maniakoss Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Witam! posiadam mz 250/2 es trophy i nie mam w niej ładowania ponieważ ta lampka od zapłonu mi nie gaśnie , a przecież na wyższych obrobach silnika powinna zgasnąć!!!!!!!!!! Pomocy co może być przyczyną tej usterki???Moze cewka wzbudzenia?????? Pomóżcie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) A jak dawno temu byl odpalany ten motocykl, stal sobie gdzies kilka latek ? Czy te ladowanie wczesniej bylo i zniknelo nagle ? Edytowane 11 Czerwca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniakoss Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 stal kilka lat ale go odrestaurowałem i silnik pieknie chodzi bez problemów na dotyk pali! Wcześniej miałem ładowanie i lampka mi gasła ale od jakiegos czasu w ogóle nie gaśnie!!!!!!!!!!! co mogło się stać????pomocy ej ludzie jest tu kto ???? pomózcie z ta usterką!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 jaki masz zalozony regulator napiecia: elektroniczny czy mechechaniczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniakoss Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 mam założony regulator mechaniczny!!!!!!!! ostatnio przez pomyłke zle podpiołem akumulator i odpaliłem motor i troszke jeździłem poczym sie gapnąłem że jest źle podpiety i zmieniłem na dobrze! czy wtedy mogło mi sie to ładowanie zepsuć???????????? bo niepamietam czy przedtem juz nie ładowal???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 sciagnij pokrywke regulatora. Zobacz, czy na oko wszysko wyklada OK (styki niezabrudzone, lakier na uzwojeniu czy nie jest przepalony itp). Jezeli wszystko jest OK, to podlacz akumulator tak jak ma byc - prawidlowo. W regulatorze masz taki styk (pojedynczy) ktory jest rozwarty (gdy "ladowania" brak) i zwiera gdy "ladowanie" jest. Odpalasz moto, wkrecasz je tak w granicach 3000-4000obr/min i jednoczsnie po wkreceniu na obroty palcem zwierasz ten styk. Nastepnie puszczasz styk. Jezli po zwolnieniu palca ze styku pozostanie on zwarty to mozesz te obroty troche zmniejszyc powiedzmy 2000-3000 i przytrzymac go tak, wlaczyc swiatla. Po uplywie tych kilku chwil pusc gaz i powinno byc ok. Mozesz zgasic moto, a nastepnie znowu odpalic i ladowanie powinno juz "samoczynnie" dzialac. Jezeli tak nie bedzie to trzeba sie dalej martwic i szukac.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.