Gość bynios Opublikowano 10 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2002 kupiłem WSK z 1962 roku ...... została wyrejestrowana w 1988 roku na stałe czy mozna ją będzie jeszcze zarejestrować?? Mam w planach generalny remont i chciałbym po tym legalnie nią jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 10 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2002 Jak masz wszystkie papiery to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hausi Opublikowano 11 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2002 Jak masz wszystkie papiery to nie ma problemu No i o to biega :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 11 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2002 Jezeli wszystkie papiery sa ok to do rejestracji potrzebujesz oczywiscie umowy kupna-sprzedazy ,papierka stwierdzajacego ze ten motocykl byl zarejestrowany kiedys tam i wyrejestrowany w takim a takim roku oraz papierek stwierdzajacy ze przeszedl badania techniczne oczywiscie aktualne i mozesz cieszyc sie z jazdy:) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bynios Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Mam umowę kupna- sprzedaży z tym, że gość nie ma NIPu to stary dziadek ze wsi mieszka na takim odludziu ze tylko przez przypadek tam trafiłem ... no i chyba dobrze ze ja bo jak zobaczylem tą WSkę to nie mogłem pozwolić jej umrzeć ... mam też dowód rejestracyjny w którym jest data wyrejestrowania .... czy to wystarczy?? Mam jeszcze pytanie czy jest gdzieś w okolicy tania galwanizernia bo mam sporo zardzewiałeych części do pochromowania ...... i czy można chromowac całe koła mam na mysli ze szprychami i bębnem .. są całe zardzewiałe .......?? Dodam że już ją odpaliłem i całkiem nieźle lata: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bynios Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Galwanizernia w okolicy Warszawy miałem na mysli :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Mam umowę kupna- sprzedaży z tym, że gość nie ma NIPu to stary dziadek ze wsi mieszka na takim odludziu ze tylko przez przypadek tam trafiłem ... no i chyba dobrze ze ja bo jak zobaczylem tą WSkę to nie mogłem pozwolić jej umrzeć ... mam też dowód rejestracyjny w którym jest data wyrejestrowania .... czy to wystarczy?? Mam jeszcze pytanie czy jest gdzieś w okolicy tania galwanizernia bo mam sporo zardzewiałeych części do pochromowania ...... i czy można chromowac całe koła mam na mysli ze szprychami i bębnem .. są całe zardzewiałe .......?? Dodam że już ją odpaliłem i całkiem nieźle lata: :) Jezeli kupiles moto za mnie niz 1000 pln to nie potrzeba NIP (do PCC1)Mozna pochromowac wszystko, kwestia, czy znajdziesz taka wanne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 A ja słyszałem, iż wyrejestrowanego sprzęta nie można powtórnie zarejestrować. Pozostaje Knserwator Zabytków. Dlaczego do 1000zł nie potrzeba NIP-U?Hi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cristo Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Ja tez slyszalem, ze wyrejstrowany traktuje sie jako zlomowany i nie mozna go znow zarejstrowac. Najlepiej sobie to sprawdz w urzedzie komunikacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 Motocykl został wyrejestrowany dziadek nie złomował go wiec nie jest to złom tylko czasowo wyrejestrowany pojazd .Sam musiałem zarejestrowac taki pojazd jakis czas temu i jak juz mowilem potrzebny jest dokument stwierdzajacy ze ten motor byl kiedys zarejestrowany ,umowe kupna sprzedazy i aktualne badania techniczne .Nie trzeba nipu poniewaz motor nie jest wart wiecej niz 1000 zł co oznacza ze nie zaplacisz podatku za niego jedynie dasz pare zlotych na znaczki skarbowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 12 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2002 To napisałem Ja:)Tylko zapomniałem sie zalogować:) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 13 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2002 Dlaczego do 1000zł nie potrzeba NIP-U?Hi Bo jest taki przepis o czynnościach cywilno-prawnych, jeżeli kupijesz pojazd od 1000 to nie płacisz podadku od CP. A tylko przy cywilo-prawnych potrzebne jest wypełnienie formularza PCC-1, gdzie wpisuje się NIP obu stron. Poniżej 1000 pln wystarczy umowa kupna-sprzedaży (a tam NIP nie ma), idziesz z nią do US i fiskusa masz z głowy. Potem tylko urząd komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 16 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2002 :?: No to jak w końcu z tą rejestracją wyrejestrowanych sprzętów. Słyszałem, że weszła niedawno jakaś nowelizacja. Rolnicy mogą np. rejestrować wyrejestrowane ciągniki i przyczepy. Będąc w lipcu w Urzędzie Komunikacji "Pani z okienka" powiedziała mi, że jeśli dowód rejestracyjny ma pieczęć "UNIEWAŻNIONO" lub obcięty róg, to nie ma możliwości rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bynios Opublikowano 18 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2002 Mój dowód ma właśnie stempelek "UNIEWAŻNIONO" już sam nie wiem czy można czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 18 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2002 Nie chcę Cię martwić, ale pozostaje Konserwator Zabytków. Musisz mieć wypis z Rejestru Zabytków i z tym dopiero do Urzędu Komunikacji. Cała sprawa (rejestracja) kosztuje podobno około 800zł. Rejestrując jako zabytek, robisz tylko jeden przegląd (na całe życie staruszka). Po iluś tam latach, zwraca się. Aby "Staruszek" zmienił właściciela musisz mieć zgodę Konserwatora.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.