oociep Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Przyszedl mi cylinder po nikasilu teraz mam problem jak sie mierzy wogole cylinder w ktorych miejscach i dgy zmierze to jakie luzy musza byc pomiedzy tlokiem a cylindrem??Chodzi o cylinder do yamahy yz125. Edytowane 7 Czerwca 2006 przez oociep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 To, czy luz jest odpowiedni sprawdza sie na zamku pierscienia - wsuń pierscien i dopchnij do tłokiem do połowy cylindra żeby był równo. A średnice cylindra mierzysz na górze jesli zamówisz nowy tłok i masz średnice cylindra np 50mm to na tłoku bedzie nabite 50 mm a tak naprawde będzie miał 49,95 mmPrzynajmniej tak jest ze zwykłymi cylindrami bez nikasylu :banghead: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) To, czy luz jest odpowiedni sprawdza sie na zamku pierscienia - wsuń pierscien i dopchnij do tłokiem do połowy cylindra żeby był równo. A średnice cylindra mierzysz na górze jesli zamówisz nowy tłok i masz średnice cylindra np 50mm to na tłoku bedzie nabite 50 mm a tak naprawde będzie miał 49,95 mmPrzynajmniej tak jest ze zwykłymi cylindrami bez nikasylu :banghead:???????????????????????????????????????? :banghead: Srednice cylindra mierzy sie srednicówka w kilku miejscach , sr tłoka miktometrem na płaszczu tloka.Luz dobierasz wg danych producenta. :banghead: Luz na zamku pierscienia to troche inna bajka :banghead: i nie ma wiele wspólnego z luzem cylinder- tłok Edytowane 7 Czerwca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Właśnie, luzu w cylindrze się nie mierzy u góry bo tam tuleja się nie zuzywa. Najlepiej mierzyć po środku. Sam sie w to nie baw. I tak musisz dać komuś kto Ci zrobi szlif i dopasuje nowy tlok z tuleją. A sam to możesz sobie właśnie wyszlifować luz pierścieni na zamkach. Wkładasz pierścień do przeszlifowanego cylindra i jak kolega wspomniał możesz go dopchnąć do połowy tłokiem. Mierzysz wtedy luz na zamku (czyli między jednym a drugim końcem pierścienia) i go szlifujesz w miarępotrzeb wg. danych fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.