Skocz do zawartości

Problem z KLR 600


Lemmy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam "niewielki" problem, a bowiem kupiłem jakiś czas temu klr 600a `84 z niemca przywieziona, problem tkwi w tym żę cholernie ciezko odpalić z kopniaka tylko na pych idzie bez problemu, sprawdzałem kompresje, rozżąd, zawory wszytsko jest OK, kable też wsyztskie przejżałem, stawiam już na gaźnik ponieważ wydaje mi sie że niejest z tego modelu motocykla i też w nim coś jest pokombinowane, a bowiem, niekiedy ma tak jak by brakło w momencie paliwa ale idzie dalej ok, pod linkiem wysyłam wam fotki tego gaźnika:

 

www.tele3.pl/lemmy/gaznik.jpg

www.tele3.pl/lemmy/gaznik2.jpg

 

może ktoś z was skojazy z jakiego to modelu jest jak go ugryść wyregulowac, (jest na 100% czysty).

Ew. moze ktoś ma gdzieś w szufladzie orginał do KLR 600 ew 650 (bo taki sam model jest Mikuni)

 

Pozdrawiam Serdecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam "niewielki" problem, a bowiem kupiłem jakiś czas temu klr 600a `84 z niemca przywieziona, problem tkwi w tym żę cholernie ciezko odpalić z kopniaka tylko na pych idzie bez problemu, sprawdzałem kompresje, rozżąd, zawory wszytsko jest OK, kable też wsyztskie przejżałem, stawiam już na gaźnik ponieważ wydaje mi sie że niejest z tego modelu motocykla i też w nim coś jest pokombinowane, a bowiem, niekiedy ma tak jak by brakło w momencie paliwa ale idzie dalej ok, pod linkiem wysyłam wam fotki tego gaźnika:

 

www.tele3.pl/lemmy/gaznik.jpg

www.tele3.pl/lemmy/gaznik2.jpg

 

może ktoś z was skojazy z jakiego to modelu jest jak go ugryść wyregulowac, (jest na 100% czysty).

Ew. moze ktoś ma gdzieś w szufladzie orginał do KLR 600 ew 650 (bo taki sam model jest Mikuni)

 

Pozdrawiam Serdecznie...

napisz dokładnie krok po kroku jak odpalasz bo może robisz coś nie tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orginalny gaznik to Keihin CVK 40 a nie Mikuni, byl podobny post kiedys ,po zmianie gaznika na orginlany wszystkie problemy ustaly a moto jezdzilo jak ta lala

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie głupota jest taka że na popych pali bezproblemu, tylko ten kopniak, miałem już przyjemość z XL i DR wiec z kopnieciem jej odpowiednim niemam problemu. Kope kope i cisza tak jak by paliwko nie docierało do komory spalania, z i bez gazowania (mam krótki rollgaz ale to chyba w niczym nie przeszkadza)

Hym... mam tylko nadzieje że ktoś skojazy ten gaźniczek, ew. znajdzie orginałek ew. kontakt do ludzi co mają "złomy" :D

bo szczerze mówiąc ja juz skapitulowałem pod nią :D

a w błocie jak zgaśnie to dupa z pchaniem :P

 

aa zapomniałem dodać ze świeca jest czarna sucha oczywiście jak chce odpalić kickstarterem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam gosc tez nie mogl odpalic z kopa tylko na pych szla, wszystko bardzo podobne

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie orientujesz sie czy Keihin CVK 40 był montowany w innych motocyklach ? bo jak dzwonie po wszystkich majstrach co mają części do klr to już niemają tego cuda, a moze w innych modelach był montowany to by mi poszezyło wachlaz poszukiwań tego skarbu :D

 

Normalnie już mi sie coś dzieje bo sezon w pełni a ja tylko moge macać moją kawe :P a zjadł bym troche błota w zęby :D

 

a tak dla ogulnej info pochwale sie ogułem motocykla:p

 

www.tele3.pl/lemmy/kawa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie ze byl on montowany w KLX ale nie jestem pewien

na Allegro oglasza sieze 3 gosci co maja czesci do KLR w tym jeden ma 3 sprzety na czesci i co tez nie maja gaznika ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj spokuj Ci z allegro to siroty jakich mało, juz ich opierniczyłem bo piszą że mają wszystko a nic nie maja....

no ona jest wersją wyczynowławłaśnie sie dowiedziałem, ma zawieszenie pełen gwint z płynną regulacją, w sumie durze w niej jest elementów odbiegających od standardu, aleco z tego jak nie pali z kopki ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wczesniej chodzila normanlnie ?? moze tylko odpowiednio go wyregulowac ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kąd ją kupiłem tak było i koleś co miałją przedemną mówił żekiedyśdziałała ale wątpie bo jak jąodbierałem to już trzeba było na popych odpalać, regulacja silnika jest OK bo robiłem to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...