jannikiel Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jesli chodzi o Stara Japonie to musisz przejzec dokladnie forum co pisza n/t : W.G mego doswiadczenia interesujacymi Cie sprzetami moga byc:GS- GSX 750, 1000, 1100XS 750-1100.Z 1000, KZ 1100CB 750- ale do 1978 roku - SOHC, pozniejsze 4 zaworowe, byly wg. mnie gorsze, i mniej wytrzymale niz wczesniejsze wersje, ja mialem CB z 1976 roku i nigdy nie mialem z nim powaznych problemow, oprocz pekniecia slabej spinki lancucha napedowego,( od tej pory wierze tylko w zakuwane lancuchy!!), nigdy nie bral oleju, rozrzad i zaplon prosty jak budowa cepa.Konrad 1 F ma taki sprzet w wersji Cafe racer- firmy tuningowej z 70-80 lat - oglasza sie w Gieldzie Motocyklowej i czasem na Forum, zreszta tez ma doswiadczenie w starej japonii, tak jak Kopalnia Wiedzy- Adam M. i Piotr Dudek. Pamietaj kto pyta nie bladzi.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) hej! xj 600 ta starsza, dałem za swoją 3 tyś rowne, mam do roboty niby skrzynie no ale sam robie (zepsuta czesc ok 60zł albo 200zł cala kompletna skrzynia) i mysle ze do wiosny za 500zł bede mial wszystko co mozliwe wymienione. zrobilem pod koniec sezonu ponad 2 tys km i nic sie z nia nie dzialo (jezdzilem z padnieta skrzynia - tzn jedyna miala wylamany ząb). teraz mam silnik na stole rozebrany, prosta konstrukcja, mimo 110 tys km przebiegu brak sladow zuzycia na panewkach walkach czy lozyskach. pozdro ej a wogole ten temat troche juz ma:) Edytowane 7 Listopada 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.