Skocz do zawartości

MZ 250 ES Trophy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witma mam motor tak jak w tytule MZ es 250 Trophy mam pare pytan ob nie umiem nic znalezc na ten temat w necie mianowicie, jaka przerwe ustawic na przerywaczu i pomiedzy stykami w swiecy, i jaka świeca do tego motoru by byla najlepsza? pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witma mam motor tak jak w tytule MZ es 250 Trophy mam pare pytan ob nie umiem nic znalezc na ten temat w necie mianowicie, jaka przerwe ustawic na przerywaczu i pomiedzy stykami w swiecy, i jaka świeca do tego motoru by byla najlepsza? pozdro :bigrazz:

 

odstęp na przerywaczu 0,3mm

odstęp na swiecy 0,6mm

świeca Izolator M14 260

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

izolator?? oszalałeś ?!?

 

przecież to chyba najgorsze, najbardziej awaryjne świece pod słocem...

 

 

nie powiedziałbym, sam w jaskołce mam izolatora i sprawuje sie bardzo dobrze, wczesniej były polskie iskry i jedna swieca srednio wystarczała na około 15 kilometrów, nie wiem co było zrypane, ale po załozeniu izolatora problem zniknął. No ale jesli ktoś nie chce izolatora, to oznaczenia innych firm to:

 

Bosh W3AC

Beru 14-4A1

Champion L4G

NGK B8HS

Iskra F100S

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na dobrą sprawę, ilu wariatów, tyle opinii

jak do iża wsadziłem iskrę, to też ją szlag trafiał co chwila....

z kolei w ETZ ngk długo nie wytrzymują, a iskry są nie do zamordowania...i kto za nimi trafi??

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie ;] mam jeszcze jeden problem z regulatorem tylko mam ten stary mechaniczny myslalem o elektronicznym bo ten niby nie laduje ale po dzisiejszej probnej jezdzie praktycznie nei wyczerpal sie aku tylko musialem sie zbierac bo motor schodzil na coraz to nizsze obroty ale nie wiem dlaczego gaznik czyscilem a na to wyglada jakby paliwa nie dostawal :icon_twisted:

 

a świecę możesz wziąć f95, będzie dobra

 

tak ale jakiej marki ? a wedlug was ktora jest najlepsza procz tego izolatora ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie ma!

Też mam trope i jeżdże na isolatorze! Nie narzekam, co jakiś czas przeczyszcze, ustawiam 0,6 na elektrodach i nie wiem że mam świece! Nic się nie sypie! Polecam!

Pozdrowienia!

 

 

dzieki za pomoc ! Mam jeszcze jeden problem :flesje: jak wszystko zrobilem i ladnie wchodzil silnik na obroty, bo wczesniej z tlumika szczelalo tak mocno ze jakas przegroda wypadla ze srodka. Okazalo sie ze przerywacz ma zasniedziale platynki to je spilowalem bylo wszystko ok, wiec pojechalem na probe gdy wracalem spowrotem po jakis 10 minutach zaczal mi schodzic na coraz to nizsze obroty az wkoncu go zgasilem bo stwierdzilem ze to nie ma sensu schowalem go i dzis jak chcialem odpalic wkrecal sie na obroty ale znow szczela po czym gasnie, tylko ze slabiej niz wczesniej czego to moze byc wina ? swiecy ? a moze regulatora (regulator mam ten stary mechaniczny - tez jest cos znim nie tka bo niby nie laduje ale aku bylo mocniej ciut naladowane jak przyjechalem) ? bo zaplon jest ok i przerwa :)

 

odstęp na przerywaczu 0,3mm

odstęp na swiecy 0,6mm

świeca Izolator M14 260

 

pozdro

 

chyba chodzilo o ZM 14 260 taka jak tu http://allegro.pl/item105608964_mz_etz_sim...zaplonowe_.html

bo M14 260 takich nie ma bo szukalem :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...