xedos1 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Panowie, jakiej firmy polecacie lightbary i gdzie najlepiej je zakupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Panowie, jakiej firmy polecacie lightbary i gdzie najlepiej je zakupić? nie da rady chyba jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie .... trzeba rozróżnić dwie rzeczy:- pierwsza to lampy, które dobierasz wg. gustu i uznania, oraz wielkości (czy po prostu się zmieszczą)- druga, bardziej skomplikowana to stelaż. I tu sie zaczynają schody .... jedni chwalą SENTOCOM drudzy KUŹNIĘ itd. Nie ma reguły, czy będzie pasowało czy nie. Osobiście (kilka postów wcześniej) rozpisywałem się na temat moich prób montażu zestawu z SENTOCOM-u. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup oryginalnego osprzętu YAMAHY, choć do najtańszych nie należy. Jakość sprzętu może zadowolić najwybredniejszych ... Tak więc każdy musi odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest dla niego najważniejsze i podjąć jedynie słuszną decyzję .... :wink: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Znalazłem TAKIE lightbary, podobno są wykonane solidnie i pasują optycznie do Draga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Jeszcze co do ksenonow. Nie mysle tylko o niebieskiej zaroweczce... Oczywiscie, ze potrzebna jest przetwornica (nie jest znow na tyle duza by jej ladnie nie schowac na moto) i odpowiedni żarnik motnowany w miejsce h4. Naczytalem sie troche w tym temacie; odcięcie granicy swiatlocienia, polerowany klosz, zmiana lustra ewentualnie soczewka z reflektora samochodowego no i kwestia przepisow. Do moto raczej spryskiwacza sie nie zalozy (vide nowe BMW z xenonem) reszta to tak z lightbarem - niby wg przepisow 3 lamp nie mozna uzywac a i tak przeciez smigamy :crossy: . Jak zaloze to dam znac gdyby ktos byl zainteresowany. Po prostu taki maly lansik ;) bo kto widział DragStara z ksenonem... Swoja droga Kuryakyn ma oryginal do Royala - miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 no panowie pogoda taka ze sezon uważam za otwarty ale .... no właśnie ale z tego powodu ze nowy jestem mam teraz parę pytanek po ok pierwszych 100 km tylko proszę sie nieśmiac ..... 1. jak poprawnie wyregulować linkę sprzęgła - bierze pod koniec - a może tak ma być ???2. jak jadę 60 km/h na 5 biegu i puszcze gaz to mam wrażenie jakby motocykl chciał strzelić z tłumika - czy tez tak macie a może potrzebna mi jakaś regulacja ??? 3. jak poprawnie pokonywać zakręty - pytam tutaj o sytuacji jadę 70 i chce skręcić w prostopadła w prawo lub w lewo czyli hamuje przodem redukuje do 2 biegu no i właśnie kiedy puszczam sprzęgło4. podczas pierwszego wrzucenia biegu zaraz po odpaleniu mam szarpniecie do przodu - normalne ??? z góry wielkie dzięki za odpowiedzi i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze moto i w dodatku takie piękne :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 czy ktoś miał, albo lepiej ma w swoim motocyklu siedzenie MUSTANGA ?http://www.mustangeurope.com/index.php a może znacie kogoś kto korzystał z owego osprzętu ?szczególnie podoba mi się pozycja: http://www.mustangeurope.com/productdetail.php?modelid=19pozycja 79240 co myślicie o takim siedzonku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 no panowie pogoda taka ze sezon uważam za otwarty ale .... no właśnie ale z tego powodu ze nowy jestem mam teraz parę pytanek po ok pierwszych 100 km tylko proszę sie nieśmiac ..... 1. jak poprawnie wyregulować linkę sprzęgła - bierze pod koniec - a może tak ma być ???2. jak jadę 60 km/h na 5 biegu i puszcze gaz to mam wrażenie jakby motocykl chciał strzelić z tłumika - czy tez tak macie a może potrzebna mi jakaś regulacja ??? 3. jak poprawnie pokonywać zakręty - pytam tutaj o sytuacji jadę 70 i chce skręcić w prostopadła w prawo lub w lewo czyli hamuje przodem redukuje do 2 biegu no i właśnie kiedy puszczam sprzęgło4. podczas pierwszego wrzucenia biegu zaraz po odpaleniu mam szarpniecie do przodu - normalne ??? z góry wielkie dzięki za odpowiedzi i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze moto i w dodatku takie piękne :icon_rolleyes:1. Z tgo co pamietam, to 650 tak ma, ze bierze pod koniec, regulacja odbywa sie poprzez skrocenie, lub wydluzenie linki pokretlem przy klamce.2. Wedlug mnie 60 km/h to troche za malo na 5 bieg3. Nie bardzo rozumiem o co chodzi, 4. Bieg wchodzi troche glosno z wyraznym kliknieciem, ale nie powinien nic szarpac, znaczy nie wysprzegla - trzeba wyregulowac jednak sprzeglo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafV Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 czy ktoś miał, albo lepiej ma w swoim motocyklu siedzenie MUSTANGA ?http://www.mustangeurope.com/index.php a może znacie kogoś kto korzystał z owego osprzętu ?szczególnie podoba mi się pozycja: http://www.mustangeurope.com/productdetail.php?modelid=19pozycja 79240 co myślicie o takim siedzonku ? Witam! Osobiście mam tego typu siodło i jestem z niego ogromnie zadowolony. Niestety nie wiem, czy to tej właśnie firmy, ponieważ nabyłem sprzęta już tak ubranego, ale ze zdjęć wygląda dość podobnie.Jedno mogę powiedzieć - długa jazda na takim siedzeniu to czysta przyjemność. POLECAM :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 1. Z tgo co pamietam, to 650 tak ma, ze bierze pod koniec, regulacja odbywa sie poprzez skrocenie, lub wydluzenie linki pokretlem przy klamce.2. Wedlug mnie 60 km/h to troche za malo na 5 bieg3. Nie bardzo rozumiem o co chodzi, 4. Bieg wchodzi troche glosno z wyraznym kliknieciem, ale nie powinien nic szarpac, znaczy nie wysprzegla - trzeba wyregulowac jednak sprzeglo :P hmmm no to moze 4 sie uczepimy chodzi mi o to kiedy puszczam sprzeglo ja robie takjade 70 zakret za jakies 200 mm odpuszczam gaz zblizam si edo zakretu hamuje przednim i jednoczesnie redukuje po kolei w miare obnizania predkosci mam wcisniete sprzeglo 2 bieg i zakrez za 5 m co teraz ???? a jezeli mowimy o szarpnieciu to tylko pierwsze wrzucenie po jednodniowym postoju - kazde nastepne jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam! Osobiście mam tego typu siodło i jestem z niego ogromnie zadowolony. Niestety nie wiem, czy to tej właśnie firmy, ponieważ nabyłem sprzęta już tak ubranego, ale ze zdjęć wygląda dość podobnie.Jedno mogę powiedzieć - długa jazda na takim siedzeniu to czysta przyjemność. POLECAM :buttrock: czy masz również z oparciem dla kierowcy ? z tego co wyczytałem na stronie, jest onoregulowane (wysokość), oraz elastycznie odchyla się do tyłu. Jak to rozwiązanie sprawdza sięw trasie ? czy możesz podesłać mi jakieś fotki na PW ? .... dzięki :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 co teraz ???? Chodzi mi dokladnie o to kiedy puszczac kalmke sprzegla, w ktorym miejscu zakretu .... no chyba teraz jak zrozumialem na maxa :clap: :buttrock: Kolego, sprzegla uzywamy tylko i wylacznie wtedy, gdy zmieniamy biegi, po zmianie biegu puszczamy natychmiast klamke. W kazdy zakret powinno sie wchodzic z zapietym biegiem, czyli przed zakretem puszczasz klamke sprzegala. Przy wyjsciu z zakretu dodajesz gazu. Mam propozycje, moze bys dla wlasnego dobra przeczytal jaks ksiazke dotyczaca techniki jazdy np. "Motocyklista doskonaly" Davida Hough'a Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafV Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 czy masz również z oparciem dla kierowcy ? z tego co wyczytałem na stronie, jest onoregulowane (wysokość), oraz elastycznie odchyla się do tyłu. Jak to rozwiązanie sprawdza sięw trasie ? czy możesz podesłać mi jakieś fotki na PW ? .... dzięki :buttrock: Mam bez oparcia, lecz kanapa pasażera jest tak zrobiona, że stanowi jakgdyby równocześnie oparcie dla kierowcy. Co do fotek to w tej chwili nie mam. Ewntualnie można luknąć tutaj: http://www.husaria.pila.pl/osoby/bartos.htmJeśli będzie taka potrzeba mogę się przejść do garażu i kilka pstryknąć.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 hmmm a jezeli mowimy o szarpnieciu to tylko pierwsze wrzucenie po jednodniowym postoju - kazde nastepne jest OK Odnosnie tego szarpniecia, to moze byc objaw sklejajacego sie sprzegla, kiedy wymieniales olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) WitamMam pytanie Stronka siedzień MUSTANGA czy jest na niej cennik czy trzeba szukać go gdzie indziej ?????? Pozdrawiam nie wiem czy na stronie europejskiej jest ale na amerykańskiej na pewno http://www.mustangseats.com/yamaha/custom/vstar11.shtml Mam pytanie odnośnie lightbar. Wiem, że temat był już wałkowany, ale interesuje nie jak rozwiązaliście temat wyłącznika? (wiem, że w oryginałach jest wyłącznik w lampie, ale na ten układ mnie nie stać).Czy dodatkowy wyłącznik na kierownicę, czy inne rozwiązania. Proszę o sugestie i rady ewentualnie foto waszych rozwiązań.Pozdrawiam też sporo czasu spędziłem nad rozważaniami dotyczącymi włączania i wyłaczania lightbarów.I dzisiaj chyba na pewno jeżeli instalował bym na nowo nie oryginalne, to zrobił bym kopię yamahy.To znaczy że w jednej z lamp, z tyłu obudowy zainstalowałbym malutki przełącznik o odpowiedniej wytrzymałości styków (myslę że bez problemu do kupienia za grosze), który pozwalałby na decydowanie czy lightbary mają się świecić ze światłami drogowymi czy też nie. Chyba najprostsze i najbardziej funkcjonalne rozwiązanie. Reszta normalnie, czyli przekaźnik, bezpiecznik i kilka kabelków. Do tej pory nie udało mi się znaleźć "odpowiedniego" wizualnie i stylistycznie przełącznika na kierownicę, który pasował by swoim charakterem do stylu Draga. Choć było już blisko http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=3540. Zestawprzełączników montowanyjest na deklu zbiornika płynu hamulcowego na kierownicy. Niestety nie ma wersji do V-Stara 1100. Z informacji które otrzymałem, może takowy się pojawić w nowym katalogu 2008 na wiosnę. jak masz jeszcze jakies pytania, to chętnie pomogę Edytowane 6 Lutego 2008 przez piotrpuzicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Odnosnie tego szarpniecia, to moze byc objaw sklejajacego sie sprzegla, kiedy wymieniales olej? no wlasnie takie mam wrazenie co do oleju to musze to zrobic na dniach wiec to tez moze byc powod ..... a co do zakretow to rozumiem ze nalezy z lekkim dodawania gazu przechodzic ..... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.