zeniop Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?pozdr walko Hamulców nie nazwałbym słabymi bo zarówno tył chociaż na bębnie jak i przód zablokować można bez większego problemu na normalnej nawierzchni. W porównaniu do dużego brata (bo w tym kontekście ta dyskusja) wymagają użycia jednak większej siły przez co są mniej precyzyjne. Wibracje - no ręce opadają - ludziska najpierw kupują V-ki, które w zamyśle miały być choperami (choć wyszły cruisery) a potem się dziwią że to wibruje. To ma wibrować :banghead: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Wibracje w Dragu? Raczej delikatny masaż... A hamulce rzeczywiscie sa o niebo lepsze w dużym niz w mniejszym. Zablokowane kolo nie hamuje zbyt dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?pozdr walko Witam. Hamulce sä standardowe na te klase motocykla. Drgania odczuwalne- ale tak ma byc, jakby co to powyzej 100 km/h sä slabsze. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propit Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms27 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam.Ja robiłem. Pada lub już padło Ci sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika. Koszt częsci w salonie Yamaha ok. 300 €. Poza tym potrzebny bedzie /koniecznie!!!/ ściagacz do koła magnesowego alternatora, klucz dynamometryczny 176Nm i drugi mniejszy chyba do 20Nm, Loctite i ... ze 4 godziny pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam. Objawy: przy gaszeniu metaliczny stuk, przy zapalaniu słabsze kręcenie. Koszt samych części w salonie w Rybniku 1900 zł (2 zębatki) + wymiana 5 roboczogodzin, około 600 zł. a potem czekanie 9 dni na jakąś uszczelkę, której nie było w magazynie Yamahy w Holandii i trzeba było sprowadzić z Japonii (paranoja)Mogę pokazać fakturę.MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moondek Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?pozdr walko Do tych hamulców można się przyzwyczaić. Ale bez przesady, nie jest tak tragicznie :banghead: Wprawdzie ważę ponad 100kg i ze dwa razy czułem się jak rozpędzony pociąg na szynach podczas hamowania, ale na szczęście nie były to jakieś sytuacje ekstremalne :) Niemniej nauczyły mnie jeszcze większej pokory i jeszcze większego przewidywania sytuacji na drodze.A drgania?... Przecież to taka wisienka na torcie! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?pozdr walkoNiestety nie mam wielkiego doświadczenia jak jest z hamulcami w 1100, ale hamulce w moim dragu 650 działają dobrze. Już ktoś pisał że rewelacji przy 150km/h to nie ma , ale ja jeszcze tyle nie miałem na budziku i chyba nie będę miał. Wystarczają mi prędkości 80-100km/h, a przy tych osiągach bez problemu zatrzymuję motórga. Też ważę 104kg. i często jężdżę z żoną. Fakt że z pasażerem to czuć że spada przyśpieszenie i wzrasta droga hamowania , no ale każdy z nas ma rozum i wie na ile może sobie pozwolić.Powiedzmy że ja jeżdżę na 75% swoich umiejętności i na 75% możliwości motocykla{ pod każdym względem }.Co do tych drgań , to faktycznie w moim motórgu zaczynają się ok.95km/h , a znikają gdzieś przy 115km/h. Osobiście nie przepadam za tym zjawiskiem . Odnoszę wrażenie jakbym miał coś niedokręcone. Kwestia przyzwyczajenia. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbymus Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Takie same drgania i ja mam w swoim. Przy tych samych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kita Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Umówiłem się już na serwis w MITSUI na 4 kwietnia. Mam nadzieję, że zdiagnozują i zrobią co trzeba i jak trzeba. Po rozwiązaniu problemu napiszę gdzie było źródło terkotania. PozdrawiamKita W MITSUI oczywiście stwierdzili - "Wszystko OK latać nie marudzić, większość DRAGów ma taki przydźwięk".Więc latałem. Przelatałem już drugi sezon. Dźwięk silnika się nie zmienił. Nauczyłem się jak go traktować żeby było to możliwie najmniej słyszalne (nieco szybciej wkręcać na obroty i nie jeździć na zbyt niskich biegach) i przyzwyczaiłem się trochę. Motocykl jeździ jak złoto :). Po ostatniej wyprawie do Czech i pościeraniu w górach podnóżków przeżywam kolejny przypływ uczuć do mojego Draga ;). Chyba mu kupię nowy pokrowiec na zimę :wink:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Witam. Dzisiaj zakupilem XVS 1100 custom, wiec na wlasnej skörze przekonam sie o ile jest lepsza od XVS 650, ktörä wlasnie zamierzam sprzedac. Pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam. Dzisiaj zakupilem XVS 1100 custom, wiec na wlasnej skörze przekonam sie o ile jest lepsza od XVS 650, ktörä wlasnie zamierzam sprzedac. Pozdro :lalag:Koniecznie napisz o różnicach - sam mam zamiar się przesiąść, i nie wiem, czy na draga 1100 czy na cos jeszcze większego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Koniecznie napisz o różnicach - sam mam zamiar się przesiąść, i nie wiem, czy na draga 1100 czy na cos jeszcze większego ? Dzis mam do zrobienia 340 km, i wröce po niedzieli -wtedy napisze jak w trasie. A tak smigajäc po miescie to- dajäc mniej gazu (niz 650) przyspieszasz szybciej a silnik chodzi dosc lekko. Troche inna pozycja za kierownicä - kiera chyba szersza!? Ale proponowalbym jednak pomyslec o czyms wiekszym! Pozdro :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 (edytowane) Porównanie Draga 650 i 1100 Jak widać z danych, różnica w wadze jest. Ale z 40 KM, 650 ma zaledwie 0,175 KM / 1 kg masy. Drag 1100 ma 0,228 KM / 1 kg masy. Co jest polecane na "1 moto" po prawku? GS500. No to zobaczmy jak się ma Drag 650 do GS500. Drag ma 0,175 KM / 1 kg masy, GS500... 0,27 KM / 1 kg! Oznacza to, że nawet DragStar 1100 jest w zasadzie słabszy od poczciwego GS-a. DragStar 1100 jest cięższy niż 650, ale jest też ciut niższy, a najcięższy element - silnik - jest nisko, więc wagi w zasadzie nie czuć. Z powyższych powodów - tylko Drag 1100. Argument któregoś z forumowiczów, że jak ktoś chce lepsze przyspieszenia, to niech se R1 kupi - jest z dupy :lalag: Nawet GS ma lepsze przyspieszenie. DragStarowcy to zwykle ludzie w olejem w głowie... i boją się, że nie opanują motocykla słabszego od GS500?? Przecież na GS500 ludzie śmigają z L-ką na plecach! pozdrLYsY Edytowane 2 Października 2008 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Porównanie Draga 650 i 1100 Jak widać z danych, różnica w wadze jest. Ale z 40 KM, 650 ma zaledwie 0,175 KM / 1 kg masy. Drag 1100 ma 0,228 KM / 1 kg masy. Co jest polecane na "1 moto" po prawku? GS500. No to zobaczmy jak się ma Drag 650 do GS500. Drag ma 0,175 KM / 1 kg masy, GS500... 0,27 KM / 1 kg! Oznacza to, że nawet DragStar 1100 jest w zasadzie słabszy od poczciwego GS-a. DragStar 1100 jest cięższy niż 650, ale jest też ciut niższy, a najcięższy element - silnik - jest nisko, więc wagi w zasadzie nie czuć. Z powyższych powodów - tylko Drag 1100. Argument któregoś z forumowiczów, że jak ktoś chce lepsze przyspieszenia, to niech se R1 kupi - jest z dupy :lalag: Nawet GS ma lepsze przyspieszenie. DragStarowcy to zwykle ludzie w olejem w głowie... i boją się, że nie opanują motocykla słabszego od GS500?? Przecież na GS500 ludzie śmigają z L-ką na plecach! pozdrLYsY Witam. Dosc mocno to skruciles. Spröbuj pokonac kilka winkli GS500 jadäc ostro, a potem zröb to samo z DS 1100. Co innego jak masz nogi pod sobä, a co innego jak masz nogi mocno z przodu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.