wytrzymuje prędkość masymalną przez 100-150km w trzydziestoparo stopniowym upale. Sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Na piątym biegu powinna ciągnąć od 50 km/h (słabo) a od 70km/h powinna już dobrze.MZ Etz 150 na 5 biegu przy 5tys obrotow powinna jechac 80km/h Upał nie ma nic do tego bo stopiećdziesiątka spokojnie wytrzymuje prędkość masymalną przez 100-150km w trzydziestoparo stopniowym upale. Sprawdzone.nie widziałem jeszcze mz 150 co by 150km/h jehała ale pewnie młody jeszcze jestem :icon_mrgreen: Upał ma to do tego ze w gorącym powietrzu jest mniej tlenu niz w zimnym :lapad: co moze powodowac odczucie ze mz stracila moc sproboj sie przejechac wieczorem gdy powietrze jest chłodniejsze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 MZ Etz 150 na 5 biegu przy 5tys obrotow powinna jechac 80km/hnie widziałem jeszcze mz 150 co by 150km/h jehała ale pewnie młody jeszcze jestem :icon_mrgreen: Upał ma to do tego ze w gorącym powietrzu jest mniej tlenu niz w zimnym :lapad: co moze powodowac odczucie ze mz stracila moc sproboj sie przejechac wieczorem gdy powietrze jest chłodniejsze :icon_mrgreen: mi pokazywalo 5 tys przy 90km/h.Czytaj ze zrozumieniem. Predkość maks to około 110km/h i przejechałem tak dystans ponad 100km i nic się nie stało. Ktoś wie jak się nazywa wada polegająca na nie rozumieniu tekstu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 HejDziasiaj przestawilem zaplon (troche go opoznilem). No i jak na razie wyglada to calkiem dobrze. Bryknolem sie kilkadziesiat kilometrow z 2 osobami na pokladzie i nie bylo zadnych spadkow mocy. Tylko ze dzisiaj jest jakies 10 stopni zimniej niz ostatnimi czasy :icon_mrgreen:. Ale wydaje mi sie ze to byla wina zaplonu. Osoba od ktorej mam ten motorek mowila mi ze miala dosyc wczesnie ustawiony zaplon. Dzieki za porady, milej jazdy hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 mzpower pewnie masz ta wersje X (14KM) :icon_mrgreen: Nie wymądzaj sie bo ty nie rozumiesz co ja pisze. Ja nie mowie ze mz ma złe chłodzenie tylko ze w wysokiej temperaturze jest mniej tlenu w powietrzu potrzebnego do spalania sie mieszanki... (mniej tlenu gorsze spalanie) jeszcze na źle wyregulowanym motocyklu to najlepiej odczuć. (gaźnik, zapłon) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.