Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięń dobry

Zepsuła mi się pompa paliwa w drag starze 650 rok produkcji 99. Gdzie oprocz przedstawicieli yamahy mozna kupic taką pompę?? bo w serwisie chca za nia ponad 1000 zł. Moze znacie jakieś sklepy w ktorych kupię zamiennik.

 

Pozdraiwam

Edytowane przez bartosz-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SILVERTAIL K02 kupiłem w zeszłym roku po 2 miesiącach od momentu

kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem :)

Kosztowały 2.000 PLN z dostawą do domciu.

 

a teraz bedę musiał jeszcze zainwestowac chyba w owe tłumiace wkłady,

coby zrealizować swoje wakacyjne plany.

 

Piotrek, sprawdź najpierw co masz w wydechach. Jestem przekonany, że za tę cenę kupiłeś już Silver'y z wkładami. Choć to mało prawdopodobne, możesz mieć już wkłady tłumiące (ciche). Mało prawdopodobne, bo firma gdzie kupowałem musiała je specjalnie sprowadzać z Włoch. Ale sprawdź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki .... :evil: dziś dałem Draga tatusiowi aby sobie pośmigał i widzę ze generalnie czuje respekt przed sprzętem i stara sie ogarnąć to wszystko ale no właśnie jedno ale ... często zdarza sie tak ze hamując nie redukuje i później na postoju probuje luz wrzucić no i lipa nie idzie zrzucić biegu w dół za :evil: ch :evil: ... muszę wtedy ja siadać przy gazować ruszyć parę razy i wtedy reaguje ...co zauważyłem ja nie mam takich problemów nawet jak stanę z wkleszczona 5 , no i mam luz na dźwigni zmiany biegów taki jakby osiowy ( cala dźwignia może sie ruszać we wszystkich kierunkach) ...pytanko czy spotkaliście sie z czymś takim i może ktoś ma rozwiązanie całej sytuacji czy luz na dzwoni może być tego przyczyna ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki .... :icon_eek: dziś dałem Draga tatusiowi aby sobie pośmigał i widzę ze generalnie czuje respekt przed sprzętem i stara sie ogarnąć to wszystko ale no właśnie jedno ale ... często zdarza sie tak ze hamując nie redukuje i później na postoju probuje luz wrzucić no i lipa nie idzie zrzucić biegu w dół za :) ch :) ... muszę wtedy ja siadać przy gazować ruszyć parę razy i wtedy reaguje ...co zauważyłem ja nie mam takich problemów nawet jak stanę z wkleszczona 5 , no i mam luz na dźwigni zmiany biegów taki jakby osiowy ( cala dźwignia może sie ruszać we wszystkich kierunkach) ...pytanko czy spotkaliście sie z czymś takim i może ktoś ma rozwiązanie całej sytuacji czy luz na dzwoni może być tego przyczyna ????

 

Luz na dzwigni musi byc. Porusza sie na boki w zakresie około 2 cm. Natomiast luz przód - tył możesz wyregulować na łączniku pomiędzy dzwignią a skrzynką biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow.

Potrzebuje wsparcia na tak czy nie :biggrin:

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...:MEWA:IT&ih=010

 

Warto brac tego sprzeta z linka powyzej ???

Prosze o szybkie odpowiedzi na tak i dlaczego i nie i dlaczego.

Mam czas do jutra wieczora, wiec .............. czas nagli :cool:

Aha ............ i moze jeszcze cena by zdecydowala bo moge go kupic za tania kase :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow.

Potrzebuje wsparcia na tak czy nie :icon_mrgreen:

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...:MEWA:IT&ih=010

 

Warto brac tego sprzeta z linka powyzej ???

Prosze o szybkie odpowiedzi na tak i dlaczego i nie i dlaczego.

Mam czas do jutra wieczora, wiec .............. czas nagli :clap:

Aha ............ i moze jeszcze cena by zdecydowala bo moge go kupic za tania kase :notworthy:

Jako, ze mialem 650 i 1100 to zdecydowanie jestem za 1100. Jest tylko w tym przypadku jeden mankament, czyli spory przebieg. Przy takim przebiegu trzeba bardzo dokladnie osluchac silnik.

Swoznie, klawiatura, lancuszek. Silnik moze wymagac remontu, jesli nie masz mozliwosci rzetelnej weryfikacji stanu, daj na wstrzymanie. Takie jest moje skromne zdanie.

Pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel,

 

duzy przebieg, jesli byl serwisowany regularnie to ok. Trzeba sprawdzic standardowe sprawy jak glowka ramy, lozyska ramy, kół i inne. Kiepskie zdjecia i nie widac na pierwszy rzut oka jakis usterek blacharskich.

Cena bardzo dobra, z pewnoscia nie stracisz na odsprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow.

Potrzebuje wsparcia na tak czy nie :(

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...:MEWA:IT&ih=010

 

Warto brac tego sprzeta z linka powyzej ???

Prosze o szybkie odpowiedzi na tak i dlaczego i nie i dlaczego.

Mam czas do jutra wieczora, wiec .............. czas nagli :clap:

Aha ............ i moze jeszcze cena by zdecydowala bo moge go kupic za tania kase :crossy:

majkelpl ja bym się zastanowił nad dwoma sprawami:

1. to czy moto ma być dla Ciebie?

2. czy na handel?

 

z tego co pamiętam 650 masz z roku 1998, a z aukcji jest 2001, osobiście jeśli zmieniałbym na inny to przede wszystkim na jeszcze młodszy, dlatego że jeśli zamierzasz nim jeździć więcej niż jeden sezon to za chwilę znowu okaże się że chcesz jeszcze młodszy, a zmiana motocykla co sezon czy dwa jak wiadomo wiąże się z przystosowaniem indywidualnym do motocyklisty oraz ubieraniem itp. (więcej czasu w garażu niż na drodze). Lepiej ten czas poświęcić na śmiganie po drogach

Koledzy wcześniej również zauważyli że ma duży przebieg, może się okazać że będzie trzeba zainwestować kasę w części.

Nie spiesz się z podejmowaniem decyzji przemyśl zanim kupisz, ale przede wszystkim sprawdź moto pod względem technicznym.

 

Jeszcze jedno, nie licz że koledzy podejmą decyzje za Ciebie "Warto brac tego sprzeta z linka powyzej ???", było by nie fer ze strony kolegów gdyby podejmowali decyzje za Ciebie, przecież my nie widzieliśmy/słyszeliśmy moto w realu tylko na zdjęciach, a zdjęcia to nie wszystko.

Edytowane przez RIVENN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel,

duzy przebieg, jesli byl serwisowany regularnie to ok. Trzeba sprawdzic standardowe sprawy jak glowka ramy, lozyska ramy, kół i inne. Kiepskie zdjecia i nie widac na pierwszy rzut oka jakis usterek blacharskich.

Cena bardzo dobra, z pewnoscia nie stracisz na odsprzedazy.

 

dzieki. :icon_razz:

przebiegiem sie nie przejmuje bo w UK to nic strasznego....

Moj ma przejechane tez 41000 mil i chodzi jak pszczolka

 

majkelpl ja bym się zastanowił nad dwoma sprawami:

1. to czy moto ma być dla Ciebie?

2. czy na handel?

 

Ma to byc sprzet dla mnie i juz jako docelowy, bo nie zmienie juz na inny.

I nie oczekuje ze ktos podejmie za mnie decyzje, tylko czekalem na wsparcie za i przeciw.

Np. to ze aby wymienic filtr oleju w 1100 trzeba zdejmowac caly wydech itp. niuanse

Jakie sa plusy 1100 do 650 oprocz wiadomych typu moment obrotowy i spokoj jesli chcesz kogos wyprzedzic. :flesje:

Poza tym, planuje troche posmigac po UK w dalsze trasy i 650 to bym sie zameczyl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem ze bylo 100 razy na forum i nawet sprawdzilem ale ....

 

kazdy pisze ze olej do kardana to 80W90 i taki mam pytanie tylko czy to mineral bo kupilem i na buteleczce mam ze mineral i to mnie lekko zszokowalo ...prosze sie niesmiac jezeli pytam o glupoty .... :flesje: ...

 

no i moge sie pochwalic ze przetestowalem zakupiona odziez na mabaze we wrcoku .... :icon_biggrin: pelen wypas .... teraz sie zastanawiam jak moglem jezdzci bez odziezy ochronnej wczesniej ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki. :icon_biggrin:

przebiegiem sie nie przejmuje bo w UK to nic strasznego....

Moj ma przejechane tez 41000 mil i chodzi jak pszczolka

 

Ma to byc sprzet dla mnie i juz jako docelowy, bo nie zmienie juz na inny.

I nie oczekuje ze ktos podejmie za mnie decyzje, tylko czekalem na wsparcie za i przeciw.

Np. to ze aby wymienic filtr oleju w 1100 trzeba zdejmowac caly wydech itp. niuanse

Jakie sa plusy 1100 do 650 oprocz wiadomych typu moment obrotowy i spokoj jesli chcesz kogos wyprzedzic. :wink:

Poza tym, planuje troche posmigac po UK w dalsze trasy i 650 to bym sie zameczyl

No to jeszcze raz :biggrin: Kilka zasadniczych roznic pomiedzy 650 a 1100. Na dluzsze trasy 1100 bedzie zdecydowanie "przyjemniejszy". Zwieszenie jest komfortowe, prowadzi sie doskonale, w zakrety sam wchodzi, pomimo znacznie wiekszej masy jest rownie zwrotny (mozna na nim wykrecic szkolna osemke) hamulce - hamuja, a nie spowalniaja i wszelkie inne parametry sa zdecydowanie na plus, a przy okazji zuzycie paliwa jest bez mala takie samo. Z minusow, to klopotliwa wymiana filtra olejowego, dosc czesto wystepujace problemy z rozrusznikiem a wlasciwie z bendiksem) i mikroskopijny boczny schowek w porownaniu do 650. Zycze podjecia jedynie slusznej decyzji :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem ze bylo 100 razy na forum i nawet sprawdzilem ale ....

 

kazdy pisze ze olej do kardana to 80W90 i taki mam pytanie tylko czy to mineral bo kupilem i na buteleczce mam ze mineral i to mnie lekko zszokowalo ...prosze sie niesmiac jezeli pytam o glupoty .... ;) ...

 

no i moge sie pochwalic ze przetestowalem zakupiona odziez na mabaze we wrcoku .... :banghead: pelen wypas .... teraz sie zastanawiam jak moglem jezdzci bez odziezy ochronnej wczesniej ....

 

 

To mineralny olej i to właściwy olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...