Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[...]no niewiem a teraz zmieniales cos wiecej ...jakies dysze ... filtr powietrza...jaka regulacja ????

 

Absolutnie nic nie regulowalem !!!!

Zdjelem stare i zalozylem nowe.

Odpalilem i jazda. :D :D

Nic nie strzela, nie ma przerwy w pracy silnika, ciagnie tak samo, jest OK.

Znaczy sie ............ odpalilem, posluchalem jak chodzi i dostawszy zjebke od sasiadow ze sa za glosne .......... zalozylem takie wkladki 10 cm wchodzace w te rury, tzw. decibel killer i wtedy pojechalem.

Teraz jezdze po miescie z tymi wkladkami a i tak ludziska ogladaja sie co za potfur jedzie :D

 

napisz ile dales

 

wyslalem PW :D

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl swoja droga oczywiscie :flesje: ... tylko v-twin v-twinem. Naprawde nic nie straciles na przyspieszeniu przy wiekszych predkosciach (od 80 km/h)? Ciekawi mnie jak moment obrotowy? Jestem tez przed wymiana tlumikow na dosc malo restrykcyjne :smile: i interesuje mnie jak to odbije sie na jezdzie i ile spedze na regulacjach... ale i tak warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co jest lepsze

1. Wymiana tlumików

czy

2. "Wybebeszenie" starych??

Bo mnie sie bardzo podobaja standardowe i nie chce ich zmieniac ale jak bede musial?! :-?

Pozdrawiam marian00

Jak Ci się podobają oryginały, to bebesz. Ja w Virażce bebeszyłem i efekt dźwiękowy był bardzo zadowalający :icon_biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co jest lepsze

1. Wymiana tlumików

czy

2. "Wybebeszenie" starych??

Bo mnie sie bardzo podobaja standardowe i nie chce ich zmieniac ale jak bede musial?! :-?

Pozdrawiam marian00

To tak prosto sie nie da odpowiedziec. Efekt dzwiekowy, nie polega tylko na uzyskaniu ilus tam decybeli wiecej.

Taka Cobra, czy Silver Tail, to nie tylko pusta rura (zreszta Silvery wcale nie sa calkiem puste). Aby uzyskac gleboki, basowy dzwiek odpowiednio te rury dopasowano zarowno srednica, jak i dlugoscia, a niektore modele Cobry sa specjalnie profilowane. Po wybebeszeniu oryginalow jest oczywiscie glosno, ale sam dzwiek nie kazdemu sie podoba. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak prosto sie nie da odpowiedziec. Efekt dzwiekowy, nie polega tylko na uzyskaniu ilus tam decybeli wiecej.

Taka Cobra, czy Silver Tail, to nie tylko pusta rura (zreszta Silvery wcale nie sa calkiem puste). Aby uzyskac gleboki, basowy dzwiek odpowiednio te rury dopasowano zarowno srednica, jak i dlugoscia, a niektore modele Cobry sa specjalnie profilowane. Po wybebeszeniu oryginalow jest oczywiscie glosno, ale sam dzwiek nie kazdemu sie podoba. :icon_biggrin:

 

Silver'y mogą być puste lub mogą mieć wkręcone jeden z dwóch kompletów końcówek tłumiących.

 

A teraz ponawiam pytanie - tak na przypadek, gdybyście znali odpowiedź:

 

Z czego jest wykonana podkładka (stal, aluminium...) pod śrubę spustową oleju w DragStar'ze? Czy przy każdej wymianie oleju trzeba ją wymieniać? Jakie ma wymiary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Absolutnie nic nie regulowalem !!!!

Zdjelem stare i zalozylem nowe."

 

 

majkelpl

 

nie było zadnych kłopotów przy wymianie tłumików? jakies zapieczone śruby albo inne niespodzianki? sa tam jakieś uszczelki przy kolektorach?

 

tez zamierzam tłumiki zmienić a zielony jestem jak lisc kapusty :notworthy:

 

jeszcze jedno pytanie czy do customa 650 pasuja tłumiki od clasica i czy rocznik motocykla jest ważny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A teraz ponawiam pytanie - tak na przypadek, gdybyście znali odpowiedź:

 

Z czego jest wykonana podkładka (stal, aluminium...) pod śrubę spustową oleju w DragStar'ze? Czy przy każdej wymianie oleju trzeba ją wymieniać? Jakie ma wymiary?

Fajne pytanie, zapewne nie stal, stawiam na jakis stop z miedzia, bo taki kolor brazowawy. A poza tym musi uszczelniac, czyli cos w miare dajacego sie odksztalcic. Cholera wie, czy to wymieniac za kazdym razem. Jak sam wymieniam olej, to nie zmieniam i nic nie kapie, a jak wymieniali olej w serwisie, to nie pytalem ;) Srednicy nie znam :P

 

 

"Absolutnie nic nie regulowalem !!!!

Zdjelem stare i zalozylem nowe."

majkelpl

 

nie było zadnych kłopotów przy wymianie tłumików? jakies zapieczone śruby albo inne niespodzianki? sa tam jakieś uszczelki przy kolektorach?

 

tez zamierzam tłumiki zmienić a zielony jestem jak lisc kapusty :notworthy:

 

jeszcze jedno pytanie czy do customa 650 pasuja tłumiki od clasica i czy rocznik motocykla jest ważny?

 

Tlumiki sa takie same, beda pasowac. Rocznik nie ma znaczenia, nie bylo zadnych zmian. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumiki sa takie same, beda pasowac. Rocznik nie ma znaczenia, nie bylo zadnych zmian. :smile:

 

I tu znów Yacey - chyba z wdzięczności za tak mało precyzyjną odpowiedź - podważę co napisałeś. Bo otóż kiedy kupowałem Silver'y, zapytano mnie o rocznik motocykla. Zdziwiony dowiedziałem się, że modele z immobiliser'em mają dedykowane inne (o małą różnicę inne) wydechy. No i o 50 złotych inne... Dlaczego inne??? Tej sprawy jeszcze nie rozgryzłem. Na razie skupiam się na podkładce pod śrubę spustową oleju. Właśnie!!! Czy pytałem Was już z czego jest wykonana podkładka (stal, aluminium...) pod śrubę spustową oleju w DragStar'ze, oraz czy przy każdej wymianie oleju trzeba ją wymieniać, no i jakie ma wymiary???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]nie było zadnych kłopotów przy wymianie tłumików? jakies zapieczone śruby albo inne niespodzianki? sa tam jakieś uszczelki przy kolektorach?

 

Nic.

Sruby odkrecalem dlugim kluczem nasadkowych z grzechotka i troszke sily wlozylem, ale ... spoko

Troszke trudniej jest zdjac przednia rure i do tego poluzowalem mocowanie hamulca noznego, ale odkrecasz dwie sruby, zdejmujesz kolanko i je z powrotem dokrecasz

Cala "operacja" zajela mi 45 minut od momentu wejscia do garazu do momentu odpalenia juz z nowymi rurami :smile:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumiki sa takie same, beda pasowac. Rocznik nie ma znaczenia, nie bylo zadnych zmian. :smile:

I tu znów Yacey - chyba z wdzięczności za tak mało precyzyjną odpowiedź - podważę co napisałeś. Bo otóż kiedy kupowałem Silver'y, zapytano mnie o rocznik motocykla. Zdziwiony dowiedziałem się, że modele z immobiliser'em mają dedykowane inne (o małą różnicę inne) wydechy. No i o 50 złotych inne... Dlaczego inne??? Tej sprawy jeszcze nie rozgryzłem. Na razie skupiam się na podkładce pod śrubę spustową oleju. Właśnie!!! Czy pytałem Was już z czego jest wykonana podkładka (stal, aluminium...) pod śrubę spustową oleju w DragStar'ze, oraz czy przy każdej wymianie oleju trzeba ją wymieniać, no i jakie ma wymiary???

:biggrin: :D do 650, czy 1100? te tlumiki kupowales, bo ja mowie o 650, a mialem rownoczesnie w garazu classica i customa i nie zuwazylem zadnych roznic.

Napisalem Ci wyzej co mysle o podkladce :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D ;) do 650, czy 1100? te tlumiki kupowales, bo ja mowie o 650, a mialem rownoczesnie w garazu classica i customa i nie zuwazylem zadnych roznic.

Napisalem Ci wyzej co mysle o podkladce :bigrazz:

 

Do 1100...

A ja już sam nie wiem, co myśleć o podkładce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego jest wykonana podkładka (stal, aluminium...) pod śrubę spustową oleju w DragStar'ze? Czy przy każdej wymianie oleju trzeba ją wymieniać? Jakie ma wymiary?

 

Jusza w podręczniku Haynesa nakazują wymianę podkładki uszczelniającej, przy wymianie oleju. Niestety ograniczają się tylko do takiej informacji. Nie podają wymiarów ani nie ma wzmianki z czego jest ta podkładka.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51ba2388cff5ec0.html

 

Ja osobiście dwa razy zmieniałem olej i nic nie cieknie, więc nie myślę nawet o zmianie tej podkładki.

 

pozdrawiam

Edytowane przez mausser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

helllo!

w sobotę po południu wiozę moją dragnę na serwis przedsezonowy. wymienione będą świece, olej w amorach z przodu, w kardanie , olej w silniku i filtr. czy jest coś jeszcze co powinno być zrobione?

pozdrawiam marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...