radziok16 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 witma mam motor tak jak w tytule MZ es 250 Trophy mam pare pytan ob nie umiem nic znalezc na ten temat w necie mianowicie, jaka przerwe ustawic na przerywaczu i pomiedzy stykami w swiecy, i jaka świeca do tego motoru by byla najlepsza? pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Tu coś napewno znajdziesz...http://www.motory.terramail.pl/mz.htmpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 przerywacz, ok 03-04 mmpunkt zapłonu ok.2.3 - 2.5 mm przed zwrotem zewnętrznyma świecę możesz wziąć f95, będzie dobra Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 No to niezbyt zaradny chyba jesteś...Zajrzyj na http://www.mzclub.delfinet.pl/dload.php?ac...a546b0b92724158Masz tam srewisówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 witma mam motor tak jak w tytule MZ es 250 Trophy mam pare pytan ob nie umiem nic znalezc na ten temat w necie mianowicie, jaka przerwe ustawic na przerywaczu i pomiedzy stykami w swiecy, i jaka świeca do tego motoru by byla najlepsza? pozdro :bigrazz: odstęp na przerywaczu 0,3mmodstęp na swiecy 0,6mmświeca Izolator M14 260 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 izolator?? oszalałeś ?!? przecież to chyba najgorsze, najbardziej awaryjne świece pod słocem... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 izolator?? oszalałeś ?!? przecież to chyba najgorsze, najbardziej awaryjne świece pod słocem... nie powiedziałbym, sam w jaskołce mam izolatora i sprawuje sie bardzo dobrze, wczesniej były polskie iskry i jedna swieca srednio wystarczała na około 15 kilometrów, nie wiem co było zrypane, ale po załozeniu izolatora problem zniknął. No ale jesli ktoś nie chce izolatora, to oznaczenia innych firm to: Bosh W3ACBeru 14-4A1Champion L4GNGK B8HSIskra F100S pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 tak na dobrą sprawę, ilu wariatów, tyle opiniijak do iża wsadziłem iskrę, to też ją szlag trafiał co chwila....z kolei w ETZ ngk długo nie wytrzymują, a iskry są nie do zamordowania...i kto za nimi trafi?? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 dzieki wielkie ;] mam jeszcze jeden problem z regulatorem tylko mam ten stary mechaniczny myslalem o elektronicznym bo ten niby nie laduje ale po dzisiejszej probnej jezdzie praktycznie nei wyczerpal sie aku tylko musialem sie zbierac bo motor schodzil na coraz to nizsze obroty ale nie wiem dlaczego gaznik czyscilem a na to wyglada jakby paliwa nie dostawal :icon_twisted: a świecę możesz wziąć f95, będzie dobra tak ale jakiej marki ? a wedlug was ktora jest najlepsza procz tego izolatora ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Sie ma! Też mam trope i jeżdże na isolatorze! Nie narzekam, co jakiś czas przeczyszcze, ustawiam 0,6 na elektrodach i nie wiem że mam świece! Nic się nie sypie! Polecam!Pozdrowienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Sie ma! Też mam trope i jeżdże na isolatorze! Nie narzekam, co jakiś czas przeczyszcze, ustawiam 0,6 na elektrodach i nie wiem że mam świece! Nic się nie sypie! Polecam!Pozdrowienia! dzieki za pomoc ! Mam jeszcze jeden problem :flesje: jak wszystko zrobilem i ladnie wchodzil silnik na obroty, bo wczesniej z tlumika szczelalo tak mocno ze jakas przegroda wypadla ze srodka. Okazalo sie ze przerywacz ma zasniedziale platynki to je spilowalem bylo wszystko ok, wiec pojechalem na probe gdy wracalem spowrotem po jakis 10 minutach zaczal mi schodzic na coraz to nizsze obroty az wkoncu go zgasilem bo stwierdzilem ze to nie ma sensu schowalem go i dzis jak chcialem odpalic wkrecal sie na obroty ale znow szczela po czym gasnie, tylko ze slabiej niz wczesniej czego to moze byc wina ? swiecy ? a moze regulatora (regulator mam ten stary mechaniczny - tez jest cos znim nie tka bo niby nie laduje ale aku bylo mocniej ciut naladowane jak przyjechalem) ? bo zaplon jest ok i przerwa :) odstęp na przerywaczu 0,3mmodstęp na swiecy 0,6mmświeca Izolator M14 260 pozdro chyba chodzilo o ZM 14 260 taka jak tu http://allegro.pl/item105608964_mz_etz_sim...zaplonowe_.html bo M14 260 takich nie ma bo szukalem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.