maloszybki Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Muszę kupić nowy iltr powietrza razem z puszką, zastanawiam się co wybrać. Mam do wyboru filtr wyprodukowany współcześnie na wzór oryginału lub dobrać jakiś stożkowy. Czy stożkowy będzie lepiej oczyszczać powietrze niż oryginał? Jak już stożek to jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Powiem ci ze jak robisz WSK na oryginał to tylko i wyłącznie puszka. Ja dostalem do swojej WSK oryginalną puszkę wyczyścilem pomalowalem i jest dobrze. Jeśli chodzi o stożkowy filtr powietrza to podobno podwyższa moc silnika ale kilku moich kolegów zakupiło taki i nie czują różnicy. Jeżeli juz zdecydujesz sie kupic ten stożkowy filtr a masz kruciec to musisz kupic filtr zakrzywiony o 90stopni bo nie zmieści sie. Osobiscie radziłbym ci kupić puszkę ale decyzja do ciebie należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maloszybki Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) Nie chodzi mi o moc tylko o skuteczność. Czy taki filterek stożkowy wyłapie więcej zanieczyszczeń niż oryginał?To że taki filtr zwiększa moc to prawda, ale wartości są niewielkie. W wuesce oryginalny filtr jest dosyć duży i raczej różnicy w postaci mocy nie będzie. Edytowane 18 Czerwca 2006 przez ogor_89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Siemasz, powiem Ci tak, orygionalny wkład filtra w WSK M06B3 jest wykonany s metalowej siateczki, która nasaczona olejem z benzyna w stosunku 1:1 filtruje.. ale nie powiedziałbym że jest to bardzo skuteczne filtrowanie.. Tak wiec ja osobiscie bym przerobił tylko wkład tego filtra na papierowy. Co do filtra stozkowego (mówisz napewno o tym z allegro) to uważam że w 4T może taki filterek cos dac.. ale w 2T nic.. jedynie bedziesz słyszał szmery ssania (buczenie przy dodawaniu gazu). Co to tego robionego na wzór oryginału to podaj linka chetnie obejrze..ciekawe czy srodek jest papierowy czy siateczka blaszana.?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maloszybki Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Wydaje mi się, żę w SKUTERZE będzie coś takiego. Jeśli nie to poszukam po wioskach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Kup jakiś używany filtr z obudową oryginalny bo ze stożkowym możesz mieć więcej problemów niż radości. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Ogor- nie ma sie nad czym zastanawiac.. po co chcesz szukac po wioskach itp?? tu masz ladny, kompletny filterek: http://allegro.pl/item110437993_filtr_powi..._wsk_lelek.htmlKupisz i masz z głowy:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uboot Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) hmm z filtrami powietrza lacza sie nieodzownei tzw opory przeplywu ,przepustowosc filtra i jeszcze kilka innych spraw;zajmowalem sie tym przy okazji wentylatorow nisko i sredniopreznych i zapewniam ze teoria i praktyka to dwa bieguny zgadzam sie ze filtr siatkowy to otwor przez ktory wlatuje syf do gaznika i cylindra niszczac te elementy,ale bezkrytyczne ladowanie np filtra stozkowego o nieznanych parametrach przeplywu moze spowodowac za duza lub za mala ilosc powietrza a to zmieni sklad stechiometryczny mieszanki ktory powinien oscylowac w granicach 1:15-1:16 paliwa do powietrza Edytowane 18 Czerwca 2006 przez uboot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maloszybki Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Dzięki. Narazie jednak wstrzymam się od zakupu. Moto i tak musi przejść wymianę kilku innych elementów. Kobuz, pisałeś coś o przeróbce wkładu filtra na papierowy. Jak to zrobić, jakiego papieru użyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Ogor- nie ma sie nad czym zastanawiac.. po co chcesz szukac po wioskach itp?? tu masz ladny, kompletny filterek: http://allegro.pl/item110437993_filtr_powi..._wsk_lelek.htmlKupisz i masz z głowy:) No ja dostalem od poprzedniego wlasciciela po ho ho ho dlugim czasie ale nie narzekam na niego> Powiem tyle nie ma co kombinować ze stożkami nie ma to jak oryginał :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Tak wiec Ogor- bierzesz stary wkład filtra, wyjmujesz z niego siateczke metalowa, nastepnie kombinujesz sobie jakis duży, najlepiej płaski a nie okragły wkład filtru powietrza od jakiegos auta, potem wycinasz odpowiednio ten "papier" z wkładu filtra samochodowego i mocujesz odpowiednio do swojego wkładu od WSK, tylko przyjrzyj sie czy filtr "papierowy" po zamontowaniu nie bedzie sie moczył w paliwie ktore w przypadku WSK czesto podczas przelewania cofa sie do litra powietrza?? Jesli nie bedzie sie moczyc od palia to bez problemu możesz zamontowac ten patent:)Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maloszybki Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Z tym paliwem to lipa, bo jak ostatnio zdejmowałem puszkę, to na dole była aż mokra od mieszanki. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 tak zgadza sie, a to dlatego że wkład filtru powietrza (orygianlny) jest przesaczony mieszanka benzyny z olejem w stosunku 1:1, tak wiec sie nie dziwie że bylo mokro.. A najlepiej jak by zrobic taka jakby przegrode w puszcze, miedzy wkladem a gaznikiem.. taka żeby od spodu puszki szla w góre do połowy puszki, żeby paliwo nie przelatywalo przez nia do wkladu. Tylko trzeba by to tak zrobic żeby był dobry przelot powietrza nad ta przegroda..czaisz?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maloszybki Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Wiem o co chodzi.Swoją drogą to paliwo leci z gaźnika, sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 to spróbj zrobic te przegrode, i powiedz o rezultatach.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.