Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?

pozdr walko

 

Hamulców nie nazwałbym słabymi bo zarówno tył chociaż na bębnie jak i przód zablokować można bez większego problemu na normalnej nawierzchni. W porównaniu do dużego brata (bo w tym kontekście ta dyskusja) wymagają użycia jednak większej siły przez co są mniej precyzyjne.

 

Wibracje - no ręce opadają - ludziska najpierw kupują V-ki, które w zamyśle miały być choperami (choć wyszły cruisery) a potem się dziwią że to wibruje. To ma wibrować :banghead: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?

pozdr walko

 

Witam. Hamulce sä standardowe na te klase motocykla. Drgania odczuwalne- ale tak ma byc, jakby co to powyzej 100 km/h sä slabsze. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam.

Ja robiłem. Pada lub już padło Ci sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika. Koszt częsci w salonie Yamaha ok. 300 €. Poza tym potrzebny bedzie /koniecznie!!!/ ściagacz do koła magnesowego alternatora, klucz dynamometryczny 176Nm i drugi mniejszy chyba do 20Nm, Loctite i ... ze 4 godziny pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czy ktoś rozbierał, naprawiał rozrusznik w 1100 jak zamiast kręcić zaczyna walić i brak mocy do zakręcenia. podobno to nie tyle wina rozrusznika tylko zakleszczają się zębatki. słyszałem że kupa roboty i sporo kasy. może ktoś coś o tym wie. pozdrawiam.

 

 

Objawy: przy gaszeniu metaliczny stuk, przy zapalaniu słabsze kręcenie.

 

Koszt samych części w salonie w Rybniku 1900 zł (2 zębatki) + wymiana 5 roboczogodzin, około 600 zł. a potem czekanie 9 dni na jakąś uszczelkę, której nie było w magazynie Yamahy w Holandii i trzeba było sprowadzić z Japonii (paranoja)

Mogę pokazać fakturę.

MM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?

pozdr walko

 

Do tych hamulców można się przyzwyczaić. Ale bez przesady, nie jest tak tragicznie :banghead: Wprawdzie ważę ponad 100kg i ze dwa razy czułem się jak rozpędzony pociąg na szynach podczas hamowania, ale na szczęście nie były to jakieś sytuacje ekstremalne :) Niemniej nauczyły mnie jeszcze większej pokory i jeszcze większego przewidywania sytuacji na drodze.

A drgania?... Przecież to taka wisienka na torcie! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?

pozdr walko

Niestety nie mam wielkiego doświadczenia jak jest z hamulcami w 1100, ale hamulce w moim dragu 650 działają dobrze. Już ktoś pisał że rewelacji przy 150km/h to nie ma , ale ja jeszcze tyle nie miałem na budziku i chyba nie będę miał. Wystarczają mi prędkości 80-100km/h, a przy tych osiągach bez problemu zatrzymuję motórga. Też ważę 104kg. i często jężdżę z żoną. Fakt że z pasażerem to czuć że spada przyśpieszenie i wzrasta droga hamowania , no ale każdy z nas ma rozum i wie na ile może sobie pozwolić.

Powiedzmy że ja jeżdżę na 75% swoich umiejętności i na 75% możliwości motocykla{ pod każdym względem }.

Co do tych drgań , to faktycznie w moim motórgu zaczynają się ok.95km/h , a znikają gdzieś przy 115km/h. Osobiście nie przepadam za tym zjawiskiem . Odnoszę wrażenie jakbym miał coś niedokręcone. Kwestia przyzwyczajenia. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówiłem się już na serwis w MITSUI na 4 kwietnia. Mam nadzieję, że zdiagnozują i zrobią co trzeba i jak trzeba. Po rozwiązaniu problemu napiszę gdzie było źródło terkotania.

 

Pozdrawiam

Kita

 

W MITSUI oczywiście stwierdzili - "Wszystko OK latać nie marudzić, większość DRAGów ma taki przydźwięk".

Więc latałem. Przelatałem już drugi sezon. Dźwięk silnika się nie zmienił. Nauczyłem się jak go traktować żeby było to możliwie najmniej słyszalne (nieco szybciej wkręcać na obroty i nie jeździć na zbyt niskich biegach) i przyzwyczaiłem się trochę. Motocykl jeździ jak złoto :). Po ostatniej wyprawie do Czech i pościeraniu w górach podnóżków przeżywam kolejny przypływ uczuć do mojego Draga ;). Chyba mu kupię nowy pokrowiec na zimę :wink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Dzisiaj zakupilem XVS 1100 custom, wiec na wlasnej skörze przekonam sie o ile jest lepsza od XVS 650, ktörä wlasnie zamierzam sprzedac. Pozdro :lalag:

Koniecznie napisz o różnicach - sam mam zamiar się przesiąść, i nie wiem, czy na draga 1100 czy na cos jeszcze większego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie napisz o różnicach - sam mam zamiar się przesiąść, i nie wiem, czy na draga 1100 czy na cos jeszcze większego ?

 

Dzis mam do zrobienia 340 km, i wröce po niedzieli -wtedy napisze jak w trasie. A tak smigajäc po miescie to- dajäc mniej gazu (niz 650) przyspieszasz szybciej a silnik chodzi dosc lekko. Troche inna pozycja za kierownicä - kiera chyba szersza!? Ale proponowalbym jednak pomyslec o czyms wiekszym! Pozdro :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie Draga 650 i 1100

 

Jak widać z danych, różnica w wadze jest. Ale z 40 KM, 650 ma zaledwie 0,175 KM / 1 kg masy. Drag 1100 ma 0,228 KM / 1 kg masy.

 

Co jest polecane na "1 moto" po prawku? GS500. No to zobaczmy jak się ma Drag 650 do GS500. Drag ma 0,175 KM / 1 kg masy, GS500... 0,27 KM / 1 kg! Oznacza to, że nawet DragStar 1100 jest w zasadzie słabszy od poczciwego GS-a. DragStar 1100 jest cięższy niż 650, ale jest też ciut niższy, a najcięższy element - silnik - jest nisko, więc wagi w zasadzie nie czuć.

 

Z powyższych powodów - tylko Drag 1100. Argument któregoś z forumowiczów, że jak ktoś chce lepsze przyspieszenia, to niech se R1 kupi - jest z dupy :lalag: Nawet GS ma lepsze przyspieszenie. DragStarowcy to zwykle ludzie w olejem w głowie... i boją się, że nie opanują motocykla słabszego od GS500?? Przecież na GS500 ludzie śmigają z L-ką na plecach!

 

pozdr

LYsY

Edytowane przez LYsY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie Draga 650 i 1100

 

Jak widać z danych, różnica w wadze jest. Ale z 40 KM, 650 ma zaledwie 0,175 KM / 1 kg masy. Drag 1100 ma 0,228 KM / 1 kg masy.

 

Co jest polecane na "1 moto" po prawku? GS500. No to zobaczmy jak się ma Drag 650 do GS500. Drag ma 0,175 KM / 1 kg masy, GS500... 0,27 KM / 1 kg! Oznacza to, że nawet DragStar 1100 jest w zasadzie słabszy od poczciwego GS-a. DragStar 1100 jest cięższy niż 650, ale jest też ciut niższy, a najcięższy element - silnik - jest nisko, więc wagi w zasadzie nie czuć.

 

Z powyższych powodów - tylko Drag 1100. Argument któregoś z forumowiczów, że jak ktoś chce lepsze przyspieszenia, to niech se R1 kupi - jest z dupy :lalag: Nawet GS ma lepsze przyspieszenie. DragStarowcy to zwykle ludzie w olejem w głowie... i boją się, że nie opanują motocykla słabszego od GS500?? Przecież na GS500 ludzie śmigają z L-ką na plecach!

 

pozdr

LYsY

 

Witam. Dosc mocno to skruciles. Spröbuj pokonac kilka winkli GS500 jadäc ostro, a potem zröb to samo z DS 1100. Co innego jak masz nogi pod sobä, a co innego jak masz nogi mocno z przodu. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...