Pucjan Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Wiam,Niedawno robiłem synchronizację gaźników w moim GS 400 z 80', ale teraz wydaje mi się że sprzęt dostaje za dużo paliwa i tu moje pytanie: czy jeśli zacznę ruszać śruby od regulacji składu mieszanki to czy mogę w ten sposób rozsynchronizować gaźniki?Wydaje mi się, że nie, ale wolę się upewnić :banghead: Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Synchro i regulacja składu mieszanki, to są dwie oddzielne sprawy. Aczkolwiek, zazwyczaj wykonuje się je razem przy okazji regulacji gaźników.BTW, na jakiej podstawie twierdzisz, że dostaje za dużo paliwa i w jakim zakresie obrotów? Pozatym widzę, że chcesz czymś koniecznie pokręcić, ale nie jestem przekonany do końca, czy wiesz "co się z czym je". :banghead: Pozdro :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 A na podstawie takiej, że na świecy zostaje trochę benzyny i wydaje mi się że moto dostaje za dużo paliwa do ilości powietrza. Przed regulacjami u mechanika moto wkręcało się bez problemu a teraz ma na początku muła i zauważyłem że wykręcił on śruby od składu mieszanki o ok. jeden obrót i nie jestem do końca przekonany czy wiedział co robi bo kiedy odbierałem sprzęt mówił że z gaźnikami miał największe problemy i że lepszego efektu nie dało się uzyskać :icon_mrgreen: Trochę mnie to zdziwiło bo sprzęt wcześniej chodził lepiej :banghead: Dodam jeszcze, że teraz chcę wkręcić śruby od składu mieszanki na wcześniejsze 2,5 obrotu i zobaczyć jaki będzie efekt, ale nie chcę też czegoś robić pochopnie i coś spiepszyć :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) A na podstawie takiej, że na świecy zostaje trochę benzyny hmm... a może Ty ze świecami masz coś nie halo, bo świeca może być czarna, ale żeby aż benzyna na niej... musiałoby się z gaźnika lać ciurkiem:wink: a co do składu mieszanki to możesz śmiało sobie nimi kręcić, nie spowoduje raczej rozsynchonizowania gaźników. pozdro Edytowane 17 Czerwca 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 A na podstawie takiej, że na świecy zostaje trochę benzyny i wydaje mi się że moto dostaje za dużo paliwa do ilości powietrza. Przed regulacjami u mechanika moto wkręcało się bez problemu a teraz ma na początku muła i zauważyłem że wykręcił on śruby od składu mieszanki o ok. jeden obrót i nie jestem do końca przekonany czy wiedział co robi bo kiedy odbierałem sprzęt mówił że z gaźnikami miał największe problemy i że lepszego efektu nie dało się uzyskać :icon_mrgreen: Trochę mnie to zdziwiło bo sprzęt wcześniej chodził lepiej :banghead: Dodam jeszcze, że teraz chcę wkręcić śruby od składu mieszanki na wcześniejsze 2,5 obrotu i zobaczyć jaki będzie efekt, ale nie chcę też czegoś robić pochopnie i coś spiepszyć :smile:pamietasz moze ile bylo wykrecone powietrze przed oddaniem do serwisu?dobrze schodzi z obrotow teraz(po serwisie)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Świece są nowe DENSO, a co do obrotów to jak jest nagrzany to schodzi średnio, nieraz nie do końca :/Teraz śróby są odkręcone na prawie 3,5 obrotu (w tym jedna jest o 1/3 odkręcona więcej :icon_mrgreen: i nie wiem dlaczego :banghead: , wydaje mi się że powinny być odkręcone na tyle samo) Jutro zmniejsze obydwie śróby do 2,5 lub 3 obrotów i mam nadzieję że będzie lepiej :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Jeśli moto wróciło od mechanika po serwisie z gorzej pracującym silnikiem to podskocz jeszcze raz do tego mechanika i powiedz mu żeby ustawił śruby składu mieszanki według zaleceń producenta i dokonał jeszcze raz synchro oczywiście z korektą wolnych obrotów zalecanych przez producenta chyba że moto ma większy przebieg to ustawić troszkę wyższe obroty ale nie za dużo. Chyba, że gaźniki są w opłakanym stanie i gość po ich rozebraniu starał się jakoś to sklecić bez narażania cię na koszty. Czasem tak bywa ze starszymi gażnikami lub przy których było coś majstrowane. To pójdzie membrana albo zaworek igliczny albo ktoś grzebał przy dyszach i porozwalał je. Ale jak robi się korektę biegu jałowego poprzez ustawienie śrub powinno się jeszcze raz wykonać synchro i korektę wolnych obrotów. Wtedy jesteś pewien, że wszystko jest ok. Chyba że Ci nie zależy na konkretnych osiągach a jedynie na normalnej jeżdźie to możesz sam ustawić te sruby na taką ilość obrotów jaką zaleca fabryka i skorygować wolne obroty. Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Tom_H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.