Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za podpowiedż, ale już kiedyś pisałem na pw do orange rider i się nie odezwał może już go tu nie ma, a chodzi mi o taką jaką dostałem w języku niemieckim : Bedienungsanleitung

Drag Star XVS 1100 A tyle że w polskim języku.

Tak z sentymentu zerknąłem po dłuuugiej przerwie ...

Instrukcję są tutaj : ----> http://mojapasja.advitae.pl/instrukcje.htm

Będą sobie tam leżeć na wszelki wypadek.

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie do Szanownego Grona

W mojej 650 pekla z tylu szprycha - dzwonilem do salonu w Szczecinie - ale oni tylko cale komplety (tzn wszystkie szprychy w kole robia) - co mnie zaskoczylo

Czy moglby ktos z kolezanek i kolegow podpowiedziec - gdzie takowa szpryche mozna znalesc albo gdzie mozna wymienic 1 lub kilka szprych?

Z gory dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moglby ktos z kolezanek i kolegow podpowiedziec - gdzie takowa szpryche mozna znalesc albo gdzie mozna wymienic 1 lub kilka szprych?

 

najprędzej odpowiedzi znajdziesz:

* w dziale co/ jak kupić - bo jest również o częściach

* w dziale weteranów - im jest najczęściej przydatne :biggrin:

* ewentualnie w dziale z warsztatami, ale nie stawiałbym na to za bardzo

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję pomocy !!!

jestem posiadaczem draga Yamaha XVS 11OO z 2006 roku sprowadzonmy ze USA kupiłem go w marcu i do tej pory zrobiłem może 1500 km. Po zakupie oddałem go do serwisu gdzie zamontowali mi gmole, light bary oraz wymienili olej w silniku i wale. Po odebraniu gdy wracałem do domu usłyszałem straszne wycie z silnika występuje wtedy kiedy na biegu odpuszcze gazu aż serce pęka. Byłem w serwisie hamahy u Adama przy trasie na Poznań zostawiem 2x po 300 i nie potrafią tego zrobić. Byłem w serwisie w Ożarowie Maz przy BP i też dupa. Jeżeli chodzi o moc to jest taka jak była. Ostatnio byłem na zlocie w Bydgoszczy i stwierdziłem albo stanę po drodze albo dojadę i mimo tego wycia nie ma żadnych innych objawów. Może znacie w okolicach WAW, Błonie, Piaseczno jakiegoś dobrego fahowca który zna się na tym. Ostatnio w serwisie powiedzieli mi że wał do wymiany to mówię ok ale chcę na piśmie że powymianie będzie ok no to stwierdzili że nie wiedzą co to jest nie dadzą takiego papieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję pomocy !!!

jestem posiadaczem draga Yamaha XVS 11OO z 2006 roku sprowadzonmy ze USA kupiłem go w marcu i do tej pory zrobiłem może 1500 km. Po zakupie oddałem go do serwisu gdzie zamontowali mi gmole, light bary oraz wymienili olej w silniku i wale. Po odebraniu gdy wracałem do domu usłyszałem straszne wycie z silnika występuje wtedy kiedy na biegu odpuszcze gazu aż serce pęka. Byłem w serwisie hamahy u Adama przy trasie na Poznań zostawiem 2x po 300 i nie potrafią tego zrobić. Byłem w serwisie w Ożarowie Maz przy BP i też dupa. Jeżeli chodzi o moc to jest taka jak była. Ostatnio byłem na zlocie w Bydgoszczy i stwierdziłem albo stanę po drodze albo dojadę i mimo tego wycia nie ma żadnych innych objawów. Może znacie w okolicach WAW, Błonie, Piaseczno jakiegoś dobrego fahowca który zna się na tym. Ostatnio w serwisie powiedzieli mi że wał do wymiany to mówię ok ale chcę na piśmie że powymianie będzie ok no to stwierdzili że nie wiedzą co to jest nie dadzą takiego papieru.

 

zamalo danych zeby cokolwiek stwierdzic ...napisz kiedy to wystepuje przy jakiej predkosci co sie dzieje jak odpuscisz gaz jak gwaltownie dodasz .... jak jedziesz i zaczyna wyc wcisnij sprzeglo czy cos sie zmienia , zgas silnik i patrz objawy ... to moze byc wal a raczej lozyska w wale ale zeby to stwierdzic musisz troche poprubowac ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamalo danych zeby cokolwiek stwierdzic ...napisz kiedy to wystepuje przy jakiej predkosci co sie dzieje jak odpuscisz gaz jak gwaltownie dodasz .... jak jedziesz i zaczyna wyc wcisnij sprzeglo czy cos sie zmienia , zgas silnik i patrz objawy ... to moze byc wal a raczej lozyska w wale ale zeby to stwierdzic musisz troche poprubowac ....

 

objawy występują na każdym biegu jak wcisnę sprzegło to efekt jest taki jakby nie mogło rozłaczyć się przegło ale w serwisie powiedzieli że wszystko jest ok ze sprzegłem. Szukam porządnego serwisu który powie kosztuje to tyle i mam zrobione a nie wrózenie z fusów. W serwisie yamahy ...... oponę tylną mi szlifowali ponieważ stwierdzili że krawędzie ocierają o widelec ???? sami później przyznali się do błedów.

 

jestem totalnie załamany w ciągu kilku m-cy zrobiłem 3 wyminy oleju,

1 był motul 10-50

2 też jakiś syntetyk 10-50

teraz zalłem motorexem 20-50 i dalej to samo ??? ręce opadają

 

 

objawy występują na każdym biegu jak wcisnę sprzegło to efekt jest taki jakby nie mogło rozłaczyć się przegło ale w serwisie powiedzieli że wszystko jest ok ze sprzegłem. Szukam porządnego serwisu który powie kosztuje to tyle i mam zrobione a nie wrózenie z fusów. W serwisie yamahy ...... oponę tylną mi szlifowali ponieważ stwierdzili że krawędzie ocierają o widelec ???? sami później przyznali się do błedów.

 

jestem totalnie załamany w ciągu kilku m-cy zrobiłem 3 wyminy oleju,

1 był motul 10-50

2 też jakiś syntetyk 10-50

teraz zalłem motorexem 20-50 i dalej to samo ??? ręce opadają

 

a i oczywiście miałem smarowany wał tam gdzie jest to mozliwe..... myślałem że w serwisie to się na tym znają a tu .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kjujik-owi moglem przeczytac instrukcje po polsku za co jestem mu bardzo wdzięczny.

 

Po przeczytaniu zastanawiaja mnie rozbieznosci w tym co piszecie w postach a tym co tam pisze na temat uzywania sprzegla, na forum przeczytalem ze wyzsze biegi lepiej zmianiac bez uzycia klamki a w instrukcji pisze ze przelaczanie biegow bez uzycia sprzegla jest niedopuszczalne i grozi awaria skrzyni.

Druga rzecza ktorej nie czaje to wlaczanie 1 biegu, pisze tam ze naciskamy do oporu i troche wracamy do gory. Nie wiem czy chodzi o to jak bylo kiedys w jawach ze trzymanie dzwigni na dole wlacza pol-sprzeglo i dopiero zwolnienie zasprzegla i moto jedzie czy chodzi o to ze ponizej 1 jest drugi luz i dzwignie trzeba podniesc wyzej :icon_biggrin:

A moze rozbieznosci w uzywaniu sprzegla sa nastepstwem modyfikacji draga w pozniejszym czasie i modele wyprodukowane po pewnym czasie nie wymagaja uzywania klamki sprzegla??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa kolego jak wiesz zawsze dwie szkoly .... jedna mowi ze uzywac sprzegla zawsze, druga aby tylko przy wrzucaniu jedynki przy ruszaniu a dalej to bez sprzegla.

Podobno dla skrzyni biegow to nie ma znaczenia, ale .... dla mnie skoro jest dzwignia/klamka sprzegla to ja jej uzywam w kazdym przypadku zmiany biegow :icon_biggrin:

Reszta robi jak chce :biggrin:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa kolego jak wiesz zawsze dwie szkoly .... jedna mowi ze uzywac sprzegla zawsze, druga aby tylko przy wrzucaniu jedynki przy ruszaniu a dalej to bez sprzegla.

Podobno dla skrzyni biegow to nie ma znaczenia, ale .... dla mnie skoro jest dzwignia/klamka sprzegla to ja jej uzywam w kazdym przypadku zmiany biegow :)

Reszta robi jak chce :D

 

a jak sie ma sprawa wrzucania tej jedynki i wracanie do gory???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż tak szybko banów tu nie dajemy... przynajmniej ja :)

natomiast co do instrukcji, to różne są w nich absurdy. być może "autor miał na myśli", żeby nie jeździć z nogą opartą na dźwigni zmiany biegów - bo nie wyobrażam sobie innej możliwości

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tam nie pisalo o wrzucaniu 1 tylko luzu :D

 

No nie wiem ...

Dla mnie tam o luzie nic nie bylo tylko: " wrzucanie tej jedynki i wracania do gory "

Tak wiec napisze jeszcze raz.

Jedynka z pelnym wcisnieciem sprzegla a cala reszta juz tylko z lekkim jej musnieciem. :bigrazz:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kjujik-owi moglem przeczytac instrukcje po polsku za co jestem mu bardzo wdzięczny.

 

Druga rzecza ktorej nie czaje to wlaczanie 1 biegu, pisze tam ze naciskamy do oporu i troche wracamy do gory. Nie wiem czy chodzi o to jak bylo kiedys w jawach ze trzymanie dzwigni na dole wlacza pol-sprzeglo i dopiero zwolnienie zasprzegla i moto jedzie czy chodzi o to ze ponizej 1 jest drugi luz i dzwignie trzeba podniesc wyzej :biggrin:

 

fazzi nie wiem kto przekładał instrukcję bo u mnie w oryginale jest tak:

 

"To shift into neutral, depress the shift pedal repeatedly until it reaches the end of its travel, then raise the pedal slightly"

 

A więc tak jak pisze majkelpl oryginał instrukcji mówi że aby wrzucić luz należy "zrzucić" do oporu a następnie delikatnie podnieść wajche żeby zejść z 1.

 

Wydaje mi się że po prostu ktoś się machnął przy tłumaczeniu.

 

;) :biggrin: a teraz to ja powinienem zainwestować w okulary, bo widze że już do tego doszłeś ;) :banghead:

 

jeszua prosze o wyrozumiałość :wink:

Edytowane przez zeniop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...