bazyl Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 witam wlasnie zakupilem moto monstera 600 '01 zrobilem juz na nim ok 1400 km i mysle ze przydalby sie serwis poprzedni wlasciciel niby przygotowal maszynke do sezonu polecil mi tylko wymienic pas rozrzadu slyszalem ze nalezy to zrobic co 2 lata. chce oddac moto do warsztatu i przy okazji z checia dokonalbym malego przegladu stanu silnika i podzespolow jak np zawory itp prosze o rade co nalezy sprawdzic przy i tak juz rozebranym silniku? dotychczas latal swietnie troszke szarpie lancuchem na 1 ustawiony jest na 1200 1500 obrotow ale slyszalem ze to normalne w monsterach. szerokiej trasy dla wszystkich :icon_mrgreen: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Wyreguluj zaworyZrób serwis gaźników plus synchro Wymień paski (nie pas, tylko 2 paski) rozrządu i sprawdź stan bieżni rozrządu oraz napinaczyWymień olej z filtremSprawdź klocki, ładowanie aku, simmeringi w kołach itd. Więcej nie ma chyba co kombinować. polecil mi tylko wymienic pas rozrzadu slyszalem ze nalezy to zrobic co 2 lata. co 2 lata lub 20.000 km. Te paski to tylko mieszanka gumy, jak walnie, to masz po silniku. troszke szarpie lancuchem Normalne, one lubią poszarpać i to nie tylko na 1, ale wyżej też. Sugeruję kręcić nieco wyżej, ale nie za wysoko. Te motocykle kochają średni zakres obrotów. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 wielkie dzieki wymienilem pasy i wyregulowalem zawory znowu mruczy jak powinien w planie wymiana tylnej oponki i synchro gaznikow tylko jak to zrobic czy z samego manuala serwisowego dowiem sie jak to zrobic? poki co mam manuala tylko do m900 a to delikatnie inna bestia. czy musze tez ustawic dolot powinny byc srobki na gazniku jak np w simsonie? i czy dostanie sie do gaznika cylindra pod bakiem to skomplikowana operacja? czy to taka sama filozofia w kazdym gaznikowym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.