cespenar Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam niedawno napotkalem dosyc ciekawa oferte na allegro http://allegro.pl/item110738463_kawasaki_kdx_200.htmlDzwonilem do goscia i powedzial mi ze korbowod stuka , (mysle ze wystarczy lozysko zmienic i bedzie ok) i do zrobienia jest jakas klapka ( zawor wydechowy) co o tym sądzicie ? duzo mnie przyjdzie Naprawa takiego sprzeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Siema,Z zaworami wydechowymi w KDX'ach jest tak ze po prostu jak sie go nie czysci kilka lat to osadza sie na nim nagar, waleczki się zapiekają i w zwiazku z tym szlag trafia wszystkie tryby. Dowiedz sie czy ujechały sie tryby na pręciku, na wałeczkach czy moze na tym i na tym i zadzwon do Olka niech sprawdzą jak z dostępnością. Do KDX125 dostałem nówki za dobre pieniadze w ciągu 2 tygodni. Co do korby no pewnie trzeba bedzie kupic nową z kompletem lozysk np. Proxa... Z zalozeniem nowej korby pewnie z 400zł Cie to wyjdzie.Starguj kilka zł to zrobisz super interes! IMO warto brać tą maszynę nie tylko dlatego że to dobry sprzęt ale rowniez dlatego ze mozna na nim troche zarobixc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 kumpel miał KDX 200 tyle ze tamten miał USD z przodu i wogule był jakis taki fajneijszy a był starszy od tego. Z naprawami zmiwscisz sie w max 1500zł wiec to by sie opłacało. Tylko bardzo Ciekawe jak z tą rejestracja. Jak ja widze w ogłoszeniu "mozliwosc rejestracji" to z reguły mam racje ze kolo ma np samom umowe kupna i twierdzi ze da sie. Te 200 maja taką troche dziwną harakterystyke pracy ale generalnie spoko moto. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cespenar Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam to jak to jest w koncu z tymi trybkami ? sa one plastikowe ? a jak sie waleczki ukręcily i co to sa te pręciki ? czyli co nikt sie na KDX-ach nie zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (mysle ze wystarczy lozysko zmienic i bedzie okGłupota,jak chcesz wymienić łożysko na dole na korbie,musisz nową korbe kupić a nie samo łożycho,a jak korbe wymienić to i wał trzeba prezjechać(koszt koło 120zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Przecież Ci napisałem? Co chcesz jeszcze wiedziec? Jakie to ma znaczenie czy są miedziane, plastikowe czy ulepione z kupy? Niestety nie podam Ci jaki to stop moge tylko powiedziec ze są metalowe. http://www.chk-rs.com/kdx/KDX07.jpg <--- cały zawor wydechowy w czesciach http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/Techn...xikon/kips1.jpg http://www.kmx-125.com/kmx/Werkstatt/Techn...xikon/kips2.jpgZasada działania w KMX (w kdx'ie w zasadzie to samo)Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech h Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Co tu więcej pisać rozmawiałem z właścicielem bo kolega też się nim interesował, korba na pewno do wymiany (450 zł) pytanie w jakim stanie jest wał ?, główny wałek zaworu to koszt 350 zł (w KDX 200 jest z aluminium jak komuś to coś da), cały zestaw to ok. 1200 zł (ale na pewno coś jest do uratowania, chociaż trudno oceniać bez rozebrania). Podobno został wymieniony cylinder bo dostała się do niego woda (to co tam jeszcze padło…). Gość twierdzi że moto odpala ale jedzie tylko na bardzo wysokich obrotach, nie ruszy o własnych siłach tylko trzeba go popchnąć, jak ja źle złożyłem u siebie to moto było w stanie ruszyć tylko trzeba było dać dość dużo gazu. Przy rozmowie gość bardzo chwalił motor nawet mówił że by chętnie kupił jakiś silnik na części tylko niestety jest ich bardzo mało w Polsce, więc myślę że na pewno wie co tam poszło bo sama korba i zawór to nie problem ani wielki koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Hej,Mi też początkowo w Olku krzykneli dużo za te częsci do zaworu ktore potrzebowałem (chyba 900zł). Potem pogadałem, popytałem czy nie da rady taniej i odziwo mialem orginalne nówki za 350zł (2 wałki+ głowny pręcik). To że bez sprawnego zaworu idzie tylko górą to standart ale z ruszaniem nie powinno byc wiekszego problemu jak mocniej odkrecisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.