LYsY Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Witam :rolleyes: Mam głupie pytanie.Od dawna uwielbiam nakedy - takie klasyczne, piękne, harmonijne motocykle. W związku z powyższym podoba mi się Zeph yr, Seven Fifty, VX :wink: , XJR itp. Ostatnio na ulicach Wawy widziałem motocykl, który był właśnie klasyczny, ale na pewno nie był żadną z tych maszyn, które opisałem powyżej. Wyglądało to jak Yamaha, bo w porównaniu do Zephyra np. miał bardziej "agresywny" tył, ale maszynę widziałem z daleka i chyba nie było znaczka na baku. Zdaje mi się, że miał wydech 4w1. Co to mogło być? :rolleyes:)) [kolor niebieski :icon_mrgreen: ]:cool:A poza tym - jeśli ktoś ma i zna ładne fotki nakedów dla gościa, który ma 187 cm [wzrostu :icon_mrgreen: ] to wrzućcie please linki. Muszę sobie coś wybrać na przyszły sezon [albo przyszły przyszły :icon_mrgreen: ] Pozdrawiam i sorry za tak niedokładny opis motocykla :icon_mrgreen: LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) moze honda hornet, albo kawa zr-7? Edytowane 22 Czerwca 2006 przez rzoov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 moze honda hornet, albo kawa zr-7? http://www.bikebros.co.jp/images/wallpaper...00_blu_1024.jpg http://www.bikebros.co.jp/images/wallpaper...zr7_01_1024.jpg To raczej nie te, ale maszyna o której mowię bardziej była chyba podobna do tej Hondy. Tyle że widziałem moto z tyłu kiedy już odjeżdżało i mam wrażenie, że wydech szedł prosto, nie w górę. Ale mogę się mylić :wink: Zawiasem mówiąc, nie wiedziałem że Hornet ma prawie 100 KM.. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 ....a moze gsx 750 Inazuma , moglby byc do tego opisu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodem Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Zgadzam się z przedmówcą -Suzuki GSX 750 bo większe pojemności mają dwie rury z tyłu. Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Nikodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 ....a moze gsx 750 Inazuma , moglby byc do tego opisu :) No właśnie coś w tym guście!Może nawet to :) http://www.moto-station.com/uploads/126_normal.jpg ...ale czekam na inne typy :D pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 xs 850 xs1100 dla dużego człowieka te modele byłyby ok tylko roczniki już dawno pełnoletnie :) ale to prawdziwe klasyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Może Suzuki GSX 1400 od rocznika 2004 w górę. Malowanie się zgadza (biało - niebieskie), wydech 4 w 1. Tylko ten jeden tłumik to jak trąba jerychońska wygląda :)Ale z tego opisu to może być wszystko, co nie ma owiewek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Witam!Jeżeli masz problem to znaczy, że to nieczęsto spotykany model, kusi mnie stwierdzenie, że mógł to być Eliminator kawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Myslę że to było coś poniżej literka, bo brzmiało niezbyt basowo. Było większe od XJ600N. Ale nie był to taki chopperowaty jednak Eliminator :) :) wszystkim za typy :D bo dzięki nim już mam parę maszyn, które mi się spodobały.. [jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to czekam]LYsY EDIT: PS: Faktycznie, XS 1100 to czysta klasyka..http://www.ozebook.com/yamaha/Yamaha-XS1100-1978.jpg Edytowane 22 Czerwca 2006 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 honda ntv ? xj 600N , x11 ?? A moze poprostu jakaś przeróbka na streeta i licho wie z czego ?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 http://www.bikebros.co.jp/images/wallpaper...00_blu_1024.jpg http://www.bikebros.co.jp/images/wallpaper...zr7_01_1024.jpg To raczej nie te, ale maszyna o której mowię bardziej była chyba podobna do tej Hondy. Tyle że widziałem moto z tyłu kiedy już odjeżdżało i mam wrażenie, że wydech szedł prosto, nie w górę. Ale mogę się mylić :) Zawiasem mówiąc, nie wiedziałem że Hornet ma prawie 100 KM.. pozdr Silnik HONDY Hornet pochodzi z HONDY CBR F3 z delikatnymi zmianami... Ale przy Twoim wzroscie ZDECYDOWANIE nie jest to moto dla Ciebie Jest strasznie male Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Silnik HONDY Hornet pochodzi z HONDY CBR F3 z delikatnymi zmianami... A mnie uczyli, że z F2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar27 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) A mnie uczyli, że z F2...mnie też :) poprawiam się: F3 Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Cezar27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) A mnie uczyli, że z F2... mnie też :) Czyżby? Widocznie nie mieliście dobrych nauczycieli... (...)Silnik Źródłem napędu Szerszenia jest zmodyfikowany silnik pochodzący z modelu CBR600F ’95. Zmiany jakie producent dokonał w tym silniku to przede wszystkim zastosowane gaźników o mniejszej średnicy gardzieli, dzięki czemu poprawie uległa charakterystyka silnika w dolnym i średnim zakresie obrotów. Takie modyfikacje pociągają za sobą oczywiście zmniejszenie mocy maksymalnej, ale tej ciągle pozostało wystarczająco dużo aby CB600 był bardzo dynamicznym pojazdem. W silniku Horneta pojawił się układ dopalania spalin świeżym powietrzem tłoczonym do kanałów wylotowych. Efektem końcowym wszystkich zmian jest jednostka napędowa osiągająca moc 96 KM przy 12000 obr/min oraz dysponująca momentem obrotowym 63 Nm przy 9500 obr/min. Na uwagę zasługuje tutaj fakt, ze silnik Horneta legitymuje się bardzo wysokim, jak na swoją klasę pojemnościową, momentem już od 3000 obr/min. Silnik zespolony jest z sześciostopniową skrzynią biegów, identyczną jak w CBR600F. Wielotarczowe mokre sprzęgło sterowane jest linką.(...) (...)F 3 W roku 1995 na świat przyszła kolejna wersja CBR 600 – model F3. Wizualnie dla laika wygląda tak samo jak F 2, jednak kiedy przyjrzymy się dokładniej, w oczy rzuci się wiele szczegółów, charakterystycznych dla F3.(...) (...)Historia Honda CB600 Hornet zadebiutowała na rynku w roku 1998(...) Raczej byłoby to mało logiczne wstwiać do moto produkowanego od roku 1998 silnik z CBR F2 majac do dyspozycji zmodernizowany silnik z CBR F3 To wszystko polega chyba na tym aby sie rozwijać a nie cofać :) ... Edytowane 22 Czerwca 2006 przez jarekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.