Skocz do zawartości

probem wysokich RPM (TS350)


Gość insane
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam (dawno mnie tu nie bylo :D )

 

Mam takie zapytanie, ktore pojawilo sie na innej grupie dyskusyjnej, jednak bez satysfakcjonujacej odpowiedzi. Wiec...:

Niedawno trafila w moje rece TS350, ktora charakteryzuje wyrazny zanik mocy od 4,5k rpm w gore. Skutkiem tego jest Vmax tylko 100km/h. Sprzet jest po remoncie - robiony wał i szlif cyl. Przejechane jest juz jakies 1k km wiec powinien sie rozkrecic/dotrzec. Probowalismy rozne ustawinia zaplonu (przerywacze) 3,5mm do 2,5mm i roznica niewielka. Co ciekawe swiece sa opalane na czarno (moja Jawcia pali na brazowo), mimo prawidlowego ustawienia gaznika (poziom okolo 11mm) dobrego jego stanu - rozpylacz i dysze sa ok, na przepustnicy luzow nie ma takich jak spotyka sie w wuechach. Dysza glowna, ktora tam jest to 92. Zalozylismy zamiast niej 72, czyli rozruchowa od innego gaznika. Silnik teraz troche gorzej reaguje na nagle otwarcie przepustnicy, ale juz jest lepiej i wykreca 5k rpm, czyli cos troche ponad 110km/h - zaplon jest teraz na 2,9mm. Na stopkach - nie ma problemu - budzik sie zamyka :D. Swiece nadal sa czarne mimo iz iglica jest max na dole (zapinka na samej gorze). Filtr powietrza jest nowy, a skrzynka filtra drożna. Ze spalaniem nie ma roblemow, bo przy predkosci 80km/h na trasie we dwie osoby chleje niecale 4l/100km (z dysza 92 i zaplonem na 3mm), wiecej nie mialem kiedy i na czym testowac.

 

aha jeszcze jedno: kiedy sie rozpedzam na IVbiegu, a przepustnice otwiera sie stopniowo, to moto reaguje/rozpedza sie gdzies do 3/4 otwarcia przepustnicy. Na dalsze otwarcie nie reaguje ani duszeniem sie ani przyspieszaniem - tak jakby nic sie nie dzialo.

 

Czy ktos ze zJawowiczow wie o co tu chodzi lub moze pomoc?

Jak przeniesc moc/moment na wyzsze obroty tak by zwiekszyc Vmax?

(przynajmniej do 140km/h)

Co moze byc przyczyna palenia swiec na czarno mimo takiej konfiguracji gaznika?

 

pozdro!

 

insane________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie jest to czasdem wina rozszczelnienia uszczelniacza labiryntowego w karterze -przeganianie paliwa z jednego karteru do drugiego, lub nagrzewania sie plytki(chyba z plastiku) mocujacej zaplon- samoczynnie sie przestawia?.Spotkalem sie z czyms takim lata temu w Jawie 350 Twinsport.Szczegolow nie znam.Jawami sie nie zajmuje... Zycze powodzenia!Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...