Skocz do zawartości

Odblokowanie gsf 400 bandit


Rekomendowane odpowiedzi

B4 91r za 1500 eur? kurde nie oplaca sie :D Wejdz na ebay niemiecki, ja co chwile obserwuje b6 to roczniki 96-97 koncza sie po 1500-1600 eur tez w idealnym stanie bez rysek. Szczerze odradzam ci zakup w tej cenie, ale zrobisz jak ci sumienie podpowie :D

 

Szczegolnie ze moto jest jeszcze zblokowany to w razie czego dochodza jeszcze dodtakowe koszty zeby go odblokowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no to niezła fala, co się okazało ze motocykl wczesniej nie był zablokowany tylko poprzedni własciciel NA ZAMÓWIENIE WYDAŁ GRUBO PONAD 200 EURO azeby go zablokowac;] Tyle ze to zablokowanie (robione przez wykłego mechanika) polega na blaszkach w gaźniku które wystarczy wyciągnąc;] heh pozatym nie uzywał go chyba zbyt czesto gdyz ma "tylko" 29 500km jak na tyle lat to elegancko:) pozatym jak to szwab dbał o niego co widac :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam oko na bandita 400 tez ale tak mysle ze jak sie cos zjeb..... to z czesciami strasznie ciezko bedzie chyba a i silnik jest bardziej skomplikowany w koncu 16 zaworow i zlozyc rozrzad to bedzie zabawa pod tym wzgledem gs 500 wygrywa a osiagi nie duzo slabsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę zakładał nowego tematu więc sie podepne:

 

wczoraj korzystając z okazji wjechałem na hamownie podczas custom show w łodzi i sie okazało ze moja NTV jest zblokowana do 50KM, zamiast 57 (93 rok), chciałem więc zapytać czy blokada odbywała sie poprzez włożenie zwężek do kroćców ssących, czy całe kroćce są zwęzone i trzeba je wymienić aby odlokować.

Po odblokowaniu gąźniki do regulacji są?

 

No i sprawa druga: fachowiec od hamowni kazdemu mówił co innego: kumplowi od CBR f3 po wyniku 91 powiedział ze ma ok 98, innemu z 65 ze ma 70 KM, mi ze 50 to 50 a kumplowi od SV jak mu wyszło 75 (po wymianie tłumika) ze tez jest ok?

o co tu chodzi?!

Części mówił ze trzeba doliczyć 10% (tak jak tym wyzej) a ja jak sie zapytałem to mi odpowidział tak pokrętnie ze nic nie zrozumiałem.

Aha i hamownia miała przeliczać moc z koła na wał, czyli to napewno nie to.

 

To tez zależy jaka hamownia to była . Są dwa rodzaje hamowni , obciązeniowa i bezobciązeniowa. Jesli mówił o 10 % różnicy to pewnie hamowaliscie na obciażeniowej. Jesli chodzi chodzi Ci o twój problem , to twoja NTV ma te 50 koni powiedzmy w jakims dłuższym zakresie obrotów i dlatego pokazała dokładny wynik. Inne motocykle mają powiedzmy 100 koni ale przez krótki zakres. To moze byc przyczyną tego ze kazdemu mówił co innego. ( swoją wypowiedz opieram na doswoadczeniu związanymi z samochodami )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...