Gość insane Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 Witam (dawno mnie tu nie bylo :D ) Mam takie zapytanie, ktore pojawilo sie na innej grupie dyskusyjnej, jednak bez satysfakcjonujacej odpowiedzi. Wiec...:Niedawno trafila w moje rece TS350, ktora charakteryzuje wyrazny zanik mocy od 4,5k rpm w gore. Skutkiem tego jest Vmax tylko 100km/h. Sprzet jest po remoncie - robiony wał i szlif cyl. Przejechane jest juz jakies 1k km wiec powinien sie rozkrecic/dotrzec. Probowalismy rozne ustawinia zaplonu (przerywacze) 3,5mm do 2,5mm i roznica niewielka. Co ciekawe swiece sa opalane na czarno (moja Jawcia pali na brazowo), mimo prawidlowego ustawienia gaznika (poziom okolo 11mm) dobrego jego stanu - rozpylacz i dysze sa ok, na przepustnicy luzow nie ma takich jak spotyka sie w wuechach. Dysza glowna, ktora tam jest to 92. Zalozylismy zamiast niej 72, czyli rozruchowa od innego gaznika. Silnik teraz troche gorzej reaguje na nagle otwarcie przepustnicy, ale juz jest lepiej i wykreca 5k rpm, czyli cos troche ponad 110km/h - zaplon jest teraz na 2,9mm. Na stopkach - nie ma problemu - budzik sie zamyka :D. Swiece nadal sa czarne mimo iz iglica jest max na dole (zapinka na samej gorze). Filtr powietrza jest nowy, a skrzynka filtra drożna. Ze spalaniem nie ma roblemow, bo przy predkosci 80km/h na trasie we dwie osoby chleje niecale 4l/100km (z dysza 92 i zaplonem na 3mm), wiecej nie mialem kiedy i na czym testowac. aha jeszcze jedno: kiedy sie rozpedzam na IVbiegu, a przepustnice otwiera sie stopniowo, to moto reaguje/rozpedza sie gdzies do 3/4 otwarcia przepustnicy. Na dalsze otwarcie nie reaguje ani duszeniem sie ani przyspieszaniem - tak jakby nic sie nie dzialo. Czy ktos ze zJawowiczow wie o co tu chodzi lub moze pomoc?Jak przeniesc moc/moment na wyzsze obroty tak by zwiekszyc Vmax?(przynajmniej do 140km/h)Co moze byc przyczyna palenia swiec na czarno mimo takiej konfiguracji gaznika? pozdro! insane________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 Czy nie jest to czasdem wina rozszczelnienia uszczelniacza labiryntowego w karterze -przeganianie paliwa z jednego karteru do drugiego, lub nagrzewania sie plytki(chyba z plastiku) mocujacej zaplon- samoczynnie sie przestawia?.Spotkalem sie z czyms takim lata temu w Jawie 350 Twinsport.Szczegolow nie znam.Jawami sie nie zajmuje... Zycze powodzenia!Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość insane Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 brak szczelnosci odpada, poniewaz niedawno bylo to naprawiane. Jednak jak znam zycie, to zdarzaja sie rzeczy niemozliwe. Na razie jeszcze pokombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.