Skocz do zawartości

Drgania kierownicy


rad3k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli oprocz drgan musisz walczyc z moto przy malych predkosciach to moze lozysko glowki ramy jest za bardzo scisniete i trzeba je deczko popuscic. Ustaw motur tak jak Mlody VFR napisal i sprawdz dokladnie czy kierownica po ustawieniu na wprost opada lagodnie w prawo czy w lewo o 1/4 obrotu.

Jezeli stoi prosto to sprobuj lekko ja pchnoc w jedna i druga strone tak zeby lekko i bez zadnych oporow opadla. Jesli wymaga to jakiegokolwiek mocniejszego nacisku, albo sa jakies opory czy zaciecia to trzeba popuscic lozysko i ew je sprawdzic.

Drgania o narastajacej amplitudzie przypisal bym jednak oponie, tym bardziej ze tylu z was jezdzi na uzywkach, a zwykle jest jakis powod ze opona w dobrym stanie zostala zdjeta z motocykla.

Rowniez problemy "oponowe", oprocz geometrii moto sa najczestsza przyczyna shimmy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...