Kjujik Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Dziękuję za podpowiedż, ale już kiedyś pisałem na pw do orange rider i się nie odezwał może już go tu nie ma, a chodzi mi o taką jaką dostałem w języku niemieckim : Bedienungsanleitung Drag Star XVS 1100 A tyle że w polskim języku.Tak z sentymentu zerknąłem po dłuuugiej przerwie ...Instrukcję są tutaj : ----> http://mojapasja.advitae.pl/instrukcje.htmBędą sobie tam leżeć na wszelki wypadek. pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earendale Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 WitamMam pytanie do Szanownego GronaW mojej 650 pekla z tylu szprycha - dzwonilem do salonu w Szczecinie - ale oni tylko cale komplety (tzn wszystkie szprychy w kole robia) - co mnie zaskoczyloCzy moglby ktos z kolezanek i kolegow podpowiedziec - gdzie takowa szpryche mozna znalesc albo gdzie mozna wymienic 1 lub kilka szprych?Z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Czy moglby ktos z kolezanek i kolegow podpowiedziec - gdzie takowa szpryche mozna znalesc albo gdzie mozna wymienic 1 lub kilka szprych? najprędzej odpowiedzi znajdziesz:* w dziale co/ jak kupić - bo jest również o częściach* w dziale weteranów - im jest najczęściej przydatne :biggrin:* ewentualnie w dziale z warsztatami, ale nie stawiałbym na to za bardzojsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Niegdyś tu można było zamówić szprychy: (0602)198211 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro drag Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Panowie potrzebuję pomocy !!!jestem posiadaczem draga Yamaha XVS 11OO z 2006 roku sprowadzonmy ze USA kupiłem go w marcu i do tej pory zrobiłem może 1500 km. Po zakupie oddałem go do serwisu gdzie zamontowali mi gmole, light bary oraz wymienili olej w silniku i wale. Po odebraniu gdy wracałem do domu usłyszałem straszne wycie z silnika występuje wtedy kiedy na biegu odpuszcze gazu aż serce pęka. Byłem w serwisie hamahy u Adama przy trasie na Poznań zostawiem 2x po 300 i nie potrafią tego zrobić. Byłem w serwisie w Ożarowie Maz przy BP i też dupa. Jeżeli chodzi o moc to jest taka jak była. Ostatnio byłem na zlocie w Bydgoszczy i stwierdziłem albo stanę po drodze albo dojadę i mimo tego wycia nie ma żadnych innych objawów. Może znacie w okolicach WAW, Błonie, Piaseczno jakiegoś dobrego fahowca który zna się na tym. Ostatnio w serwisie powiedzieli mi że wał do wymiany to mówię ok ale chcę na piśmie że powymianie będzie ok no to stwierdzili że nie wiedzą co to jest nie dadzą takiego papieru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Panowie potrzebuję pomocy !!!jestem posiadaczem draga Yamaha XVS 11OO z 2006 roku sprowadzonmy ze USA kupiłem go w marcu i do tej pory zrobiłem może 1500 km. Po zakupie oddałem go do serwisu gdzie zamontowali mi gmole, light bary oraz wymienili olej w silniku i wale. Po odebraniu gdy wracałem do domu usłyszałem straszne wycie z silnika występuje wtedy kiedy na biegu odpuszcze gazu aż serce pęka. Byłem w serwisie hamahy u Adama przy trasie na Poznań zostawiem 2x po 300 i nie potrafią tego zrobić. Byłem w serwisie w Ożarowie Maz przy BP i też dupa. Jeżeli chodzi o moc to jest taka jak była. Ostatnio byłem na zlocie w Bydgoszczy i stwierdziłem albo stanę po drodze albo dojadę i mimo tego wycia nie ma żadnych innych objawów. Może znacie w okolicach WAW, Błonie, Piaseczno jakiegoś dobrego fahowca który zna się na tym. Ostatnio w serwisie powiedzieli mi że wał do wymiany to mówię ok ale chcę na piśmie że powymianie będzie ok no to stwierdzili że nie wiedzą co to jest nie dadzą takiego papieru. zamalo danych zeby cokolwiek stwierdzic ...napisz kiedy to wystepuje przy jakiej predkosci co sie dzieje jak odpuscisz gaz jak gwaltownie dodasz .... jak jedziesz i zaczyna wyc wcisnij sprzeglo czy cos sie zmienia , zgas silnik i patrz objawy ... to moze byc wal a raczej lozyska w wale ale zeby to stwierdzic musisz troche poprubowac .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro drag Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 zamalo danych zeby cokolwiek stwierdzic ...napisz kiedy to wystepuje przy jakiej predkosci co sie dzieje jak odpuscisz gaz jak gwaltownie dodasz .... jak jedziesz i zaczyna wyc wcisnij sprzeglo czy cos sie zmienia , zgas silnik i patrz objawy ... to moze byc wal a raczej lozyska w wale ale zeby to stwierdzic musisz troche poprubowac .... objawy występują na każdym biegu jak wcisnę sprzegło to efekt jest taki jakby nie mogło rozłaczyć się przegło ale w serwisie powiedzieli że wszystko jest ok ze sprzegłem. Szukam porządnego serwisu który powie kosztuje to tyle i mam zrobione a nie wrózenie z fusów. W serwisie yamahy ...... oponę tylną mi szlifowali ponieważ stwierdzili że krawędzie ocierają o widelec ???? sami później przyznali się do błedów. jestem totalnie załamany w ciągu kilku m-cy zrobiłem 3 wyminy oleju, 1 był motul 10-502 też jakiś syntetyk 10-50teraz zalłem motorexem 20-50 i dalej to samo ??? ręce opadają objawy występują na każdym biegu jak wcisnę sprzegło to efekt jest taki jakby nie mogło rozłaczyć się przegło ale w serwisie powiedzieli że wszystko jest ok ze sprzegłem. Szukam porządnego serwisu który powie kosztuje to tyle i mam zrobione a nie wrózenie z fusów. W serwisie yamahy ...... oponę tylną mi szlifowali ponieważ stwierdzili że krawędzie ocierają o widelec ???? sami później przyznali się do błedów. jestem totalnie załamany w ciągu kilku m-cy zrobiłem 3 wyminy oleju, 1 był motul 10-502 też jakiś syntetyk 10-50teraz zalłem motorexem 20-50 i dalej to samo ??? ręce opadają a i oczywiście miałem smarowany wał tam gdzie jest to mozliwe..... myślałem że w serwisie to się na tym znają a tu ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Dzięki kjujik-owi moglem przeczytac instrukcje po polsku za co jestem mu bardzo wdzięczny. Po przeczytaniu zastanawiaja mnie rozbieznosci w tym co piszecie w postach a tym co tam pisze na temat uzywania sprzegla, na forum przeczytalem ze wyzsze biegi lepiej zmianiac bez uzycia klamki a w instrukcji pisze ze przelaczanie biegow bez uzycia sprzegla jest niedopuszczalne i grozi awaria skrzyni.Druga rzecza ktorej nie czaje to wlaczanie 1 biegu, pisze tam ze naciskamy do oporu i troche wracamy do gory. Nie wiem czy chodzi o to jak bylo kiedys w jawach ze trzymanie dzwigni na dole wlacza pol-sprzeglo i dopiero zwolnienie zasprzegla i moto jedzie czy chodzi o to ze ponizej 1 jest drugi luz i dzwignie trzeba podniesc wyzej :icon_biggrin: A moze rozbieznosci w uzywaniu sprzegla sa nastepstwem modyfikacji draga w pozniejszym czasie i modele wyprodukowane po pewnym czasie nie wymagaja uzywania klamki sprzegla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Sa kolego jak wiesz zawsze dwie szkoly .... jedna mowi ze uzywac sprzegla zawsze, druga aby tylko przy wrzucaniu jedynki przy ruszaniu a dalej to bez sprzegla.Podobno dla skrzyni biegow to nie ma znaczenia, ale .... dla mnie skoro jest dzwignia/klamka sprzegla to ja jej uzywam w kazdym przypadku zmiany biegow :icon_biggrin: Reszta robi jak chce :biggrin: Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Sa kolego jak wiesz zawsze dwie szkoly .... jedna mowi ze uzywac sprzegla zawsze, druga aby tylko przy wrzucaniu jedynki przy ruszaniu a dalej to bez sprzegla.Podobno dla skrzyni biegow to nie ma znaczenia, ale .... dla mnie skoro jest dzwignia/klamka sprzegla to ja jej uzywam w kazdym przypadku zmiany biegow :) Reszta robi jak chce :D a jak sie ma sprawa wrzucania tej jedynki i wracanie do gory??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Wrzucanie jedynki z pelnym wcisnietym sprzeglem a juz w gore dwojka i tak dalej tylko z lekkim musnieciem klamki :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) majkelpl ja powinienem zainwestowac w okulary a nie draga :) bo tam nie pisalo o wrzucaniu 1 tylko luzu :D Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 aż tak szybko banów tu nie dajemy... przynajmniej ja :) natomiast co do instrukcji, to różne są w nich absurdy. być może "autor miał na myśli", żeby nie jeździć z nogą opartą na dźwigni zmiany biegów - bo nie wyobrażam sobie innej możliwościjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) bo tam nie pisalo o wrzucaniu 1 tylko luzu :D No nie wiem ...Dla mnie tam o luzie nic nie bylo tylko: " wrzucanie tej jedynki i wracania do gory "Tak wiec napisze jeszcze raz.Jedynka z pelnym wcisnieciem sprzegla a cala reszta juz tylko z lekkim jej musnieciem. :bigrazz: Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeniop Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki kjujik-owi moglem przeczytac instrukcje po polsku za co jestem mu bardzo wdzięczny. Druga rzecza ktorej nie czaje to wlaczanie 1 biegu, pisze tam ze naciskamy do oporu i troche wracamy do gory. Nie wiem czy chodzi o to jak bylo kiedys w jawach ze trzymanie dzwigni na dole wlacza pol-sprzeglo i dopiero zwolnienie zasprzegla i moto jedzie czy chodzi o to ze ponizej 1 jest drugi luz i dzwignie trzeba podniesc wyzej :biggrin: fazzi nie wiem kto przekładał instrukcję bo u mnie w oryginale jest tak: "To shift into neutral, depress the shift pedal repeatedly until it reaches the end of its travel, then raise the pedal slightly" A więc tak jak pisze majkelpl oryginał instrukcji mówi że aby wrzucić luz należy "zrzucić" do oporu a następnie delikatnie podnieść wajche żeby zejść z 1. Wydaje mi się że po prostu ktoś się machnął przy tłumaczeniu. ;) :biggrin: a teraz to ja powinienem zainwestować w okulary, bo widze że już do tego doszłeś ;) :banghead: jeszua prosze o wyrozumiałość :wink: Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez zeniop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.