sql Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Sql miał kiedyś w 9-tce podobny problem :biggrin:etam, zupełnie inne :biggrin:,nie miałem żadnego bulgotania na wyłączonym silniku, tylko wentylator za późno się włączał i nie zdążył wychłodzic cieczy, więc się gotowała - zdarzyło mi się to 2 czy 3 razy - przy naprawdę długiej i namiętnej jeździe w korkach. poza tym zwiewało mi może ze 100ml - więc nawet nie musiałem nic dolewac :biggrin:.problemem był czujnik w chłodnicy - włączający wentylator - po wymianie wszystko picus-glancus - było to jakieś 2 lata temu i od tamtej pory spokój :bigrazz:,PS-Kawasaki ZX-9R przestało robic w 2003 roku, więc jak masz "z 2004", to jakaś ściema w papierach.w 2004 było już ZX-10R! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 nie sugeruj się tym,ze olej czysciutki... wcale nie musi byc koloru "kawa z mlekiem" a uszczelka moze byc i tak wydmuchana :biggrin: Tu się zgodze w 100%. Miałem podobny problem w VFR, jakiś czas temu pisałem tutaj o tym. Sprawdziłem wentylator - działał, sprawdziłem termostat - otwierał się. Cały układ był szczelny i została tylko uszczelka. Pare osob mi nie chciało wierzyć, ale tak było - do wymiany uszczelka była. Powiem Ci jedno, że gołym okiem raczej nie zobaczysz w wydmuchanej uszczelce nic niepokojącego, to są mikropęknięcia, że okiem tego nie zobaczysz. Ja jeszcze dla pewności dałem głowice to sprawdzenia na szczelnośc, Tobie radze tez to zrobić, będziesz miał przynajmniej pewnośc i święty spokoj, ja zapłaciłem za silnik V4 16 zaworow 150zł za obydwie głowice i zostały jeszcze splanowane. Więc myśle ze w Kawie nie wyjdzie znowy az tak drogo też. Trzeba troszke zapłacic, ale masz spokoj. Wydaje mi sie, że jak płyn sie dostaje do oleju to juz z głowicą jest cos nie tak, uszczelka moze byc walnęta, ale to dopiero przez głowice bedzie płyn w oleju. No i przy okazji może Ci wtedy dymić z wydechow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adizx9r Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Wystarczy podjechac na stacje diagnostyczna i analizatorem spalin sprawdzic czy to bulgotanie jest spowodowane dostawaniem sie spalin z silnika czy gotowaniem. Proste :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.