Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to sukces - generalnie bo juz myslalem ze mi sie cos spier.... :flesje:

teraz tylko musze jeszcze z alarmem pokombinowac i z tym przyciskiem od odpalania zeby lapal od razu ....

 

wielkie dizeki za pomoc .... a panowie moze ktos z was ma serwisuwe do draga bo niemoge zlokalizowac ale serwisuwe a nie instrukcje obslugi bo to to mam .... bede zobowiazany :icon_rolleyes:

 

zobacz tu

 

http://www.650ccnd.com/mods/V-Star_650_Service_manual.pdf

 

lub

 

http://www.650ccnd.com/ht.htm

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_rolleyes:

Jeszcze w sprawie ladowarek. Podaje link do strony producenta. Ja uzywam od 3 sezonow ladowarki EST 505 i dziala bezproblemowo. Mam tez prostownik automatyczny te firmy do aku. samochodowego i tez sie sprawuje bezproblemowo.

http://www.stef-pol.civ.pl/index.php?id=oferta

 

Pozdrawiam

Mam to samo i sobie chwalę, tyle, że model EST-507 ("Ładowarki EST - 507 przeznaczone są do samoczynnego ładowania akumulatorów bezobsługowych, żelowych i ołowiowo - kwasowych o napięciu 12V i pojemności 7 ÷ 17Ah"). W dodatku kupiłem u nich bezpośrednio po zapytaniu mailowym i wyszło całkiem tanio. Polecam zdecydowanie.

Edytowane przez Dymsha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy:

no to sukces - generalnie bo juz myslalem ze mi sie cos spier.... :banghead:

teraz tylko musze jeszcze z alarmem pokombinowac i z tym przyciskiem od odpalania zeby lapal od razu ....

 

wielkie dizeki za pomoc .... a panowie moze ktos z was ma serwisuwe do draga bo niemoge zlokalizowac ale serwisuwe a nie instrukcje obslugi bo to to mam .... bede zobowiazany :banghead:

:clap:

Podaje link do ksiegarni internetowej, gdzie mozesz kupic serwisowke

http://www.ksiazki-napraw.pl/naprawa/6097496/

 

Jeszcze slowo o kraniku. Bzyczenie pompy po wlaczeniu zaplonu, to normalna sprawa, musi napelnic gazniki i dlatego ja slychac. Jak juz mowilem nie zakrecalem ani w 650, ani w 1100. gazniki sie nie zaleja, bo paliwo jest podawane przez pompe, a gdy jest zaplon wylaczony, to pompa nie pracuje. Kranik potrzebny, bo jakos na rezerwe trzeba w razie czego przelaczyc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]tak samo pompa bzyczała jakby nie mogła zaciągnąć paliwa. więc chyba normalne to?

pozdrawiam

empiq

 

Pompa brzeczy nie zaleznie czy masz kranik zamkniety czy nie.

Zwyczajnie za kazdym razem pompuje paliwo i musi go zassac. Jak masz ciagle otwarty to jest to chwila moment a jak zamykasz i odkrecasz tuz przed odpaleniem to ciut dluzej :buttrock: :smile:

 

A ja mam teraz pytanie z innej beczki choc wiem ze temat byl poruszany juz.

Udalo mi sie po okazyjne cenie :icon_question: ;) nabyc dlubie, puste wydechy do Draga Cobry ( takie z jednej rury dluuuuuuugasne wydechy ) i teraz czy po ich zmontowaniu powinienem cos regulowac ???

Bo oryginalne wydechy posiadaja laczenie tlumikow i oczywiscie wklady tlumiace a tu bede dwie zajebiste rurki.Ewentualnie czy regulacje gaznikow ( bo pewnie je trzeba bedzie wyregulowac ) mozna zrobic samemu ??? :bigrazz:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa brzeczy nie zaleznie czy masz kranik zamkniety czy nie.

Zwyczajnie za kazdym razem pompuje paliwo i musi go zassac. Jak masz ciagle otwarty to jest to chwila moment a jak zamykasz i odkrecasz tuz przed odpaleniem to ciut dluzej :icon_biggrin: :crossy:

 

A ja mam teraz pytanie z innej beczki choc wiem ze temat byl poruszany juz.

Udalo mi sie po okazyjne cenie :clap: :clap: nabyc dlubie, puste wydechy do Draga Cobry ( takie z jednej rury dluuuuuuugasne wydechy ) i teraz czy po ich zmontowaniu powinienem cos regulowac ???

Bo oryginalne wydechy posiadaja laczenie tlumikow i oczywiscie wklady tlumiace a tu bede dwie zajebiste rurki.Ewentualnie czy regulacje gaznikow ( bo pewnie je trzeba bedzie wyregulowac ) mozna zrobic samemu ??? :eek:

 

na moje to synchronizacja gaznikow to minimum ... zakladajac inne rury w dodatku puste zmieniasz cisnienie wewnatrz i musi to byc skorygowane ... jak sie myle niech mnie ktos poprawi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje to synchronizacja gaznikow to minimum ... zakladajac inne rury w dodatku puste zmieniasz cisnienie wewnatrz i musi to byc skorygowane ... jak sie myle niech mnie ktos poprawi ...

No wlasnie, widlak potrzebuje cisnienia zwrotnego do prawidlowej pracy, sama regulacja raczej niewiele da, trzeba zmienic dysze w gazniku, a i tak bedzie strzelal na pustych rurach po zamknieciu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurna !!!! :clap:

Czyli czeka mnie kupa roboty i ............ wydania kasy :icon_biggrin:

na razie poczekam jak przyjda, zaloze i zobacze jak wtedy pracuje, ale ............. jakie moge byc ewentualne szkody dla silnika bez regulacji ???

Oprocz, podobno, wypalenia zaworow bo o tym wiem :clap:

 

Niestety, jesli ma dobrze pracowac, to dysze powinno sie wymienic.

Poza zaworami o innych szkodach nie slyszalem, ale chyba to wystarczy :crossy:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy sie wymienic dysze czy wystarczy podniesc igilce ???

I jak wymienic to na jakie ??? :banghead:

 

Majkel, dorzuc jeszcze K&N i bedziesz mial komplet co do zmiany i pozniej ustawienia regulacji gaznika. Co do dyszy to Jet Kit. Tam sa Barona i Cobry. Nie wiem czy masz hypercharger czy nie - jest tam wyszczegolnienie.

 

Czytalem, ze chcesz sprzedac moto a tu nowe inwestycje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

wczoraj odebrałem oryginalne lightbary yamahy (stelaż + lampy)

Musze przyznać, że naprawde jestem pod wrazeniem !!! co prawda kosztuje pare

drobnych, ale jakość powala.

 

W komplecie jest pełne okablowanie, wyłącznik zamocowany w obudowie jedej z lamp i

cały zestaw śrubek i podkladek potrzebnych do zamocowania ustrojstwa. (nawet zapasowe)

Żaróweczki halogenowe 35W, oraz bezpiecznik wraz z gniazdem.

 

W domciu odrazu skręciłem sobie całość w komplet i wyglada zajebiaszczo :icon_mrgreen:

czytajac instrukcje montazu i podlaczenia (oczywiscie w zestawie) Yamaha nie pisze nic o dodatkowym przekaźniku przez ktory nalezaloby podlaczyc zestaw.

 

Zaintrygowany sprawa zadzwoniłem dzisiaj jeszcze do serwisu i zapytałem jak oni to podlączają ?

Z zestawu wychodzi 1 kabelek (masa brana z obudowy). Okazuje się że można podłączyć pod przekaźnik drogowych (podobno ma wytrzymac dodatkowe obciążenie 5,6A ). Musze to jeszcze sprawdzic na live.

 

Nie moge sie doczekac soboty kiedy bede je montował. Oczywiscie zrobie foto-relacje i podziele

sie wrażeniami

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajac instrukcje montazu i podlaczenia (oczywiscie w zestawie) Yamaha nie pisze nic o dodatkowym przekaźniku przez ktory nalezaloby podlaczyc zestaw.

 

Zaintrygowany sprawa zadzwoniłem dzisiaj jeszcze do serwisu i zapytałem jak oni to podlączają ?

Z zestawu wychodzi 1 kabelek (masa brana z obudowy). Okazuje się że można podłączyć pod przekaźnik drogowych (podobno ma wytrzymac dodatkowe obciążenie 5,6A ). Musze to jeszcze sprawdzic na live.

Jezeli pod przekaźnik (znaczy się, że fabrycznie światła sterowane są przekaźnikiem i takowy jest) to powinno dać rade, a jesli nie ma przekaźnika, tylko pod przełącznik na kierownicy - to moze/musi nie wytrzymać.

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pod przekaźnik (znaczy się, że fabrycznie światła sterowane są przekaźnikiem i takowy jest) to powinno dać rade, a jesli nie ma przekaźnika, tylko pod przełącznik na kierownicy - to moze/musi nie wytrzymać.

 

pod sam przełącznik ZDECYDOWANIE nie nalezy podłączać !!!!! bo raczej na pewno się przepali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info.

 

temat na pierwszy rzut oka faktycznie wydaje się mocno poważny ...

W moim przypadku, jednowłóknowych żarówek o mocy 35W, bilans energetyczny Draga

raczej nie zostanie zachwiany :(

 

.. no cóż, można i tak ale czy warto robić choinkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zostanie. mam lightbar'a wlasnie z takimi jak Ty zarowkami i nic a nic sie nie dzieje chociaz latam na wlaczonych caly czas. tylko czasami mrugaja

 

 

Jankes1977 a jakie masz żarówki ? H3 ?

czy nie kusiło Cię założyć mocniejsze np. 55W albo jeszcze wiecej ?

jak sie sprawują 35W ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam H1 35 wat. Swieca doskonale, w nocy mozna jechac spokojnie bo swiatlo jest naprawde dobre. Ustawione tak by oswietlały droge. Zadnych problemow z akumulatorem, ladowaniem czy grzejacym sie regulatorem.

 

To co mi chodzi po glowie to ksenon :icon_idea: . Albo w lampie glownej albo w lightbarach. Oczywiscie nie bedzie to mialo funkcjonalnosci oryginalnego z samochodu ale wyglad powala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...