Skocz do zawartości

chart przednia lampa


karol0545
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem nowy akumulator. wszystkie swiatła poza przednim świeca kierunki i tak dal;ej a przednie niechce. żarówka jest dobra na 100%. Wydaje mi sie ze niedochodzi prąd bo jka dotkne mase do tego kabla przez ktury biednie prąd to niema takich małych iskierek. wszystkie kable ida prawidłowo . Co to moze być ?? U was w charta ile jets żarówek w przedniej lampie u mnie jets mniejsce na dwie na ta normalną duża i na taka malutka ale ona mi sie niemieści że taks ie wyraża??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mojej lampy idą trzy kable jeden to masa a drugi i trzeci to od świateł drogowych i mijania chyba....... Czy tak??

 

 

Mam jeszcze problem z sygnałem (klakson) niedziała kable są podłączone prąd dochodiz bo jak dotkne kabel od masy z + to iskrzy. Co to moze być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobuje mnie sie takie sprawdzanie na iskrzenie :D

A tak serio, to sobie możesz kuku zrobić sprawdzając w ten sposób. Kup sobie naprostszy miernik (elektroniczny kupisz już za mniej niż 20 zł) lub chociaż zrób sobie probówke z małej żarówki i kabelka.

I tak co do przedniej lampy. Musisz sprawdzić, czy brakuje ci prądu czy masy w złączu żarówki. Najławtwiej byłoby mienikiem. Następnie po kolorach przewodów idziesz do przełącznika krótkie/drogowe i tam sprawdzasz. Jak nie ma to idziesz po przewodach cały czas w stronę stacyjki i akumulatora. Choć może się zdarzyć, że uciekła ci masa. Wtedy najlepiej pociągnąć nową: od jakiejś śruby na ramie puszczasz gruby (4 - 6 mm kwadrat) przewód i z niego bierzesz masę w lampie. Piszesz, że masz miejsce na dwie zarówki. To normalne. Jedna to zarówka świateł drogowych, a ta mała to pozycyjne.

Klakson: jeśli przewodzi prąd a nie brzęczy (nie słychać nawet cichego kliknięcia w momencie załączenia?) to sprawa przerywacza. Od tył klaksonu na obudowie powinna być samotna śrubka opisana strzałką lub literą R. Służy do regulacji klaksonu. trochę nią pokręć. Uważaj! Klakson najlepiej regulować z podłązconym amperomierzem, bo potrafi wziąć dużo prądu przy złej regulacji. Możliwe też, że przerywacz się w środku rozleciał. Spróbuj podłączyć też lkakson bezpośredni do akumulatora na krótkich kablach. Jak zadziała, to nie ruszaj, tylko szukaj usteki w instalacji: skorodowane/wypalone styki w wyłączniku, luźne połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...