damian xvs650 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 witam koledzy mam draga 650 i chcialem wyczyscic felgi,lecz jak wiadomo wszystkie nikle na moto są pokryte warstwą lakieru bezbarwnego dla ich trwałości,jak sądzicie czy można by je potraktować spryskiwaczem do czyszczenia felg samochodowych ? czy przypadkiem nie wyżre mi lakieru z niklu -oczywiscie zaraz spłukał bym je wodą i przetarł ,a moze macie jakis patent żeby były czyściutkie bo mi się ciutkę przyczarniły-POZDRO!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian00 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ja osobiscie uzywam dwóch szmatek: pierwsza przecieram, zeby zszedl najgorszy brud natomiast druga bardzo miekka pocieram dotad az uzyskam pozadany efekt!!Pozdrawiam marian00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 ja używam do mycia takiego spryskiwaczaa do silnika takiego do czyszczenia silnikowprysk prysk, pare min, i woda na topoznie czekam az wyschniemala polerka i sie swieci jak .......i pare godzin w suchym :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 witam koledzy mam draga 650 i chcialem wyczyscic felgi,lecz jak wiadomo wszystkie nikle na moto są pokryte warstwą lakieru bezbarwnego dla ich trwałości,jak sądzicie czy można by je potraktować spryskiwaczem do czyszczenia felg samochodowych ? czy przypadkiem nie wyżre mi lakieru z niklu -oczywiscie zaraz spłukał bym je wodą i przetarł ,a moze macie jakis patent żeby były czyściutkie bo mi się ciutkę przyczarniły-POZDRO!!!!Dwie szmaty, cztery piwa :biggrin: a na oporny brud wd40 plus szczoteczka i pozniej do sucha czyszczenie. Nie wiem jak takie dosc mocne srodki dzialaja na opony i przewody a nie spiesze sie sprawdzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Koledzy Mam pytanie jak sprawują się mocowania typu KLICK-FIX przy sakwach ze skóry Gdzie można takowe znaleźć w necie by je obejżeć ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Koledzy Mam pytanie jak sprawują się mocowania typu KLICK-FIX przy sakwach ze skóry Gdzie można takowe znaleźć w necie by je obejżeć ??? Pozdrawiam Jest lepszy patent od odpinanych sakw, mianowicie wewnętrzne lekkie torby kształtem dopasowane do sakw. Najlepsze sakwy są zbrojone ( nie wiszą jak flaki kiedy są puste i pełnią dodatkowo rolę tylnych gmoli ). To oczywiście powoduje iż są ciężkie i nieporęczne. Przytwierdza się je na stałe, a wewnętrzną torbę ( lekką ) po prostu wyjmujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Koledzy Mam pytanie jak sprawują się mocowania typu KLICK-FIX przy sakwach ze skóry Gdzie można takowe znaleźć w necie by je obejżeć ???Pozdrawiamzapytaj Tatakisa... On takie ma od 1 sezonu.generalni jak u niego widzialem to calkiem dobrze spelniaja swoja funkcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 A w jaki sposób można się z nim skontaktować ????No, jestem.Mam klik-fixy przy moim Dragu i sprawują się rewelacyjnie. Same zalety. Ogromna łatwość i prostota zakładania i zdejmowania sakw, nie ma pasa łączącego sakwy i ocierającego błotnik, nie trzeba przypinać sakw do stelaży aby się nie odchylały, itp. Kupiłem w Motoroni. Ale uwaga :bigrazz: , wymagają specjalnego stelaża wyłącznie do klik-fixów i sakwy muszą mieć tylne ściany (od strony stelaży) usztywnione blachą. ;)Trzeba w nich wywiercić otwory na śruby oraz okrągłą wyżynarką (taką jak do drewna - są takie nasadki na wiertarki), wyciąć otwór na obudowę zamka klik-fixa. W sumie robota bardzo prosta. Mam duże (60 cm) sakwy Tarbora, porządnie załadowane bambetlami i kliki bez problemu utrzymują ten ciężar, nawet przy mocnych wychyleniach na winklach. Polecam.Link do Motoroni i zdjęcia klików: http://www.motoroni.pl/produkty.php?id=sx&...3d68b14add7b821 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 WitamDzięki bardzo TATAKIS :notworthy: Rozumiem że zamek jest od wewnętrznej strony sakwy?A sakwy nie przesówają się na tych mocowaniach do przodu i do tyłu? Następnym moim zakupem będą stelaże boczne bagażnik i oparcie dla pasażeraCzy macie producenta godnego polecenia Bo to co oglądałę troche mnie przeraża :icon_eek: no ile może kosztować kawałek niklowanej rurki???? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Na początku sakwy przy mocniejszym hamowaniu przesuwały się do przodu o 1-2 cm, ale owinięcie stelaża taśmą dwustronnie klejącą (w miejscu styku klik-fixa ze stelażem) rozwiązało problem i jest OK.Zamki są oczywiście od wewnętrznej strony sakw (po to trzeba wyrżnąć otwór o średnicy zamka). Ja kupiłem swojego już z sissy-barem, dużym owalnym oparciem i bagażnikiem rurkowym (osprzęt Higway Hawk), ale te od MotoRoni i Kuźni Motocyklowej nie są wcale złe. No ale fakt, najtańsze nie są. http://www.highwayhawk.com/http://www.motoakcesoria.riders.pl/yamaha/yamflat.htmhttp://www.motoroni.pl/produkty.php?id=p&P...000585b7776b2c9Jest jeszcze producent i miłośnik Drag Starów z Włocławka http://www.vstarcustom.com/ , to solidna firma, tylko chyba zmienił adres/nazwę strony, bo jego dawna mi się nie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 ---ciach---Jest jeszcze producent i miłośnik Drag Starów z Włocławka http://www.vstarcustom.com/ , to solidna firma, tylko chyba zmienił adres/nazwę strony, bo jego dawna mi się nie otwiera.Tutaj --> http://www.roadstyler.com/ pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam ! Podczas wczorajszej próby montażu lightbarów do mojego Draga, zdjąłem całą przednią lampę,wraz ze stelażem do ktorej jest mocowana - dla wiekszego komfortu montażu. Niestety nie zrobiłem sobie zdjecia przed demontażem i teraz nie wiem czy pozycja klosza jest prawidłowa.http://z.u.z.i.a.w.interia.pl/DSC00759.jpgZ drugiej strony po przeanalizowaniu mocowań wszystkich elementów skałdowych (stelaża, obudowy, klosza) nie znalazłem innej mozliwości zamontowania czy regulacji, tak by klosz nie był "przekręcony". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam ! Podczas wczorajszej próby montażu lightbarów do mojego Draga, zdjąłem całą przednią lampę,wraz ze stelażem do ktorej jest mocowana - dla wiekszego komfortu montażu. Niestety nie zrobiłem sobie zdjecia przed demontażem i teraz nie wiem czy pozycja klosza jest prawidłowa.http://z.u.z.i.a.w.interia.pl/DSC00759.jpgZ drugiej strony po przeanalizowaniu mocowań wszystkich elementów skałdowych (stelaża, obudowy, klosza) nie znalazłem innej mozliwości zamontowania czy regulacji, tak by klosz nie był "przekręcony". piotrpuzicki masz szybę w swoim dragu ? , bo też sie do ligtbarów przymierzam, ale obawiam sie że nie wejdąi jeszcze jedno pytanie - kupiłes komplet w roadstylerze czy inny? Pozdrawiam STYK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) cały komplet kupilem w RoadStyler i niestety w poniedziałek odsyłam ... ;( Mam oryginalną szybę Yamahy i podczas próby montażu lightbarów pojawiły problemy:po dołożeniu stelaża wszystko unosi się do góry o ok. 5mm - lampa i dolny element mocowania szyby.W efekcie lampa opiera się o górną półkę, oraz nie można zamocować płaskownika do którego przykręcana jest szyba (zmienia się odległość otworów po dołozeniu stelaża, a płaskownik jest ciagle taki sam). Niektórym podobno się udało, u mnie nie ma szans. Będę musiał rozpoznać temat z oryginalnym stelażem lub jemu podobnym w konstrukcji. tutaj krótki foto - reportaż : http://picasaweb.google.pl/puziccy/LightbaryXVS1100 Edytowane 13 Stycznia 2008 przez piotrpuzicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Panowie i Panie :icon_mrgreen: Potrzebuje w miare szybiej odpowiedzi bo nie wiem o co kaman .... :icon_exclaim: Zmienilem bak w swoim Dragu i ........... okazalo sie ze stary bak, pod konsola posiada gumowy wezyk polaczony ze zbiornikiem od gory ( pewnie jakies odpowietrzenie ) a ............ nowy nie !!!!Czy to bedzie rzutowalo na jezde i prace silnika ???Czy koniecznie musi byc to polaczone ze zbiornikiem skoro nowy bak jest oryginalny i NIE posiada takowego pplaczenia ??? :icon_mrgreen: Kurde, troszke zglupialem ze jeden bak ma a drugi nie :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.