ehoo Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 no to sukces - generalnie bo juz myslalem ze mi sie cos spier.... :flesje: teraz tylko musze jeszcze z alarmem pokombinowac i z tym przyciskiem od odpalania zeby lapal od razu .... wielkie dizeki za pomoc .... a panowie moze ktos z was ma serwisuwe do draga bo niemoge zlokalizowac ale serwisuwe a nie instrukcje obslugi bo to to mam .... bede zobowiazany :icon_rolleyes: zobacz tu http://www.650ccnd.com/mods/V-Star_650_Service_manual.pdf lub http://www.650ccnd.com/ht.htm pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) :icon_rolleyes: Jeszcze w sprawie ladowarek. Podaje link do strony producenta. Ja uzywam od 3 sezonow ladowarki EST 505 i dziala bezproblemowo. Mam tez prostownik automatyczny te firmy do aku. samochodowego i tez sie sprawuje bezproblemowo. http://www.stef-pol.civ.pl/index.php?id=oferta PozdrawiamMam to samo i sobie chwalę, tyle, że model EST-507 ("Ładowarki EST - 507 przeznaczone są do samoczynnego ładowania akumulatorów bezobsługowych, żelowych i ołowiowo - kwasowych o napięciu 12V i pojemności 7 ÷ 17Ah"). W dodatku kupiłem u nich bezpośrednio po zapytaniu mailowym i wyszło całkiem tanio. Polecam zdecydowanie. Edytowane 27 Stycznia 2008 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 :crossy: no to sukces - generalnie bo juz myslalem ze mi sie cos spier.... :banghead: teraz tylko musze jeszcze z alarmem pokombinowac i z tym przyciskiem od odpalania zeby lapal od razu .... wielkie dizeki za pomoc .... a panowie moze ktos z was ma serwisuwe do draga bo niemoge zlokalizowac ale serwisuwe a nie instrukcje obslugi bo to to mam .... bede zobowiazany :banghead: :clap: Podaje link do ksiegarni internetowej, gdzie mozesz kupic serwisowkehttp://www.ksiazki-napraw.pl/naprawa/6097496/ Jeszcze slowo o kraniku. Bzyczenie pompy po wlaczeniu zaplonu, to normalna sprawa, musi napelnic gazniki i dlatego ja slychac. Jak juz mowilem nie zakrecalem ani w 650, ani w 1100. gazniki sie nie zaleja, bo paliwo jest podawane przez pompe, a gdy jest zaplon wylaczony, to pompa nie pracuje. Kranik potrzebny, bo jakos na rezerwe trzeba w razie czego przelaczyc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 (edytowane) [...]tak samo pompa bzyczała jakby nie mogła zaciągnąć paliwa. więc chyba normalne to?pozdrawiam empiq Pompa brzeczy nie zaleznie czy masz kranik zamkniety czy nie.Zwyczajnie za kazdym razem pompuje paliwo i musi go zassac. Jak masz ciagle otwarty to jest to chwila moment a jak zamykasz i odkrecasz tuz przed odpaleniem to ciut dluzej :buttrock: :smile: A ja mam teraz pytanie z innej beczki choc wiem ze temat byl poruszany juz.Udalo mi sie po okazyjne cenie :icon_question: ;) nabyc dlubie, puste wydechy do Draga Cobry ( takie z jednej rury dluuuuuuugasne wydechy ) i teraz czy po ich zmontowaniu powinienem cos regulowac ???Bo oryginalne wydechy posiadaja laczenie tlumikow i oczywiscie wklady tlumiace a tu bede dwie zajebiste rurki.Ewentualnie czy regulacje gaznikow ( bo pewnie je trzeba bedzie wyregulowac ) mozna zrobic samemu ??? :bigrazz: Edytowane 28 Stycznia 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Pompa brzeczy nie zaleznie czy masz kranik zamkniety czy nie.Zwyczajnie za kazdym razem pompuje paliwo i musi go zassac. Jak masz ciagle otwarty to jest to chwila moment a jak zamykasz i odkrecasz tuz przed odpaleniem to ciut dluzej :icon_biggrin: :crossy: A ja mam teraz pytanie z innej beczki choc wiem ze temat byl poruszany juz.Udalo mi sie po okazyjne cenie :clap: :clap: nabyc dlubie, puste wydechy do Draga Cobry ( takie z jednej rury dluuuuuuugasne wydechy ) i teraz czy po ich zmontowaniu powinienem cos regulowac ???Bo oryginalne wydechy posiadaja laczenie tlumikow i oczywiscie wklady tlumiace a tu bede dwie zajebiste rurki.Ewentualnie czy regulacje gaznikow ( bo pewnie je trzeba bedzie wyregulowac ) mozna zrobic samemu ??? :eek: na moje to synchronizacja gaznikow to minimum ... zakladajac inne rury w dodatku puste zmieniasz cisnienie wewnatrz i musi to byc skorygowane ... jak sie myle niech mnie ktos poprawi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 na moje to synchronizacja gaznikow to minimum ... zakladajac inne rury w dodatku puste zmieniasz cisnienie wewnatrz i musi to byc skorygowane ... jak sie myle niech mnie ktos poprawi ...No wlasnie, widlak potrzebuje cisnienia zwrotnego do prawidlowej pracy, sama regulacja raczej niewiele da, trzeba zmienic dysze w gazniku, a i tak bedzie strzelal na pustych rurach po zamknieciu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 O kurna !!!! :clap: Czyli czeka mnie kupa roboty i ............ wydania kasy :icon_biggrin: na razie poczekam jak przyjda, zaloze i zobacze jak wtedy pracuje, ale ............. jakie moge byc ewentualne szkody dla silnika bez regulacji ???Oprocz, podobno, wypalenia zaworow bo o tym wiem :clap: Niestety, jesli ma dobrze pracowac, to dysze powinno sie wymienic.Poza zaworami o innych szkodach nie slyszalem, ale chyba to wystarczy :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Znaczy sie wymienic dysze czy wystarczy podniesc igilce ???I jak wymienic to na jakie ??? :icon_biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Znaczy sie wymienic dysze czy wystarczy podniesc igilce ???I jak wymienic to na jakie ??? :banghead: Majkel, dorzuc jeszcze K&N i bedziesz mial komplet co do zmiany i pozniej ustawienia regulacji gaznika. Co do dyszy to Jet Kit. Tam sa Barona i Cobry. Nie wiem czy masz hypercharger czy nie - jest tam wyszczegolnienie. Czytalem, ze chcesz sprzedac moto a tu nowe inwestycje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 witam, wczoraj odebrałem oryginalne lightbary yamahy (stelaż + lampy)Musze przyznać, że naprawde jestem pod wrazeniem !!! co prawda kosztuje paredrobnych, ale jakość powala. W komplecie jest pełne okablowanie, wyłącznik zamocowany w obudowie jedej z lamp i cały zestaw śrubek i podkladek potrzebnych do zamocowania ustrojstwa. (nawet zapasowe)Żaróweczki halogenowe 35W, oraz bezpiecznik wraz z gniazdem. W domciu odrazu skręciłem sobie całość w komplet i wyglada zajebiaszczo :icon_mrgreen:czytajac instrukcje montazu i podlaczenia (oczywiscie w zestawie) Yamaha nie pisze nic o dodatkowym przekaźniku przez ktory nalezaloby podlaczyc zestaw. Zaintrygowany sprawa zadzwoniłem dzisiaj jeszcze do serwisu i zapytałem jak oni to podlączają ?Z zestawu wychodzi 1 kabelek (masa brana z obudowy). Okazuje się że można podłączyć pod przekaźnik drogowych (podobno ma wytrzymac dodatkowe obciążenie 5,6A ). Musze to jeszcze sprawdzic na live. Nie moge sie doczekac soboty kiedy bede je montował. Oczywiscie zrobie foto-relacje i podzielesie wrażeniami pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 czytajac instrukcje montazu i podlaczenia (oczywiscie w zestawie) Yamaha nie pisze nic o dodatkowym przekaźniku przez ktory nalezaloby podlaczyc zestaw. Zaintrygowany sprawa zadzwoniłem dzisiaj jeszcze do serwisu i zapytałem jak oni to podlączają ?Z zestawu wychodzi 1 kabelek (masa brana z obudowy). Okazuje się że można podłączyć pod przekaźnik drogowych (podobno ma wytrzymac dodatkowe obciążenie 5,6A ). Musze to jeszcze sprawdzic na live.Jezeli pod przekaźnik (znaczy się, że fabrycznie światła sterowane są przekaźnikiem i takowy jest) to powinno dać rade, a jesli nie ma przekaźnika, tylko pod przełącznik na kierownicy - to moze/musi nie wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jezeli pod przekaźnik (znaczy się, że fabrycznie światła sterowane są przekaźnikiem i takowy jest) to powinno dać rade, a jesli nie ma przekaźnika, tylko pod przełącznik na kierownicy - to moze/musi nie wytrzymać. pod sam przełącznik ZDECYDOWANIE nie nalezy podłączać !!!!! bo raczej na pewno się przepali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 dzięki za info. temat na pierwszy rzut oka faktycznie wydaje się mocno poważny ...W moim przypadku, jednowłóknowych żarówek o mocy 35W, bilans energetyczny Dragaraczej nie zostanie zachwiany :( .. no cóż, można i tak ale czy warto robić choinkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 nie zostanie. mam lightbar'a wlasnie z takimi jak Ty zarowkami i nic a nic sie nie dzieje chociaz latam na wlaczonych caly czas. tylko czasami mrugaja Jankes1977 a jakie masz żarówki ? H3 ?czy nie kusiło Cię założyć mocniejsze np. 55W albo jeszcze wiecej ?jak sie sprawują 35W ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Mam H1 35 wat. Swieca doskonale, w nocy mozna jechac spokojnie bo swiatlo jest naprawde dobre. Ustawione tak by oswietlały droge. Zadnych problemow z akumulatorem, ladowaniem czy grzejacym sie regulatorem. To co mi chodzi po glowie to ksenon :icon_idea: . Albo w lampie glownej albo w lightbarach. Oczywiscie nie bedzie to mialo funkcjonalnosci oryginalnego z samochodu ale wyglad powala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.