bread Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 WitamCzym się różnią wałki rozrządu seryjne od "zdławionych"?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Na przyklad kształtem i wysokością krzywek. Co za tym idzie, inne fazy, inne napełnianie i wydech spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 a jeżeli będzie to różnica w wysokości,to czy sprawę uratuje podłożenie grubszych płytek zaworowych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Oczywiście, że nie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Z tego, co wiem, to FZR nie dławiona na wałkach. http://pfg.ganda.pl/dane.html w serwisówce są wymiary wałków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Z tego, co wiem, to FZR nie dławiona na wałkach. Obawiam się , że tak!Znalazłem francuskie forum o FZR.Właśnie koresponduję z jednym użytkownikiem i z informacji które od niego uzyskałem,to dławienie FZR we Francji występuje w 4 "punktach"1 - króćce ssące2- gaźniki (mniejsze dysze)3- na module4- modele od 1994 mniejsze wałki rozrządu, zgroza :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ja już bym się bardziej przejmował modułem. Dobre używane wałki rozrządu nie są strasznie drogie i będą pasować od wszystkich modeli powyżej 89 roku i Thunderace'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) moduł to pikuś, bo go nie zmieniasz tylko wyprowadzasz dodatkowy kabel z wolnego miejsca we wtyczce 13 polowej i podłanczasz do minusowej klemy akumulatora to dla od 1991 rocznika wzwyżmodele 1989-1990 - białoczerwony kabel przecinasz i przeciętą stonę od strony modułu wyprowadzasz tak samo na minusowa kleme- to wszystko chodzi o to że jak nie masz tych przeróbek to nie dopuści do11500 obr- czyli max obrotów Edytowane 17 Czerwca 2006 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.