V12 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 WitamCzy przyspieszenie zapłonu zwiększy choć troche moc bo jak miałem simsona to jak sie zwiększyło kąt wyprzedzenia to o wiele lepsze miał osiągiA czytałem że w suzuki rg80 jest przyblokowana na gaźniku gdzie tam może być blokada ???????? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 moze byc na membranach(podgieta blaszka do dolu)albo blaszka miedzy kruccem ssacym a gaznikiem o zmniejszonym przelocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Wymień sobie tłumik na sportowy to będzie się lepiej wkrecac. A rg nie ma blokad jezeli chcesz szybko jechac to wymien zebatki na predkosc. Z tym zapłonem to pytałem sie kiedys mechanika to powiedzial mi że to niby nic nie da bo tam jest elektroniczny zaplon. Ale jak chces proboj do odważnych świat nalezy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Tłumik juz ma zmieniony od kawy zx6r + dyfuzor od crossa czyli raczej w zapłonie mam nie grzebacA o co chodzi z tymi membrana mi ?????????to w tym gaźniku nie ma normalnie pływaka tlko jakieś membrany nie robierałem go nigdy bo nie było potrzebyA jeszce jedno na filtrze powietrza jest pokrywka z dość małym otworem a jak go wyjme i jake bez filtra to mi się dusi bo ma za dużo powietrza to czyli jak bym dysze zmienił na wiekszą i mieszanka był a by taka jak powinna tylko że dostawał by jej więcej poprzez wyjęcie filtra to dało by to coś??????????? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Wyjęcie filtra powietrza jest to najgorsza rzecz jaką możesz zrobić bo wszystkie zanieczyszczenia będą wciagane do cylindra i w ten sposób szybko zniszczesz silnik. Zamiast pozbywać się całkiem filtra lepiej załóż filtr stozkowy filtr piwietrza o dobrym przepływie to uzyskasz ten sam efakt jak wyjęcie filtra tylko że wtedy musisz dobrać odpowiednia dysze. Nie polecam tych stozkowych filtrów z allego za 30zł bo one nic nie filtrują. Ja mam w swoim MBX-sie filtr metrakit za 90zł i nie narzekam na niego a po zmianie dysz osiagi też się troszke porawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Hehe nie chodzi mi o rozzad membranowy(membranki)ktore znajdują sie miedzy cylindrem a kruccem ssacym.Jak sciagniesz gaznik,okrecisz kruciec to je zobaczysz i normalnie wyciagniesz.Bedą tam takie blaszki ktore blokuja takie listki aby niepodniosly sie wyzej i niewpuscily iwecej mieszanki.podegnij te blaszki o 3-4 mm do gory zeby membrany wyzej sie mogly podniesc.w polonczeniu z wiekszą dyszą i stozkowym filtrem da napewno to jakis przyrost osiagow.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Wyjęcie filtra powietrza jest to najgorsza rzecz jaką możesz zrobić bo wszystkie zanieczyszczenia będą J awiem po co jest filtr i nie zamierzam go wyciągać chociaż może to tak zabrzmiało :icon_mrgreen: chciałem zmodernizować kanał wlotowy filtra aby przepuszczał więcej powietrza Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.