Jacek Opublikowano 8 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 Mam pytanie. Założyłem to rosyjskie ustrojstwo "trzy w jednym". Przełącznik swiateł, sygnał i zmiana kąta. Do tej pory miałem pozakładane jakieś wynalazki. Zmiana kąta -to fragment rowerowej przerzutki. Jakoś to działało. Ale po zmianie pojawił się mój problem: w tej chwili mam tak iż w normalnej pozycji kąt jest maksymalnie "przyspieszony" aby go zmienić czyli opóźnić przesuwam "gajgę" do siebie.Jeżeli ja puszczę to sprężyna w aparcie ciągnie ją w pierwotne położenie.Tak więc aby utrzymać kąt muszę ją cały czas trzymać . Czy tak powinno być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Co jest ? W złym dziale zamieściłem post ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 mi wogole nie dziala, mam troche rozklekotany przerywacz i jak porusze ta wajcha to odrazu gasnie sprzet. pozatym zaplon mam ustawiony wyprzedzenie na maxa, w kazdym innym polozeniu jakos dziwnie silnik pracuje. jakby tu zrobic automatyczne wyprzedzenie zaplonu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Są dwie metody: 1.Prostsza-kupujesz wałek rozrządu od Kaśki przeznaczony do współpracy z odśrodkowym regulatorem przyspieszenia zapłonu. Ostatnie Kaśki miały cos takiego.2.Przerabiasz wałek rozrządu na wzór uralowskiego - w skrócie: wiercisz dziurkę, wstawiasz kołek, szlifujesz i tak przedłużony przerabiasz pod aparat zapłonowy Urala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Cześć.Można przerobić.Ale,w dolniaku bajer polega na umiejętnej synchronizacji przyszpieszenia zapłonu i ustawienia przepustnicy.Czuć to w czasie jazdy.Na manetce masz napisy po rosyjsku do siebie póżny od siebie wczesny.Sprężyna przy aparacie zapłonowym wspomaga prace ustrojstwa.(Dlatego że jest to linka, przy cięgle sztywnym była by zbyteczna.)W Twoim przypadku wystarczy dokręcić śrubę dżwigni żeby nie odbijała tylko stała tak jak ustawisz. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.