Damiano_2013 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Cześć mam pytanie czy ktoś wie jak zdjąć blokade z modułu w MBX-sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 SIema, sma tego nie zrobisz i raczej bedziesz mila problem ze znalezienien kogos kto bedzie potrafil to zrobic.. Moduły zaplonowe są programowane komputerpowo (maja zapisana wlasna mape zaplonu a przy okazji różne blokadki), tak wiec musisz sobie odpuscic, albo iśc do serwisu żeby Ci wymienili moduł.pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 tak jasne mape zaplonu...nie w silnikach jednocylindrowych...Modul w mbx czy silniku minaeli to nic innego jak mostek(tryrystory i trzanzystory polonczone z cewką wysokiego napiecia) ktore dostają impuls z impulsatora i pusczaja na cewke wysokiego napiecia prąd z cewki stojana(pradnicy)oblokowanie to ominiecie jakiegos opornika badz tryrystora z mniejsża przepustowoscią produ.musisz udac sie do jakiegos elektryka albo serwisu.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Tylko może być problem bo wnetrze całego modułu jest zalane jakimś świństwem kauczukiem czy czymś takim wiec elektryk zabyt wiele tam nie zdziała a w serwisie powiedzą że trzeba wymienic cały moduł na nowy a taki kosztuje u nich 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 no nie dibo taki sam masz silnik a nie wiesz ze na module nie ma ograniczenia tylko podstawa zapłonu jest do przesunięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Właśnie dibo ma racje. To jak wytłumaczysz mi że moje moto wkręca się do 7,5tys. obrotów i ma odcinke. a blokada na zaplonie to zupelnie inna bajka bo nawet jeśli nie przestawisz zaplonu to silnik powinien osiagać 9-10tys. obrotów a jak przestawisz to 12tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) wiesz co dziwne niespotkałem się jeszcze żeby na tym silniku blokowałi moduł może masz do przestawienia zapłon oraz inne regulacje , no chyba że silnik dojechany masz , może masz modułod czego innego chociaż nie wiem czy tam jakiś inny by pasował.zawsze ci się wkręca do 7,5 tys czy czasami idzie więcej lub mniej wykręcić ??a jak będziesz chciał to ci moge zprzedac moduł do 80 na pewno bez żadnych blokad tylko napisz Edytowane 4 Czerwca 2006 przez michałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Też myslałem napoczątku że to co innego wymieniłem gaźnik itd ale to nic nie dało a silnik mam ok bo zrobiłem nim dopiero 3tys. km po remoncie. Silnik za każdym razem zatrzymuje się na identycznych obrotach. I jest jeszcze jedna rzecz która świadczy o zablokowaniu katalogowo mbx powinien wyciagać 80 i moj tyle jezdzi i ani km/h więcej. To jak to wszystko wytłumaczysz jak nie blokada na module i ten modul jest oryginalny od tego moto. A ile chcesz za tem moduł i napisz dokładnie z jakiego jest moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) mój moduł jest od hondy mtx 80 ccm hd09polecam ci to http://widget.czest.pl/hondambx.php a tak apropo jak masz na lewo przekręcony zapłon a nie na prawo to dlatego masz tak a nie inaczej . Edytowane 4 Czerwca 2006 przez michałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 domyślam sie ze jest chłodzona cicza. A ile chesz za niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Tak glowe sobie przestaw.to ze przestawienie stojana zaplonu w prawo odblokowuje to jest bajka jak H*j u siebie krece zaplonem w ktora strone chce i tak czy srak mi wali na gume z 2 biegu i nic wiecej.mtx,mbx jest blokowany na module a mtx ma 2 przegrody w dyfuzorze.snr 50 ma przelot niecale 100 mm na kruccu;]wiec majster prossze cie nie pie**ol;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 no taa to pokaż mi gdzie jest na module blokowana może jakiś schemat albo zdjęcie, ja w swojej mtx mam orginalny moduł i tylko zapłon przestawiony i co ty na to mistrzu ?? a kręce ją do 12 tysięcy jak ie wierzysz to ci nawet filmiki powysyłam jak zmienie pierścienie więc gościu wymiatasz i dalej wymiataj i stawiaj sobie co chcesz Damiano cene ci jutro podam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) Z tego co wiem wychodziły jakieś hiszpańskie wersje mojego moto nie wiem jak mtx-a i one byly wlasnie blokowane na module.Ok mam nadzieje że bedzie dośc przystępna cena tego modulu. Edytowane 4 Czerwca 2006 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Tao to MTx Montessa :flesje: michalek masz leb jak sklep ino pulek w nim brak :flesje: Mtxy wcale nie są blokowane na stojanie zaplonu;]to jest bujda na rysorach;]bo ani u mnie w mtxie ani u kolegi ze squau w nsr wykrecenie go w prawą strone nic nie daje;]Jak wytlumaczysz fakt ze kolegi nsr na starym module krecila 12tys.kupil nowiotki za 700zl i kreci mu 8 tys maxymalnie jak ją dusi :eek: silnik jest zyleta.u mnie modul jest rozblokowany widac nawt bo jest owiniety izolacją a nie oryginalnie to raz.Silnik i model OTTO bo tak sie nazywa model tego silnika chlodzonego ciecza jest blokowany w Hondach mtx 80,mbx 80 na module i na membranach.za blokade mozna uznac tez 2 przegrody w dyfuzorze w mtxie.pzdr ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 (edytowane) Dibo zgadzam się z tobą że te silniki były blokowane na module bo nie ma nawet innego wyjaśnienia mojego przypadku. Twojemu koledze nsr na nowym module krecił 8tys. to tak jak moj sprzęt a na starym 12tys. więc licze że jak zmienie moduł już wszystko będzie ok. bo nawet mam załozonych pare cześci tuningowych które poprawiły przyśpieszenie ale silnik dalej nie chce się wkręcać wiecej niż 7,5tys. Dibo a może ty masz jakiś moduł do mojego moto albo wiesz kto ma? Edytowane 5 Czerwca 2006 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.