grzegorzR1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Uszczelniacze suche , bez najmniejszych śladów oleju.Miejsce wydostawania się oleju pokazane na obrazku:http://img64.imageshack.us/img64/7329/r13nf.th.jpghttp://img133.imageshack.us/img133/1130/1000002img3wq.jpg Prosze o pomoc rozwiązania tego problemu , z góry dzięki ;) Pozdrawiam... Edytowane 15 Czerwca 2006 przez grzegorzR1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Niestety obawiam się, że trzeba będzie rozkręcić całe zawieszenie. W tym miejscu jest to skręcane, a pod spodem gumowy oring. Widać, że chyba ktoś nie fachowo poskręcał. Trzeba duże imadło i coś do podłożenia ( guma, szmaty ) żeby nie zarysować i nie pogiąć. W najleprzym przypadku, może jest tylko za lekko przykręcone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam!ja dzisiaj dokładnie to samo u siebie zacząłem robić. Wiecie jak ciężko dostać o-ring w boże ciało??? Po mega długich poszukiwaniach sukces ;)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Wiecie jak ciężko dostać o-ring w boże ciało??? Po mega długich poszukiwaniach sukces ;)pozdro z Bożą pomocą wszystko jest możliwe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Dzięki za podpowiedz jak się pozbyć problemu ;) Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zapomniałem ci napisać, żebyś najpierw wykręcił małe śrubki od strony koła, które blokują rurkę przed wykręceniem. Nie wiem jak w R1, ale u mnie takie są. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zapomniałem ci napisać, żebyś najpierw wykręcił małe śrubki od strony koła, które blokują rurkę przed wykręceniem. Nie wiem jak w R1, ale u mnie takie są. :banghead: są w R1 i najlepiej podgrzać je delikatnie bo są wkręcone na klej do zabezpieczania śrub i można bałaganu narobić jak się przekręci, a nie odkręci :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.