Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jezeli oprocz drgan musisz walczyc z moto przy malych predkosciach to moze lozysko glowki ramy jest za bardzo scisniete i trzeba je deczko popuscic. Ustaw motur tak jak Mlody VFR napisal i sprawdz dokladnie czy kierownica po ustawieniu na wprost opada lagodnie w prawo czy w lewo o 1/4 obrotu. Jezeli stoi prosto to sprobuj lekko ja pchnoc w jedna i druga strone tak zeby lekko i bez zadnych oporow opadla. Jesli wymaga to jakiegokolwiek mocniejszego nacisku, albo sa jakies opory czy zaciecia to trzeba popuscic lozysko i ew je sprawdzic.Drgania o narastajacej amplitudzie przypisal bym jednak oponie, tym bardziej ze tylu z was jezdzi na uzywkach, a zwykle jest jakis powod ze opona w dobrym stanie zostala zdjeta z motocykla.Rowniez problemy "oponowe", oprocz geometrii moto sa najczestsza przyczyna shimmy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.