Skocz do zawartości

Posiadacze Yamahy Virago XV 1100 poznajmy się...


DonMariano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam nadzieję, że ta znajomość wyjdzie nam na dobre.

Wymiana doświadczeń w rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych wśród braci ujeżdżającej ten sam sprzęt wydaje się uzasadniona. Zapraszam więc wszystkich zainteresowanych do rozmowy...

Ja swój sprzęt posiadam od 20 marca tego roku. Kupiłem dość dobrze utrzymany egzemplarz z 1995 roku, do tej pory wymieniłem jedynie olej, filtr oleju i świece. Nie obyło się bez przygód, urwałem śrubę mocującą dekielek filtra mimo dużej delikatności, tę dolną ...i trzeba było nawiercać. Ale operacja się udała.

Świece wymieniłem z NGK na Denso, ale tylko dlatego...i tu dość istotna informacja, przy rozgrzanym silniku jeśli wkręcanie na obroty nie idzie równo z odkręcaniem manetki gazu (jest pewne opóźnienie) to znak trzeba wymienić. Może to banał, ale ja o tym nie wiedziałem. A, Denso, bo mają lepszą opinię. Maszynka chodzi nieźle, ale zastanawiam się nad regulacjami, synchronizacja gaźników tudzież luzów zaworowych, ponoć często nie można stwierdzić tego na słuch. Wrażenia z jazdy są znakomite. Oprócz typowch zabiegów zwizanych z kosmetyką lakieru i chromów nic dłubać nie muszę, choć niepokoją mnie te regulacje, robić nie robić...co Wy na to ?

 

Pozdrawiam...DonMariano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Don Mariano jeżdze moją virażką 1100 drugi sezon ,wymiana oleju ,filtra i świec jeżdze na NGK co prawda musiałem wymieniać uszczelnienia na wydechu ,też zastanawiałem się nad regulacjami ale moto spisuje się bardzo dobrze ,sprawdzałem luzy na zaworach są w normie więc niema sensu kombinować obecnie probuje zainstalować kontrolke ciśnienia oleju bo jakoś mi tego brakuje . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można, to i ja się dołączę, choć nie mam 1100, a 1000, z pierwszego roku produkcji (1984). Mam ją od grudnia ub. roku, do tej pory zrobiłem ok. 1300 mil. Początkowo, po przejechaniu kilkunastu, kilkudziesięciu mil bardzo słabła. Wymiana zapchanego filtra paliwa załatwila sprawę i teraz juz jest wszystko w porządku. Świece też zmienilem z NGK na Denso. Podobno Denso są mniej wrażliwe na wilgoć i krótkie uruchamianie. Chyba to prawda. Na NGK musiałem po uruchomieniu przejechać się kilkanaście mil, bo po ostygnięciu ciężko było ją znów odpalić, teraz ten problem już nie istnieje. Podobno bardzo dobre są trójelektrodowe Iskry, ale nie wiem, gdzie można je dostać.

 

andirut, a po co Ci właściwie kontrolka ciśnienia oleju? Ja zastanawiałem sie nad czujnikiem temperatury (widziałem taki zamontowany w Drag Starze 1100 w miejscu korka wlewu oleju), ale chyba sobie odpuszczę. Po mieście jeżdżę mało, po górach wcale, chyba mi się nie przegrzeje?

 

Popatrzcie na nasz wiek: wszyscy mamy powyżej czterdziestu lat? Czyżby młodsi takich sprzętów nie dosiadali?

Edytowane przez radekb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem ja mialem 1000 z 86 r przez cztery sezony i tylko wymiana olejow i fitrow i nie bylo zadnych problemow to sa maszyny niedozdarcia i fantastyczne podczas jazdy i w mojej fabrycznie byla kontrolka cisnienia oleju pozdrawiam wszystkich jezdzacych na virowkach a co do wieku to ciekawe spostrzezenie :biggrin:

 

Jezdzacy na virowkach sa zorganizowani w C.Y.C

Edytowane przez DRACO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ja dla odmiany aby obalic kwestie wieku mam lat 19 i jezdzę na MOJEJ virago 750 drugi sezon musze potwierdzic opinnie iz jest to niezawodny sprzęt u siebie mam mase niestandartowych dodatków jak min. wspomniany przez was zegar temperatury oleju a takze reiling na przednim błotniku, sakwy, przednia rolka sisbar, hromowane boczki ,bagaznik, nakładki na kierunkowskazy, szyba , tylne spacerówki itd wszystko widac na fotkach mimo iz jestem z niej niesamowice zadowolony to mysle nad przesiadka na cos wiekszego typu intruder 1400 bądź vulcan 1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, fajnie...ciekawe ilu nas będzie ?

Może kiedyś umówimy się gdzieś w Polsce i pogadamy przy piwku ?

W każdym razie zachęcam do aktywności... .

Andirut, czy sam sprawdzałeś te luzy zaworowe, jeśli tak to może powiedz jak to zrobić?

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzcie na nasz wiek: wszyscy mamy powyżej czterdziestu lat? Czyżby młodsi takich sprzętów nie dosiadali?

No jak nie jak tak :buttrock:

Swoją 1100 (rok '96) kupiłem pod koniec zeszłego roku, wcześniej przez 3 lata też Virago ale mała. Moto było od znajomego, więc praktycznie wiem o nim wszystko.

Pierwszą konieczną rzeczą którą zrobiem było wyprostowanie kierownicy. Oryginalne rogi powodowały ból barków po ok.300km.

Poza tym na początku sezonu - wymiana oleju, filtra, świec, filtra powietrza i.... śmigać :biggrin: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

swoją tysiącsetkę mam od jesieni ubiegłego roku. Rok produkcji 1995, wersja USA - kalifornijska. Do tej pory zrobiłem coś koło 3000 km.

Na początku, oczywiście, wymiana wszystkich płynów "ustrojowych" :icon_mrgreen: oraz świec. Nowe świece to NGK BPR7EIX (irydowe) - super. Standardowe engeki, niestety, często zamulały się na ssaniu. Z nowymi nie ma tego problemu. Motocykl miał przejechane ledwo 12250 mil :icon_razz: więc nic z nim się nie dzieje :biggrin: . Pięknie pracuje na oryginalnych wolnych wydechach :biggrin:

Jak narazie jestem zauroczony tym motocyklem - nic mu nie brakuje; wyglądu :biggrin: ,mocy :icon_mrgreen: i o dziwo - mało pali (a przecież pojemność godna :buttrock: ) :crossy:

 

Pozdrawiam wszystkich.

 

Jarek

 

P.S.

Faktycznie, oprócz krasnala, (bandit się nie liczy - 750 :cool: ) sami czwórkowcy :buttrock:

Edytowane przez nurfan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprawdzenia luzów na zaworach to stary sposób ,wykręcam świece i na 5 biegu obracając tylnim kołem żeby ustawić tłok w górnym położeniu dwa zawory muszą być zamknięte tz z wyczuwalnym luzem na dzwigienkach zaworu ssącego i wydech,na cylindrze przednim lub tylnim .Pozostaje pomiar szczelinomierzem,co prawda nie jest to sposób według znaków jak podają serwisówki ale mi to wystarczy do kontroli .Trzeba jeszcze zdemontować filtr powietrza żeby mieć dostęp do dzwigienek. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogromnie się ucieszyłem na wiadomość o powstaniu "klubu Virago 1100" i jego założeniach :icon_mrgreen: . Mam viagrę 1100 od marca tego roku i chętnie poczytam wszelkie informacje o tym moto. Sam mam dużo pytań co do zachowń, eksploatacji (w tym uroków i mankamentów) ale poczekam może same wypłyną :icon_mrgreen: . Obecnie poszukuję pokrywy pompy paliwa (niedrogo) i pogody!!!!!!!. Planuję w "LECIE" pojeździć po kraju z namiotem ale patrząc na "osiągi" naszej pogody ogarnia mnie smutek :icon_mrgreen: . To narazie tyle.

Pozdrawiam wszystkich Viagrowiczów i nie tylko! Jurek :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No i następny czterdziestolatek na Virówce. To ja zakupiłem sprzęta od Draco.Jestem bardzo zadowolony. Spalanie jest ~5.5l/100 jak na tysiączka nieźle, praca silnika bez problemów. Przy mojej wadze (115kg) jest to odpowiedni sprzęt. Spotkanie jak najbardziej jes wskazane :icon_twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Dobrze się dzieje i jako inicjator tematu mam nieskrywaną satysfakcję... .

Czuję się w obowiązku zaproponować miejsce przyszłego spotkania, którego termin powoli dogramy na jakiś letni weekend. Znam doskonałe miejsce na nasz zlot z pięknymi górskimi sempertynami okraszonymi równie wspaniałymi widokami oraz polem namiotowym z pełną infrastrukturą...i tu powiem enigmatycznie pole niedostępne dla turystów jednak do załatwienia przeze mnie. O szczegółach porozmawiamy, gdy wyrazicie akces dla tego przedsięwzięcia, no i ja zapytam zarządcy obiektu o zgodę i ewentualne terminy, które podam. To na razie tyle. Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To i ja się dopiszę. To mój pierwszy sezon na XV 1100 i jestem zadowolony przed rozpoczęciem sezonu musiałem wymienić tylną oponę oraz uszczelniacze w zawieszeniu wyregulowałem zawory i zsynchronizowałem gaźniki. Maszyna jak na razie spisuje się rewelacyjnie. Co do pomysłu „zjazdu” Virago 1100 jestem za :icon_twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Ja jeżdże 535, ale chciałbym kupić 1100 :icon_twisted:)

Znajomy, doświadczony moto mopagał mi kupić moja 535 :icon_mrgreen:)) i jest OK. Jeśli ktoś szukałby literatury do viróvek, znalazłem to:

http://allegro.pl/item106060561_virago_250...ko_o_nich_.html

 

Pozdrawiam :icon_mrgreen:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...