Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak,tak jak ja Jawę miałem to Ciebie jeszcze nie było na świecie ;) Piękny motocykl.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie... jeszcze gówniarz ze mnie ale swoje wiem... :flesje:

 

gdzie można dostać same wkłady wygłuszajace do Vance&Hines? raczej używki, nowe podobno 700

masakra jak grzmią... mi to odpowiada ale w trasie plecaczkowi bania wybuchnie... po za tym pały beda sie czepiać...

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkłady poszukaj nowe za wielką wodą.Nie jest to takie drogie.Używki raczej nie trafisz.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przyszło ocieplenie...

niby powiniem sie cieszyć, zrobilo sie ciepło, u mnie jest w tej chiwli +6st C, ale wpadam do garażu a moto całe zlane potem, poprostu ocieka od wilgoci... jest przykryte ale to nic nie daje.

w nast sezonie postaram sie ocieplić z ojcem garaż i postawic jakas beke i przepalac ja codziennie, żeby temperaturka skoczyła... juz gdzieniegdzie przy śrubach widze korozje... :banghead:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może odkryj moto,pod przykryciem wilgoć się lubi trzymać.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh ta fizyka... w anglii to dopiero rdzewieją, nie dość że wilgotno to słono.

 

w niedziele żeby nie to że musze przejechać 200m po błocie (takie mam drogi na osiedlu) to bym śmignał pare km :bigrazz:

 

żeby nie tyle chromu to bym sobie nie darował... i tak jaja swędziały żeby sie przejechać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może odkryj moto,pod przykryciem wilgoć się lubi trzymać.

Masz rację . Od czasu do czasu też odkrywam moto, aby się przewietrzył.

 

Korzystając z okazji chciałbym zapytać , czy ktos z szanownych kolegów nie ma na sprzedaż oryginalnej kierownicy do Drag Stara classic 650? Oczywiście może być używana, {ale nie uszkodzona}.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega właśnie zdecydował się na dużego draga z usa, mamy jechać po weekendzie na obluk sprzęta. Mój drag był europejski więc nie wiem na co zwracać uwagę przy sprzętach zza oceanu. Może macie jakieś doświadczenia czy rady?

z góry dziękować

jesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę miedzy wersją europejską a amerykańską nie ma różnic.Są tylko kosmetyczne;np w wersji USA nie ma włącznika świateł,świecące przednie kierunki jako obrysówki i licznik w milach.Reszta jest dokładnie taka sama jak na Europę.Ostatnio miałem Yamahę XV 1600 ze stanów i było to dokładnie takie samo moto jak jej europejski odpowiednik.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świecące przednie kierunki jako obrysówki i licznik w milach.Reszta jest dokładnie taka sama jak na Europę.

 

o tych świecących kierunkach nie wiedziałem...

 

Macie chłopy Swiat Motocykli gdzie jest Drag 1100 w moto używanych? Jak sięgam pamięcią to w ostatnim półroczu wyszedł ten nr, jakoś na wakacjach chyba.

Jakby się dało zrobić jakiś skan i wrzucić byłbym wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

świecące przednie kierunki jako obrysówki i licznik w milach.Reszta jest dokładnie taka sama jak na Europę.

 

o tych świecących kierunkach nie wiedziałem...

 

Macie chłopy Swiat Motocykli gdzie jest Drag 1100 w moto używanych? Jak sięgam pamięcią to w ostatnim półroczu wyszedł ten nr, jakoś na wakacjach chyba.

Jakby się dało zrobić jakiś skan i wrzucić byłbym wdzięczny...

ja mam cala od nowosci instrukcje obslugi i uzytkowania XVS 11oo z 2000 roku, tylko ze w jezyku Wloskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu pewnie nie chodzi o instrukcję obsługi tylko o artykuł ze ŚM .Ale jeśli chodzi o instrukcję obsługi[nie serwisówkę] to polecam gościa z Allegro.Ma w polskiej wersji językowej.Kupowałem kiedyś u niego do XV 1600. http://moto.allegro.pl/instrukcja-obslugi-yamaha-yamaha-instrukcja-i1471381943.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, może niezbyt zrozumiale się wyraziłem - wiem na czym polega różnica w modelach między wersjami EU i USA, bardziej mi chodziło o kwestie typu: na czym najczęściej handlarze kiwają w sprowadzanych zza oceanu sprzętach oraz na co uważać np. w dokumentach :)

Bo wiem że są jakieś np. "title" ale nie mam pojęcia o co w nich chodzi.

Poza tym handlarz powiedział że sprzęt jest kupiony z ubezpieczalni czyli coś się działo ale nie wiem co oznacza ta procedura w stanach (stwierdził że to tylko większa rysa na błotniku a tam za takie g.... już zwracają kasę za całe moto). Niby lakier wygląda na oryginalny ale foty tej "rysy" nie przysłał ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów i koleżanki :)

 

1. Po dłuższej nieobecności, dzisiaj postanowiłem odświeżyć po zimowym śnie moje moto i o zgrozo na elementach chromowanych zauważyłem malutkie piegi rdzy :/ fuck...

 

Moje pytanie brzmi: czy znacie jakiś dobry preparat na ich usunięcie?

 

2. Jako, że jestem kolejnym właścicielem Draga 650 i nie zapytałem jakie płyny poprzedni właściciel wlał do moto, to także nie bardzo wiem (to jest dopiero moja pierwsza maszynka) jakie oleje kupić do silnika, skrzyni, wału, płyn hamulcowy?

 

Możecie mi Coś poradzić :)

 

pozdrawiam

Edytowane przez Nosstradamuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...