Skocz do zawartości

CBR F3, GSXR 600/750, TL 1000S


Rekomendowane odpowiedzi

siemanko! Mówie Ci bierz gsx r600 ! To super maszynka, jeździłem na wielu moto ale ten podoba mi się najbardziej. Parametry idealne, chociaż troche drogi. Mam już go trochę czasu i nie sprawia żadnych problemów. Polecam wszystkim! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze wieksza częśc piszących w tym temacie jest za GSXRem, a myślałem ze bedzie odwrotnie (CBR).

Moze ktoś zrobić porównanie tych motocykli? Chodzi mi o ludzi którzy jeździli na tych sprzetach. Teksty typu bierz GSXRa bo jest fajny i super sie jeździ mnie nie interesują. Chodzi mi o szczegóły, jakieś porównanie typu GSXR jest lepszy od CBR w tym i tamtym i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko! Mówie Ci bierz gsx r600 ! To super maszynka, jeździłem na wielu moto ale ten podoba mi się najbardziej. Parametry idealne, chociaż troche drogi. Mam już go trochę czasu i nie sprawia żadnych problemów. Polecam wszystkim! :smile:

 

taak i masz tyle lat co podajesz :icon_mrgreen: powiedz gdzie jezdzisz a bede mial dozywotnia emeryture jak to Ryzy powiada....

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turek z tego co pamiętam Ty miałeś Srada. Napisz coś wiecej o tym sprzecie, jak ci sie sprawował, jego słabe strony itd.

słabe strony - rozrząd (wada fabryczna) , tarcze hamulcowe (wada fabryczna), krawędź oryginalnej szybki zasłania zegary głównie obrotomierz , szeroki bak - ogólnie sprzęt jest szeroki ( trzeba mieć 180 cm i więcej) , motocykl generalnie się nie psuje ( chyba, że ma do dupy mechanika) , z gazu na koło przy seryjnych zębatkach - ogólnie ciężki temat, przy seryjnej szybce od 160 niezły przeciąg ( strumień powietrza wali prosto w czachę - w mieście jest to fajne, na trasie już dość uciążliwe i trzeba się kłaść , przy wolnej jeździe na dwóch pierwszych biegach czuć luz w przeniesieniu napędu (to nie tylko moja opinia było nawet o tym kiedyś w ŚM) przy szybkiej jeździe już to nie występuje.

 

plusy - przy nowych 600-kach można powiedzieć, że Gixer ciągnie od samego dołu , cholernie szybki około 8-9 tyś jest naprawdę kosmos , im szybciej jeździsz tym lepiej się prowadzi , shima nie występuje (nawet przy ostrym pałowaniu) , przez jego gabaryty czujesz, że jedziesz motocyklem a nie rowerkiem (patrz nowe sprzęty), jazda w zakrętach - poezja , w miarę wygodny dla pasażerki , spalanie około 5 l (przy dwóch osobach 120 km/h czasami 180 nie jest problemem) przy ostrym kręceniu 8 l (mi chyba więcej nie spalił nigdy ), na trasie prędkości 160-220 km/h 7,3 litra (rozregulowany, po regulacjach 6,6 l)

 

ogólne -bardzo sportowa pozycja - mocno zgięte nogi w kolanach- mocno pochylona sylwetka.

 

Widze ze wieksza częśc piszących w tym temacie jest za GSXRem, a myślałem ze bedzie odwrotnie (CBR).

Moze ktoś zrobić porównanie tych motocykli? Chodzi mi o ludzi którzy jeździli na tych sprzetach. Teksty typu bierz GSXRa bo jest fajny i super sie jeździ mnie nie interesują. Chodzi mi o szczegóły, jakieś porównanie typu GSXR jest lepszy od CBR w tym i tamtym i odwrotnie.

 

ja niestety mogę porównać tylko swojego Gixera '97 i Joli CBR F4i '02 (którą w tym sezonie zrobiłem więcej km niż swoim) i powiem tylko tyle do 6 tyś SRAD przy CBR to potwór (jak ktoś uważa, że CBR to zły sprzęt na pierwszy motocykl to się myli... ) -reszta porównań jest bez sensu bo te motocykle dzieli przepaść, ale dalej podtrzymuje swoje zdanie, że SRAD to stricte sporotwy motocykl a CBR już niekoniecznie... :icon_mrgreen:

 

 

pees. a teraz rada nie kupuj sportowego motocykla z tych roczników w PL , szansa trafienia dobrego i zadbanego egzemplarza graniczy z cudem ( o bezwypadkowym to już odrazu zapomnij chyba, że jeszcze wierzysz w mikołaja.... :smile: ) :banghead: kierunek Niemcy. Kumpel kupił w PL niedawno 750 '96 od zakupu wsadził w nią 4 tyś zł i to jeszcze nie koniec....

Edytowane przez TUREK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Turek za najbardziej sensowną wypowiedz w tym temacie.

Co do zakupu w Niemczech to raczej nie ma mowy. Musze znaleźć coś w Polsce i to jeszcze nie dalej niż w Trójmieście. Oglądałem juz kilka sprzętów i praktycznie nie ma w tych rocznikach motocykla który nie miał dzwona (są tylko lepiej lub gorzej zatuszowane!). Jutro jade oglądać F3:

http://allegro.pl/item102622158__honda_cbr...elegancka_.html

Na pierwszy rzut oka - ładna (chociaż już malowana). Rocznik naprawde niezły za tą cene.

Wydaje mi sie ze na pierwszej fotce widać ze ma porysowany dekiel....

No ale cóż trzeba obejrzeć bliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie dolacze i mam takie pytanie... czy mial ktos okazje jechac GSXRem 600 z '98 roku? On z tego co wiem jest nieco lzejszy i mocniejszy od SRADa z '97 roku i czy czuc jakas roznice miedzy tymi rocznikami... a znowu rocznik '99 znow stal sie slabszy (na papierze) od rocznika '98... ciekaw jestem dlaczego tak sie stalo...

dane z bikez.com

 

jedynie mialem okazje sie przejechac F3ka i czuc lekkosc i zwinnosc w porownaniu do mojego starego GSX-Fa rowno ciagnie od dolu... na GSXRze nie mialem okazji latac dlatego chetniwe poslucham wszelkiego info na jego temat...

 

... w sumie stwierdzam ze swojego GSXFa sprzedam na jesien a na wiosne planuje zakup wlasnie GSXR 600 97\98 albo CBR 600 F3 97\98... myslalem nad starszymi okolo litrami ale to nie jest moc jaka mozna wykorzystac na naszych drogach tzn... jakies mega dlugie gumy na 2/3 biegu raczej mnie nie kreca wiec dlatego bede wybieral posrod tych 600ek... a ze moj styl jazdy bywa rozny... to mala sportowa 600ka bedzie strzalem w 10ke :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Sprzedam Suzuki GSX-R 600 ( to jest motocykl mojego brata co za cacko :D )

 

stan idealny rok produkcji 2004 duzo zmian tuningowych takich jak:alarm na pilota, wydech, owiewka, kierunki w lusterkach, zmienione tylne swiatla, malowanie racingowe, odblokowany silnik itp.; cena 25000zl do negocjaji; zdjecia na emaila

Kontakt: email [email protected] lub [email protected] telefon 693718884 lub na www.gratka.pl

a moze ktorys z was ma znajomego ktory bylby zainteresowany bede wdzieczny

dzieki i pozdrawiam

POLECAM!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obejrzałem.... Koleś jak zacząłem go wypytywać o rozrząd, klocki, tarcze itd zaczął coś ściemniać. Godzina później nie odbierał juz telefonu. Zadzwoniłem na następny dzień z innego numeru i usłyszałem:

Już nie na sprzedaż!

Narazie nic nie kupiłem.... Chyba trzeba wyruszyć w Polske bo w Trójmieście są same szroty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...