Baron Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 W podniesieniu nie ma problemu, ale jak się moto uwali na Ciebie to może zaboleć. :) Wtedy przeklinasz XT i chcesz WR/EXC itp. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 wie ktos czym sie różni XT od TT????tylko wagą i Upside-down czy czymś jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 nO tt TO BARDZIEJ WYCZYN NIŻ xt :) pOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 wie ktos czym sie różni XT od TT????tylko wagą i Upside-down czy czymś jeszcze??Miałem okazje pojeździć kilkanaście min w terenie na nowym XT,a TTR-ke użytkuje na codzien więc miałem porównanie i naprawde jeśli chodzi o przyjemnosć jazdy w terenie,łatwosc prowadzenia itp to XT ma sie nijak do TTR-ki poprostu to jest motor dobry do jazdy w lekkim terenie,a TTR-ka jest poprostu bardziej hardkorowa,można powiedzieć,że łączy w sobie motocykl motocrossowy i miejski,ma dużą moc i jazda zarowno w miescie jak i w terenie daje duzą swobodę.XT jest bardziej dla tych którzy bardziej preferują jazdę po szosie,ale lubią sobie od czasu do czasu wyskoczyc gdzies na łono natury :) Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Doozer masz całkowitą racje!! Pozdro!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 (edytowane) XT jest bardziej dla tych którzy bardziej preferują jazdę po szosie,ale lubią sobie od czasu do czasu wyskoczyc gdzies na łono natury :) Chyba masz jakiś kompleks na punkcie XT :) Jeżdzę XT i nie wyjeżdzam nią na miasto. Nie zawiele z tego co piszesz sie zgadza, może dlatego, że jeździłe XT tylko te kilkanasie minut - powiedz z czym był problem. W ciężki teren to może sie nie nadawać tylko dlatego te tych 170 kg z bagna nie wyciągniesz. Ale TT chyba waży podobnie W każdym razie nie narzekam, daje rade i lesie, i wpiachu, i w błocie. Jeszcze tylko po strumykach nie jeździłem. Edytowane 23 Czerwca 2006 przez Sidewinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Ale TT chyba waży podobnieNo tak,podobnie...tylko jakies 35 kg mniej :) Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 a TT w porównaniu do XT ma jakie spalanie, V-max, żywotnoś silnika i czy na asfalt też sie nadaje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 XT z racji większych gabarytow ma nieco większe spalanie,w TTR-ce raz tylko mierzyłem,połowe trasy jechałem na asfalcie,połowe po lekkich szutrach,prędkość ok 70-80 km/h i na 100 wyszło mi 3.5 l uważam to za zadowalający wynik.Prędkość katalogowo wynosi 160 km/h no ale kto ci tyle na kostkach jeździ ;)Jeśli chodzi o żywotność noto wiadomo jest to kultowy i niezniszczalny silnik z XT,prawie wogole sie nie psuje a przebiegi jakie jest w stanie pokonac bez remontu głownego to 60-70 tys km oczywiście to juz zależy od tego w jaki sposob jest użytkowany.Na asfalt nadaje się jak najbardziej,tylko że na kostkach jazda jest taka sobie,jednak na szosie lepiej sie raczej XT sprawdza. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 dlaczego TT jest gorsze na szosie??jak to przeciez ten sam silnik i jest lżejszy jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Nobo chodzi o to że XT jest wygodniejszy i bardziej nastawiony od początku na szose,zwłaszca ten nowy,a TTR-ka jest taką bardziej hardkorową odmianą tego motocykla. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.